Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Ik ga het nog proberen zonder testen ook omdat moeder natuur helpt. Dit heb ik tenminste geleze en bij mijn dochter zelf onder vonden. Als de ei sprong er daad werkelijk is dan schijn je meer zin te hebben dan andere dagen.

Dua ik ga kijken of het zo ook nog lukt. Ben bang dat die testen mij gek gaan maken.

Ik denk ook dat je met de testen allemaal te gespannen bent en je voor je gevoel dan moet! Natuurlijk heb ik makkelijk praten maar ik denk dat idd om de dag het beste is. Zo blijft het leuk en het zaad blijft toch z'n 72 uur leven dus dan heb je altijd een kansje. Zo hebben wij het iig bij de beide Kids gedaan

Een fles drank met strik erom is idd een goed idee! Spannend zeg. Kun je niet z'n dure test doen. Dan staat er gewoon zwanger of niet zwanger en weet je waar je aan toe ben.  Je lichaam reageert ook op spanning etc waardoor je misschien alleen maar denkt dat je zwanger bent. Ik ben benieuwd.

Ik hoorde gister van mijn tweelingzus  dat zij 1 dag voor mij ong id geworden en dit is voor ons beide de eerste maand dat we voor nog een kindje gaan. Zou zo gaaf zijn als wij tegelijk aantellen. Dus wij gaan extra onze best doen. Wij hebben een bijzondere band en haar meisje is bijna gevoelsmatig mijn kindje en andersom. Dus dat zou super zijn!! Al is het over een aantal maanden maar zoiets samen delen lijkt mij zo gaaf!

Hoe oud zijn jullie allemaal en even om alles op een rijtje te krijgen...Wel of geen Kids? En hoe is het verloop tot nu toe?

Nou Elske, dan ga ik je toch feliciteren! Bij een zwangerschapstest maakt het namelijk niet uit hoe donker het lijntje is, als er 2 zijn dan ben je hardstikke zwanger.  Ookal is de situatie niet ideaal en erg spannend allemaal, Gefeliciteerd. Het is toch een wonder :)

Oh ja Sproet , dat dilemma had ik ook. Het lijntje van de ovulatie is niet bij iedereen zo donker als de controlelijn. Ook niet op de piek. Je ziet pas wat voor type je bent als de lijn weer lichter word, dat was dus ook mijn probleem ;)

Verder lijkt me elke dag inderdaad niet goed voor het zaad, en dat zaad blijft toch 3-7 dagen zitten dus .. Wel is het de meeste kans als je gemeenschap hebt op de dag dat de controlelijn donkerder word, dat is namelijk 12-24 uur voor de ovulatie en komen de zaadcellen en eicel ongeveer tegelijkertijd aan op de plek van bestemming. Ofzoiets had ik gelezen ;)

Irma ik ben 28 heb 1 dochter van 4 samen met mijn ex. Ben nu 3 jaar bij mij nieuwe vriend en we zijn dan nu gestart om te proberen onze kinderwens in vervulling te laten gaan. Ik woon in oirschot en wat je verder wil weten hoor ik wel. 😆

Oh sorry ja. ik ben 22, ben inmiddels 5 en een half jaar samen met mijn vriend, die is 28. Sinds enige tijd hebben wij een kinderwens, ook ben ik al eventjes zwanger geweest. Helaas was het geen goede zwangerschap en is het vroeg gestopt met groeien. Het wou niet uit zichzelf los laten dus ben ik gecuretteerd na een hoop trammelant met de pillen die ik ervoor had gekregen. Het word onze eerste, wat je misschien al had ingevuld gezien mijn leeftijd.

De test van vanmiddag was alweer lichter dan die van gisteren. Terwijl ik gisteren dus wel allemaal steken enzo had. Een beetje wat ik bij de eerste zwangerschap als de eisprong had aangevoeld. Toen had ik ook m'n man ff gezegd dat ie moest komen haha... en daar is nu een schattige mannetje uit voortgekomen. En bij de tweede was t zo superspontaan, ook geen test bij nodig gehad. Njah als deze maand niets wordt, dan weet ik iig hoe donker (of niet donker) m'n testen worden. Dan maar volgende maand. Al ben ik vast weer teleurgesteld als ik over 2 weken weer ongesteld word. M'n moeder vroeg net ook of ik zwanger was, aangezien ik water wilde en geen Jillz. Nou dat wordt een verrassing joh als ik straks wel zwanger ben haha!

Ja lijkt me idd bijzonder om samen zwanger te zijn! Je hoort het wel vaker, dus wie weet! Dubbel spannend dus.

Ik ben 29, heb 2 zoontjes (net 3 en 1,5 jaar) en woon in almere :)

Hi andere dames,

Net al gereageerd bij een ander maar toch ook even hier. Vandaagtest gedaan en deze was negatief uitgeslagen, ben stiekem erg verdrietig. En eigenlijk Stom dat ik al getest heb want morgen is mijn NOD maar omdat ik dus allerlei verschijnselen Heb/had deze week die ik normaal nooit heb voordat ik ongesteld moet worden dacht ik, ik probeer t gewoon.

We zijn al bijna een jaar bezig voor een tweede, en bij de eerste was t met d vieerde maand al raak. Nu al 31 en ons kindje is al 4. Mijn vriend begrijpt niet goed dat t voor mij als een zeer grote teleurstelling is als ik steeds maar weer ongesteld ben.

Hoop natuurlijk dat ik toch morgen niet ongesteld word. fingers crossed....

Hilliebil, dat lijkt mij ook erg moeilijk. Ik weet ook niet hoe het zal gaan als het bij ons of bij mijn zus niet lukt en bij de ander wel. Kun je dan wel genoeg genieten van de andere zwangerschap?...

Ik ga voor je duimen!

Terug
Bovenaan