Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Sproeten wat balen zeg! Hopelijk volgende ronde raak!

Ik ga ook geen testen gebruiken en gewoon extra vaak doen;)!

Elske, ow dat is geen wenselijke situatie. Heb je er al overna gedacht als de test positief is?

Sorry @work dus weinig tijd:)

@HaveFaith, daar ga ik dus al haha. Géén ervaring mee.

@Irma: Wel wat over nagedacht ja. HA vroeg al: 'Wat als het zo is, wil je het dan houden?' Pfffff... Eerst ook maar met 'de vader' overleggen, wat echt bij-zon-der raar klinkt, gezien de situatie.

Ik wil het wel houden, weet ik. De leeftijd is mooi, ik heb wel een kamer die ik als kinderkamer kan inrichten en vrienden zijn vorig jaar bevallen, dus wellicht dat ik wat van hen mag lenen of hebben aan babyspul. Maar weet verder totaal niet hoe en waar ik me op kan voorbereiden nog. Hiernaast; dan eerst maar zien of ik de eerste 12 weken zonder deuken in de weg door kom. En, tja. De vader dus. My god.

Vraagje: hebben jullie al kinderen en zo ja; had je voordat je een test had gedaan al een bepaald 'gevoel'? Dat je intuïtief al wat wist? Ik heb dat een beetje en voelt zó raar. Ik zit letterlijk water bij de wijn te doen als ik een wijntje drink, leg steeds m'n hand op m'n buik. Allemaal wat vreemd gedrag voor mijn doen. Tegelijk; je hoofd kan ook zulke rare fratsen met je uithalen. Ben benieuwd in ieder geval.

Ja t wordt ineens druk! Wel gezellig hoor! Had toen ik dit bericht poste het gevoel dat het forum een beetje uitgestorven was. Ook omdat er voor 2016 helemaal geen mamaclubs zijn (of ondertussen wel?) bij de tweede heb ik hier een leuk groepje leren kennen doordat we bij zo'n mamaclub kletste.

Ik gebuikte 2 apps, maar de predictor app heb ik er gisteren afgehaald. Die deed z'n ding niet helemaal. Had ik voor 26-6 ingevuld dat ik ongesteld was geworden, stond ook in m'n instellingen, maar in de agenda stond de 24e dus zei dat ding ook dat vandaag m'n eisprong zou zijn. Wat dus echt niet klopt icm de testen. Nu gebruik ik alleen nog period tracker. Die vind ik wel handig, je kunt ook alle symptomen, buien en of je vloeid bijhouden.

Ik snap het wel hoor dat je ff flink baalt en die testen niet wil gebruiken. Maar wie weet was er wel een eitje bevrucht maar heeft ie zich niet ingenesteld. Er kan zoveel gebeurd zijn die héle reis ;) ff een virtuele knuffel, want die kun je nu wel gebruiken denk ik.

Bij de voorgaande zwangerschappen had ik wel een voorgevoel, maar die had ik afgelopen maand ook en toen was t niets. Dus t zit sowieso in m'n hoofd en dat gevoel vertrouw ik niet meer tot ik een positieve test in handen heb.

Hoop je wel op een positieve test Elke?

allemaal succes meiden!

Sow wat een drukte hier wel super leuk welkom aan de nieuwe mama"s (iN spe).

Ben even 2 dagen afwezig geweest maar was bij mij ronde 1 nu. En ben nu wel zo erg ongi dat ik om het uur naar de wc moet. En snachts om de 2 uur me wekker. Ben ook kei ziek ervan dus lig al 2 dagen in bed.

Nou heftig dan ja!! Zulke momenten had ik dus met m'n implanon en dan 4 weken achter elkaar. Zo niet grappig. Maar niet zo erg als jij hoor

Ben je net gestopt met anticonceptie? Misschien komt het daardoor! Sterkte ermee!

Ik heb twee kinderen maar nee dat gevoel ken ik niet. Bij de eerste voelde ik totaal niks. Bij de tweede had ik meer honger dus wist ik dat het meteen raak was

Ik zet nog niet de juiste naam voor een bericht maar onthouden de bericht maar de naam dus niet altijd . Sorry daarvoor....

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

Saxy, als je net gestopt bent met anticonceptie dan snap ik wat je bedoeld. Ik ben nu redelijk normaal ongesteld maar tot vorige maand echt niet normaal erg. Idd om het uur naar de wc, super pijn in mijn rug(bij mij normaal alleen even voordat ik ongesteld word ), en voelde me slap.

Ik heb ik maart mijn spiraaltje eruit laten halen...even een aantal maanden normale cyclus krijgen en hopelijk deze maand aantellen

Hoi x-irma-x ik heb in april me spiraal eruit laten halen. En het is gewoon verschrikkelijk. Bij mijn dochter had ik na het stoppen van de pil wel wat meer menstruatie maar zo nee. Heb nu ook echt ff zo iets van waar ben ik aan begonnen. Maar bij me dochter was het 3de maand raak. Hoop dat nu ook te hebben met mijn nieuwe vriend.

Wanneer zijn jullie nod datums? Die van mij volgens mijn kalender pas weer 10 augustus al ik weer zo een cyclus heb als nu....

Terug
Bovenaan