Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Hee dames, pfff sorry maar heb zon drukke dag gehad. Nu pas tijd , vriendinnetje was onverwachts geslaagd dus moet ik toch even heen, kwam nog even tussendoor en had al een drukke dag. Maargoed, wel leuk.

Ja vind het echt rot voor mn vriendin, en je bent ook zo machteloos he.. Weet gewoon niet wat ik voor dr kan betekenen. Ze is ook de eerste in mijn directe omgeving die zwanger is dus voor mij ook een beetje aftasten waar ik haar dan mee kan helpen enzo. Ze krijgt een keizersnede, dat staat wel al vast.

Was inderdaad een pittige tijd..

Hahaha, ja qua kleertjes hebben ze wel veel meer leuke dingen voor meisjes vind ik :) suuuper schattig allemaal. waarschijnlijk hebben de meisjes ook allemaal vanaf de geboorte een overvolle kledingkast, dat kan je toch ook niet laten hangen?! weet je al wat je haar gaat geven?

Oooh leuk gebruiker 444531, de eerste, spannend allemaal hé. haha ligt eraan waarmee je het vergelijkt, sowieso gaat het volgens mij niet over oud of jong, maar of je eraan toe bent ;) Nou dat klinkt inderdaad helemaal goed!! Hopen dat dat zo blijft, woensdag echo was het toch? Echt leuk..  Mag ik jou naam vragen? vind het onprettig om je bij "je nummer" te noemen :p

He shit sproet :( .. Het was je zo gegund... Wij waren ook uit eten geweest :) Smakelijk gegeten? Gefeliciteerd met jullie eerste jubileumpje

Oh.. blijft nog afwachten dan dus Saxy, succes met je nachtdienst!  Bedankt voor je medeleven. Vind dat wel tof van je, veel mensen die het niet mee hebben gemaakt hoor ik zeggen " ja, ik weet het niet want ik heb het nooit meegemaakt" en daar blijft het dan bij weet je wel. Maar jij neemt de moeite om erover na te denken hoe het zou zijn. ;)

Fijne dag allemaal!

Ohja, en mijn test was weinig verschil te zien met gisteren, mogelijk iets donkerder, maar dat kan ook zijn omdat ik dat hoop. in ieder geval niet veel lichter dus dat is positief. Nadeel is wel dat ik dus nogsteeds niet zeker weet of dit mijn piek was, maar we hebben het erop gewaagd. In het kader "niet geschoten is altijd mis" ofzo ;P  Nou zou het dus het beste zijn als hij vanaf morgen weer lichter word...

Ben benieuwd.

We hadden niks gekocht bij de baby super store, goed he!! Welterusten :)

Ik vind het niks meer als normaal als mensen mee leven.  zie je vaak dat mensen idd zeggen ik weet er niks van af. Is niet alleen met zo iets maar met meer dingen helaas. Ik werk in de zorg en kom het zovaak tegen pfff.

Waar komen jullie allemaal vandaan? Hier in de buurt zit een een baby store dus wordt nieuwschierig hihi

Oh wel leuk toch zo'n dag! Allemaal leuke dingen :)

wat goed dat je niets hebt gekocht haha. Ik denk dat gewoon een roze rompertje wordt... Ik zou graag helemaal los gaan, maar zij hebben wel steken laten vallen in de relatie met ons (bijvoorbeeld ook geen cadeautjes voor de geboorte van onze kinderen en ons huwelijk) dus weinig zin om wel veel geld aan haar uit te geven zeg maar.

Hihi dankjewel. Ja hoor! Lekker tapas gegeten met een wijntje (2) en een koffie met liqor 43. Dat was best binnen gekomen, waarschijnlijk omdat ik bijna nooit drink. Daarna naar de film. Maar heb t allemaal overleefd haha.

