Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

@Elske wow prettige situatie not! Maar je zal vast wel eruit komen...mijn oudste dochter is namelijk van mijn ex partner en het was niet de bedoeling toen zwanger te raken...ik was toen 25 en alles is goed gekomen. Jill ziet haar vader niet meer en mijn huidige partner ben ik mee getrouwd en heeft Jill erkend.

Tuurlijk ben ik FF alleenstaande mama geweest maar echt als zwaar heb ik het niet ervaren eerlijk gezegd...

@havefaith nee ik snap het wel blijft gewoon kut als je ongesteld wordt klaar uit.

@andere dames ik heb met de zwangerschap van Dani en de aanloop naar die zwan.gerschap een hoop leuke mensen leren kennen hier! Dus ik vind het top dat er hier zo gebept wordt... met 4 dames zit ik zelfs in een groepsapp en gaan we binnenkort daten met onze kindjes.

Goede herinneringen aan dit forum en ik zit er al erg lang hihi

Zow mijn bedje in...lange dag geweest de opa van mijn man ligt in het ziekenhuis hij was in elkaar gezakt bij de bakker vanochtend,  bleek bloedarmoede te hebben gelukkig knapt hij op van de zakken bloed die hij nu krijgt. Morgen weer werken : -)

Groetjes liefs Annemarie

Aaah lief Sproet, fijn om dat nog even te lezen voor het slapen gaan.  Mama clubs? Wat zijn dat dan, ook zoiets als wat we hier doen of?  ik heb nu ook een app. Mijn kalender heet hij geloof ik. Handig, als hij goed betekent natuurlijk ;p

Elske ik dacht tot nu toe elke X dat ik zwanger was dus.. Nee ik kan er niet op vertouwen. Iets met zo graag willen dat je alles voor zwangerschapskwaal aanziet -.- niet handig.

Aah Saxy wat rot zeg. Doe rustig aan meid, goed voor jezelf zorgen. 10 augustus? Sow, hoe lang was je cyclus dan? Het beste kun je geloof ik het gemiddelde van de afgelopen 3 cycli nemen.  Mijn NOD ( hopelijk) is 4 augustus als het goed is ;)

Irma dat geeft niet, we weten vast wel tegen wie je het bedoelt :)

<span style="line-height: 1.5;">Ik heb zondag een babyshower.  Vind het heel fijn dat ik mag komen,  maar vind het ook moeilijk. Die vriendin waar de babyshower voor is vertelde mij dat ze zwanger was toen wij net wisten dat ik zwanger was ( de uiteindelijke miskraam dus) . Dus dat maakt het heel speciaal maar ook wel een beetje,  ja toch ook pijnlijk eigenlijk..  Heb er soms nog best veel verdriet van en weet wel dat ik over het algemeen wat gevoeliger ben dan gemiddeld maar ik weet niet. Soms voel ik me toch een beetje raar omdat andere er ogenschijnlijk minder moeite mee hebben. En de dokter en gynaecoloog ook heel koud erover doen.   </span>

Nouja van de andere kant vind ik het ook wel een mooie eigenschap van mezelf. Alleen kan er niet altijd goed mee omgaan. Soms maak ik mezelf een beetje gek ermee. ;p

Als je onderaan de 'hoofdpagina' van t forum kijkt, zie je mamaclubs staan. Ik zat bij december 2013. Was (en is) een gezellig clubje. Er is toen een Facebook groep opgezet met deze mama's en we hebben al 2 keer een meeting gehad. En verder houden we contact in de groep, erg gezellig! :)

Ik snap wel dat je je rot voelt dan, tenminste ik kan me er een voorstelling bij maken. Ik had t zelfs toen ik de maand voor m'n 1e zwangerschap niet zwanger bleek te zijn, dat ik t ging vergelijken met anderen. Nu is t heel rot, maar over een tijdje heb je een mooi kindje waar je heel veel van gaat houden. En t is best logisch dat je er nog verdrietig om bent! Je bent toch je kindje verloren, ook al zat het niet goed. En die artsen mogen natuurlijk niet teveel gevoel tonen... Het is hun werk maar...

dus of je nou emotioneler bent dan anderen of niet, het is jouw verdriet en dat mag!

en die babyshower komt vast wel goed! Zolang t maar gezellig is en jouw tijd komt nog wel

Faith ik had nu een cyclus van 35 dagen erg lang maar ja gemiddelde van 3 cyclus is ongeveer 30 dagen. Dus dan zou 5 augustus mijn nod zijn.

Wel dubbel gevoel die babyshower zeg pfff. Maar wat er al gezegt wordt jou tijd komt nog.

Ik heb ook de app mijn kalender.

Wel leuk dat deze topic zo leeft hopen dat we het aan kunnen houden. En zoveel mogelijk tegelijk aantellen 😊 zou leuk zijn. Misschien kunnen we dan onze eigen mama club op zetten hier.

