@HaveFaith, daar ga ik dus al haha. Géén ervaring mee.
@Irma: Wel wat over nagedacht ja. HA vroeg al: 'Wat als het zo is, wil je het dan houden?' Pfffff... Eerst ook maar met 'de vader' overleggen, wat echt bij-zon-der raar klinkt, gezien de situatie.
Ik wil het wel houden, weet ik. De leeftijd is mooi, ik heb wel een kamer die ik als kinderkamer kan inrichten en vrienden zijn vorig jaar bevallen, dus wellicht dat ik wat van hen mag lenen of hebben aan babyspul. Maar weet verder totaal niet hoe en waar ik me op kan voorbereiden nog. Hiernaast; dan eerst maar zien of ik de eerste 12 weken zonder deuken in de weg door kom. En, tja. De vader dus. My god.
Vraagje: hebben jullie al kinderen en zo ja; had je voordat je een test had gedaan al een bepaald 'gevoel'? Dat je intuïtief al wat wist? Ik heb dat een beetje en voelt zó raar. Ik zit letterlijk water bij de wijn te doen als ik een wijntje drink, leg steeds m'n hand op m'n buik. Allemaal wat vreemd gedrag voor mijn doen. Tegelijk; je hoofd kan ook zulke rare fratsen met je uithalen. Ben benieuwd in ieder geval.