Nu echt ongesteld. Dus we zijn weer een maand verder. Hoop dat t de volgende maand wel lukt! Maja dat hoopt natuurlijk iedereen :p

In ieder geval goed dat je test niet lichter is geworden. Hopen dat je vriend raak heeft geschoten ;) er zijn ook vrouwen die de dag na hun eisprong zwanger zijn geraakt, dus mocht t toch voorbij zijn, is er ook nog hoop!

Ik kom uit almere btw :)

Oke ik kom uit oirschot. Het gezellige brabant 😀.

Jammer sproet dat je nu ongesteld bent weer een maand spanning die eraan komt. Ik begin langzaam gek te worden en te denken dat de vroege test niet werkt voor mij. Nog geen spoor van me maandelijkse gedoe.  Geen kwaaltje die ik normaal wel heb niet chagerijnig helemaal niks. Dus krijgt weer een beetje hoop maar wordt er kei gek van pffff.

Bij iemand van jullie ook zo dat de vroege test niet werkt?

Oh ja dan heeft ze wel een steekje laten vallen inderdaad.. Ja dan moet je jezelf proberen te bewingen , want alles is leuk :eek: !! Klinkt ook als een leuke dag. Jammer dat net op die dag de ongesteldheid door heeft gezet :( , hopelijk de volgende keer beter dan. Maar toch even balen , of niet?

Ik kom uit Veghel, maar ben bij de superstore in Tilburg geweest, dus dat is niet gek verweg van jou Saxy ;) Bedoelde je die ook of niet? En dat medeleven is niet altijd even standaard inderdaad.. vind zelf ook dat wel zou moeten maarjaaa.

Ja bij mij doet die extra gevoelige test het dus ook niet naar behoren, maar dat wist je al ;) Snap wel dat je jezelf helemaal gek zit te maken inderdaad. Vervelend , maar je gaat het bijna niet tegen. Dinsdag ging je testen geloof ik he? Als je nog niet ongesteld bent geworden tenminste. Nog eventjes doorbijten en duimen :)

Ja dinsdag is de planning morgen nod als het gelukt is echt spannend.

Wij gaan in veldhoven naar de baby store. Tilburg vaak geweest met me dochter toen woonde ik daar nog. Is moeilijk om dan niet te kopen. Zo leuk al die spullen.

Ik hou jullie op de hoogte

Hallo dames,

Leuk om te lezen jullie 'reis' voor een kindje.... ik ben zelf mama van 2 prachtige dochters Jill Sofie van 8 jaar (roepnaam Jill) en Dani Emma van 17 weken en 2 dgn  :) (roepnaam Dani)

Omdat er hier een wens is voor een derde kindje en ik 34 jaar ben, zijn wij begonnen voor onze 3e wonder.

Ik heb namelijk PCOS wat me dan brengt bij jullie ovulatietesten, wat een rotdingen zijn dat! Als je dus hebt wat ik heb kun je vals positieve resultaten ermee krijgen dit staat zelfs vermeld in de bijsluiter. Dani is uit iui geboren en ik moest ovulatietesten gebruiken van het ziekenhuis het heeft me meer stress opgeleverd dan het hele hormoonspuiten en inseminatie toestand hahaha

We gaan het nu eerst nog even proberen aan moeder natuur over te laten.... die welbekende kwaaltjes voor nod herken ik nog erg goed....ik teste 2 dgn voor nod toen positief met een clearbleu waar een plusje op verschijnt. De digitale zei toen zelfs niet zwanger. Pas 4 dgn later vertelde de digitale dat ik zwanger was en het resultaat ligt nu op dit moment lekker te slapen in haar bedje.

Voor die positieve test heb ik regelmatig gedacht ik ben zwanger, maar iedere keer werd ik ongesteld. Dus het is lastig te vertellen of wat je voelt te maken heeft met een zwangerschap....toch wil ik meegeven blijf positief!

Alles komt uiteindelijk goed...4,5 jaar heb ik erover gedaan en nu hoop ik sneller zwanger te zijn : -)

Meiden succes!!

Gr Annemarie

Terug
Bovenaan