Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Ik had bij mijn dochter ook dat het lang duurde voordat ik ongi werd. Maar toen ik negatief teste werd ik meteen ongi. En dat is nu ook niet. Klint misschien stom maar ik heb me huisarts maar gemaild wat ik ermee doe.

Kan morgen niet testen me testen zijn op😁. Dus wordt dan woensdag ga het wel met ochtend urine doen.

Ik ken het sproet als mijn hormonen op hol gaan is het ook voor een goede haha

Ik had bij mijn dochter ook dat het lang duurde voordat ik ongi werd. Maar toen ik negatief teste werd ik meteen ongi. En dat is nu ook niet. Klint misschien stom maar ik heb me huisarts maar gemaild wat ik ermee moet.

Kan morgen niet testen me testen zijn op😁. Dus wordt dan woensdag ga het wel met ochtend urine doen.

Ik ken het sproet als mijn hormonen op hol gaan is het ook voor een goede haha

Nou spannend! Benieuwd wat ie zegt. Vast dat je t nog even aan moet kijken of dat je mag komen voor een bloedtest! Nog afwachten dus.

Haha grappig. Hier zouden de testen ook op zijn. Wel jammer dat ze allemaal negatief waren dan 😔

hopelijk in ieder geval woensdag een positieve test dan! Of misschien al ongesteld. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!

De huisarts zei nog even afwachten en probeer pas het weekend te testen. Dan heeft het hormoon meer tijd gehad om te ontwikkelen. Ben ik maandag nog niet ongi dan weer van me laten horen.

Dus ben nog steeds in wacht stand grrr

Hmmm irritant! Zo duurt wachten wel heel lang!

Maar hij wilde dus geen bloedtest doen? Beetje jammer. Maar er is nog steeds hoop!

Inmiddels is het toch allemaal wel erg spannend zo dan hoor! Ja het hcg hormoon komt soms gewoon wat later op gang, ik testte bij de 4 weken en 5 dagen toen pas positief dus ook vrij laat.

Ben benieuwd :)

Hee Saxy,

hoe staat het met je zwangerschapserschijnselen?

dit is de 21ste dag van mijn cyclus en ik heb lichte buikkrampen.. Ben benieuwd. past bij eem eventuele innesteling  :) :) :)

Ja saxy! Hoe is t nu? :)

spannend Faith!

Ik ben hier een beetje in de war... M'n ongesteldheid duurde maar 4 dagen ipv 6-7. Gisteren niets. Vanmorgen eerst niets, daarna een beetje oud bloed in m'n onderbroek en vanavond weer. Snapt dr niets van! En dat met al die rare verschijnselen van een week geleden ... Dacht maandag toch nog maar even een vroege test er tegen aan gooien, maar die bleef gewoon wit. M'n lichaam is dus lekker bezig :(

Terug
Bovenaan