Hee,
Leuk dat je mee komt kletsen Annemarie!
Veldhoven? kunnen wij ook wel eens gaan kijken

Ben ook al eens bij de babydump geweest in eindhoven, vond ik minder. We hadden een zeer onvriendelijke mevrouw, maar misschien had ze haar dag gewoon niet.
Oeeh heftig, PCOS. wel super fijn dat je toch al 2 kinders op de wereld hebt mogen zetten

Het is je gegunt. Ja die ovulatietesten.. ik weet het niet, en toch zal ik ze de volgende x weer gebruiken.. Het geeft wel een zekere zekerheid ofzo? Maar wel een beetje geforceerd enzo, dat is jammer.
Ja hoop het ook voor je Sproet, tuurlijk gezond is het belangrijkste, maar vind het logisch dat dat ook een beetje kriebelt. Roze
Over die testen, ik had dus 2 ongeveer dezelfde testen , waarvan ik ze niet zo duidelijk positief vond. De 2e dag daarvan toch maar gekozen om het erop te wagen. Gelukkig maar, want de dag daarna was er geen streepje meer te bekennen. Nu weet ik alleen niet zeker of het toch niet beter de eerste dag van die 2 donkerdere dagen was geweest.
Maaaar, Ik was vanmorgen toen ik wakker werd echt misselijk joh!?? Heel vreemd.. dat kan toch nog helemaal niet? dit is mn 17e dag van de cyclus :O Vreemd. maar we wachten af, misschien zit ik mezelf nu al gek te maken haha