Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Klinkt nogal ontregeld inderdaad.. Kan ook door stress komen bijvoorbeeld

Heb ook wel eens zo'n gekke cyclus gehad, waarschijnlijk is de komende cyclus weer volledig normaal :)

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

Ja best spannend. We zullen zien, maar hoop wel dat we nu wat geluk hebben dit maal.

Stress heb ik niet. Alleen totaal geen zin in die babyshower in t weekend haha. Daar kan ik me wel lichtelijk druk om maken.

Hoop ook dat alles weer snel gewoon gaat. Of niet en dat ik zwanger ben hihi.

Ik gun je al het geluk! Als je hebt geklust tijden positieve testen, moet het bijna wel goedkomen toch! Nog een weekje geduld ;)

Vandaag nog steeds niet ongi maar heb ook niet getest durf niet meer na al die negatieve testen pff. Voel me een watje maar nu met dat heette weer denk ik ook nu komte week ivm hoofdpijn maar ja kan ook de hitte zijn.

Mijn vriend wil het weekend een test doen ik denk er nog over na. Ben af en toe misselijk maar ook lichte hoofdpijn. Ik weet het echt niet. Dus nog even afwachten zoals de ha zei.

Maar lees dat jou lichaam ook vam slag is sproet. Wat vervelend zeg. Als je de wens hebt komt dit als een last voor je.

Tja ik ga volgende week gewoon ff aan de slag en dan merk ik t over 3 weken wel. Pfff duurt nog lang zeg!

maar bij jou duurt het nu ook lang. Zou echt niet zolang geen test kunnen doen haha en zou lekker naar je vriend luisteren. Maar volgende week mag je wel een bloedtest laten doen bij de ha?

Ja dan mag ik bloedtest nu precies 1 week overtijd. Morgen ochtend ga ik testen. Ben gisteren avond kei misselijk geweest heb ook boven de wc gehangen maar kwam niks. Maar ja kan ook van de hitte zijn. Wat een rot periode om bezig te zijn grrrrr.

Hopen dat we morgen twee streepjes te zien zijn :) wel vervelend zo in onwetendheid zitten..

Nou Sproet, we zijn er bijna 9 juli. Ik heb helemaal niks aan zwangerschapsverschijnselen. Geen pijntjes of misselijkheid of wat ook

Alleen toen een ochtend wat misselijk en een dagje buikpijn.

Weet het ook niet... Heb er weinig vertrouwen in.. Van de andere kant kan het bijna niet, niet gelukt zijn dus...

Ja 9 of 10 juli. 9 dus haha. Jaa.. Nouja valt niet altijd veel over te zeggen, je hoeft niet perse voor je 4 weken al verschijnselen te hebben.

En bij Sproet valt de ovulatie rond de 9e, dus 9e is nu even hopelijk ons Lucky number. Succes straks met testen :)

Terug
Bovenaan