Xxx slaap lekker allemaal

Ik zit nu een beetje met die testen... Gisteren getest en had een zichtbaar streepje. Vandaag weer en hij was iets donkerder, maar niet zo donker als de controle streep. Gisteren hebben mijn man en ik 'het nog gezellig gehad' ;-) en vandaag in m'n onderbuik en liezen steekjes. het streepje is iets donkerder, maar nog lang niet zo donker als t controlestreepje. Geen idee of dit m'n eisprong is of niet. Heb geen zin om vanavond weer te 'moeten' en als morgen t streepje wel donkerder blijkt te zijn, is t zeker handig om morgen nog ff te klussen. Maar wat als ie nu al op z'n piek zit, dan doen we vanavond dus niets en is onze kans misschien wel verkeken... Pfff lastig! Moest ik ff kwijt...

Pffff. Vanmiddag toch weer een test gedaan. Zag een heel licht wit streepje, moest het echt tegen het licht houden. Zegt nog geen reet natuurlijk. Maar weer twee dagen wachten dus.

Mijn hemel. Gisteravond 'de vader' gesproken. Hij grapte dat als hij later kinderen zou krijgen, hij ze naar drank zou vernoemen: Jack, Johnny en bij een meisje Rosé. En dat bij geboorte het geen beschuit met muisjes zou zijn, maar een mini-flesje Jack Daniels met een blauw strikje. Vrouwen, u snapt dat ik hierom lachte met een wat dubbel gevoel. Mocht het zo zijn, zal ik het ook maar aan de vader bekend maken middels een grote fles Jack Daniels met een strik erom.

Ik kan alleen maar flauwe grappen bedenken nu. Het wordt steeds spannender, ook omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden en er een behoorlijke 'druk' op m'n onderbuik staat. Het stelt me ook niet helemaal gerust. Het is een heel dubbel gevoel, hoor, enerzijds denk ik: ja, tuurlijk! Onverwachts, maar niet ongewenst. Aan de andere kant; hoe gaat dit zich dan manifesteren? Straks wil 'de vader' het niet erkennen bijvoorbeeld. Ja, je weet het niet. Voor hetzelfde geld heeft hij van jongs af aan al een diep gekoesterde kinderwens, kan ook.

Hij zei dat hij nog wat zoekende is, niet helemaal weet wat hij wil en daar op dit moment veel mee bezig is. -... maak ik het hem even 'makkelijk' straks... Pff.

Afijn. Ik maak me druk. Er kan natuurlijk nog vanalles gebeuren. Ook nog in 12 weken. Even m'n hart luchten.

@Annemarie34, thnx, ben benieuwd, hoop natuurlijk dat het niet alleen hoeft en, tja, weet ik veel, iets van co-ouderschap eruit voort komt. Maar ja, nogmaals: ik weet nog niets. Ik word echt gestoord van m'n gespannen buik.

Ik hou jullie op de hoogte!

@sproet

Ik begrijp je dilemma! Maar het streepje moet even donker of donkerder zijn als de testlijn dan heb je je piek. Ik heb net getest en hij is er nog bij lange na niet en gisteren verloor ik weer ineens helderrood bloed.....het is nog een puinhoop hier.

Dus kwa klussen tegen mij is altijd door het ziekenhuis zelf gezegd: Annemarie om de dag sex en rondom je eisprong zoveel mogelijk! Ik zou zeggen maak het gezellig hahahaha

@havefaith ik begrijp als geen ander je verdriet....ik was in 2013 nog zwanger en kreeg die miskraam toen vertelde een collega van me dat ze zwanger was vd 4e en natuurlijk is zij bevallen op mijn uitgerekende datum...erg zuur en babyshowers ging ik ook het liefst uit de weg...komt goed meid...

Die app heb ik ook overigens erg handig!

Morgen mijn diploma ophalen voor VZ IG eindelijk geen school meer....toch ga ik nog doorleren maar eerst mijn gezin en daarvan dubbel en dwars genieten...

Liefs Annemarie

Bij een zwangerschapstest is een streepje een streepje, hoe licht ook. En aangezien je nog steeds niet ongesteld bent...

Thnx Annemarie. Raar dat er dus verschillende verhalen gaan, het ziekenhuis zegt dus elke dag rondom je eisprong maar anderen zeggen weer om de dag  Zo las ik vanmorgen op wij.nl. Omdat de kwaliteit van sperma anders niet optimaal is. te weinig en te weinig goede zaadjes, ofzo...En pfff elke dag? Sorry maar zo'n sexbeest ben ik nou ook weer niet haha. T moet wel leuk blijven he xD

Oh ja echt een puinhoop dan! Helemaal niet handig nu. Blijf je nu testen of pak je t later weer op?

Terug
Bovenaan