Nog 6 dagen tot NOD maar nu al zwangerschapsverschijnselen?

Ow ik vergat erbij te zetten dat ik in Valkenswaard woon en babypark in Veldhoven dus goed ken maar geef mij maar Eindhoven de prenatal of de babydump hihi

Ja Baby Dump is ook fijn idd. Hier nog geen spoor van menstruatie zo spannende dagen ik raak er niet over uit gepraat 😊.

Stiekem hoop ik zelf ook een keer roze te mogen kopen haha. Maar ik denk toch dat de derde ook een jongen wordt, hoor! Ik vind het nu nog niet heel erg dat ik weer ongesteld ben geworden, maar merk wel dat ik ongeduldig word. Dat t gewoon weer zolang duurt voordat we ervoor aan de slag kunnen en nog langer wachten totdat we weten of t raak is. Nog een maandje zonder ovutesten en daarna gaan we ze wel gebruiken denk ik. Hoe was jouw test gisteren, Faith?

Spannend, saxy! Ik zou niet zo lang kunnen wachten hoor met testen.

Welkom Annemarie! Ik ga hopen voor je dat het op een natuurlijke manier gaat lukken. Waar zit je nu in je cyclus? Of zit dat heel anders met PCOS? Heb daar niet zoveel verstand van.

Hee,

Leuk dat je mee komt kletsen Annemarie!

Veldhoven? kunnen wij ook wel eens gaan kijken :) Ben ook al eens bij de babydump geweest in eindhoven, vond ik minder. We hadden een zeer onvriendelijke mevrouw, maar misschien had ze haar dag gewoon niet.

Oeeh heftig, PCOS. wel super fijn dat je toch al 2 kinders op de wereld hebt mogen zetten :) Het is je gegunt.  Ja die ovulatietesten.. ik weet het niet, en toch zal ik ze de volgende x weer gebruiken.. Het geeft wel een zekere zekerheid ofzo? Maar wel een beetje geforceerd enzo, dat is jammer.

Ja hoop het ook voor je Sproet, tuurlijk gezond is het belangrijkste, maar vind het logisch dat dat ook een beetje kriebelt. Roze :)

Over die testen, ik had dus 2 ongeveer dezelfde testen , waarvan ik ze niet zo duidelijk positief vond. De 2e dag daarvan toch maar gekozen om het erop te wagen. Gelukkig maar, want de dag daarna was er geen streepje meer te bekennen. Nu weet ik alleen niet zeker of het toch niet beter de eerste dag van die 2 donkerdere dagen was geweest.

Maaaar, Ik was vanmorgen toen ik wakker werd echt misselijk joh!?? Heel vreemd.. dat kan toch nog helemaal niet? dit is mn 17e dag van de cyclus :O Vreemd. maar we wachten af, misschien zit ik mezelf nu al gek te maken haha

En Saxy? Nog steeds niets? Ik hoop het zo voor je :)

Hier in de buurt hebben we alleen een Prenatal en een babydump. Beide niet heel erg groot. Ga liever naar Babypark in Wormer. Die is groot en hebben we veel vandaan gehaald. Kan niet wachten om daar weer eens heen te gaan. Of naar de grote prenatal in Amersfoort. Maar dat is voor jullie allemaal best uit de richting ;)

Ja roze zou leuk zijn, maar ben echt net zo blij met een jongetje. Hou zoveel van die 2 van ons, dat een derde jongen t alleen maar leuker kan maken ;) heb alleen geen zin in dat gezeur en 'leuke' gedoe van de omgeving. Alsof ik me straks moet gaan verantwoorden als t weer een jongen blijkt te zijn.

Als ik het zo lees heb je dus eigenlijk nog niets aan je testen! Maar als je twee dezelfde testen had en je hebt er op eentje wel gebruik van gemaakt, moet het goed zijn toch? Nu dus weer die nutteloze fase... Zo vervelend vind ik die! Ga heel erg voor je duimen.

misschien gebeurt er nu toch van alles in je lichaam waardoor je misselijk wordt! Hoe gaat het nu met je?

het is dat ik ongesteld ben (al loopt ie deze keer heel anders dan anders!), maar anders begon ik echt te twijfelen. Heb nooit last van lichamelijke ongemakken als ik ongesteld ben , maar m'n borsten (en met name m'n tepels) zijn best gevoelig/pijnlijk en ben s morgens ook een beetje misselijk.

Laat t maar snel 9 juli zijn ;)

Gisteren middag getest omdat ik nog steeds niet ongesteld ben. Deze test was negatief helaas. Maar nu nog steeds niet ongesteld wordt hier zo gek van. Normaal is mijn cyclus 28 dagen zit nu al op de 30ste dag. Zit nu gewoon te wachten tot in ongesteld wordt en het komt maar niet helaas. Wachten tot de volgende cyclus duurt nog langer dan wachten op je menstruatie vind ik. Bij mij komt het omdat ik graag weer verder wil.

Wel vervelend dat je menstruatie nu zo loopt. Ben bang dat het bij mij nu ff ontregeld is omdat ik me ook anders voel dan anders. En probeer van je omgeving niks aan te trekken als het weer een jongetje zou worden de volgende. De natuur regeld het daar kan jij niks aan veranderen. Weet je omgeving toch ook wel? Ga mee hopen dat het nu wel gaat lukken bij je!!!

Jaa.. Gewoon zeggen als je hun opmerkingen niet fijn vind, of werkt dat niet? Is toch rot dat je daar nu al tegenop ziet.

Nouja, ik heb er in zoverre iets aan dat ik weet dat ik ovuleer. En ongeveer goed zat.

Hmm,  dat is vreemd dan Sproet. En het kan geen innestelingsbloeding zijn? Alhoewel als je het aanziet als een ongesteldheid waarschijnlijk niet.

Jaa 9 juli, schiet op!! Hahaha

Vervelend Saxy, morgen ga je weer testen toch? Ooh hoop het voor jullie :)

Misschien omdat je er zo mee bezig bent dat het zo lang duurt. Maar zou ook nog kunnen zijn omdat je gewoon zwanger bent! Ben heel benieuwd! Wel vervelend dat je nu langer moet wachten dan anders, had ik de twee voorgaande keren ook.

ik denk wel dat ik nu gewoon ongesteld ben en dat het geen innestelingsbloeding is. Had ik de twee vorige keren ook niet (al zegt dat natuurlijk niet veel) en de eerste 2 dagen was ik wel gewoon goed ongesteld zeg maar. Maar t is wel anders dan anders...

Nou als ik straks zwanger ben en de hormonen gaan hun eigen gang weer, hoeven mensen echt niet leuk te gaan doen, want dan krijgen ze gewoon een snauw van me. En dan heb ik een goed excuus ;)

ik zit eraan te denken om deze periode ook ovu-testen te gaan gebruiken. En dan niet om serieus gebruik ervan te maken, maar wel om te kijken of ik wel een eisprong heb na de implanon. Want eigenlijk duurt het nu al langer dan de vorige twee keer. En ook wel leuk om een keer een tweede streepje te zien na d negatieve testen van van de week haha.

ja zou leuk zijn als het snel 9 juli is! Duurt alleen nog wel even :(

Terug
Bovenaan