November 2020

Hi,
gefeliciteerd allereerst voor iedereen die zwanger is, super spannend allemaal. Ik had gister mijn positieve test. Afgelopen vrijdag was mijn NOD, zaterdag getest en was negatief. Toen gister getest en die was positief (voor de zekerheid in de avond nog een test gedaan en weer positief) super blij en super spannend. Ivm een medische achtergrond mag ik volgende week donderdag bij de gynaecoloog komen, ben heel benieuwd. Hoe voelen jullie je verder? Al last van kwaaltjes? Ik heb alleen beetje stijve onderrug voor mijn gevoel en hoofdpijn (maar dat heb ik al 3,5 jaar elke dag, daar zit bij mij de medische reden) maar verder nog nergens last van. Oh, uitgerekende datum is volgens mij 12 november. Iedereen succes en hopelijk blijft het allemaal goed gaan! 

@taraaxxx: dat is goed nieuws, fijn dat het nu op de juiste plek zit. Gelukkig al snel dan die volgende echo om een hartje te zien/horen kloppen.

@Taroooxxx oh wat fijn nieuws zeg! Super gefeliciteerd! Nu kan je lekker genieten ervan!
Ik sluit ook aan gister mijn NOD maar heb een hele korte luteale fase dus zat toen pas 10 dpo. Maandag zou ik dus 14 dpo zijn. Gister getest met vroege testen en een licht streepje! Clear Blue gaf niet zwanger aan... Nu vanochtend toch zwanger 1-2 weken dus super super pril! Maar sluit me toch hier aan ik zou dan wss nu 3 weken of iets zijn.. Super spannend. Ik ga jullie verhalen allemaal nog even lezen.. Maandag nog een keer testen en Daan de verloskundige bellen...spannend..

Thanks allemaal ik ben er momenteel heel rustig onder! Gerustgesteld. 
hetmeisje wooww wat goed, gefeliciteerd! Ook voor de andere dames natuurlijk. 

Hi, ik had hiervoor ookal een bericht geplaatst over dat ik pas achter gekomen ben dat ik nu bijna 5wkn zwanger ben. Over 2weken afspraak bij verloskunde. Ik heb alleen vrij weinig symptomen, alleen veel naar de wc. Stress me ook of alles goed gaat. Iemand ook hetzelfde gevoel? Of iemand die mij gerust kan stellen.

Wat fijn dat de echo goed was Tarooxxx! Wat moet dat een fijne opluchting zijn geweest. 

Leuk om jou hier ook weer tegen te komen hetmeisje! Gefeliciteerd met je positieve test. 

Alle anderen ook van harte! 

Ik was donderdag ochtend wat bloed verloren. Was gelijk heel verdrietig, dacht dat het een mk zou worden. Maar mijn vk heeft me gerust gesteld en zei dat zolang het niet doorzet ik me geen zorgen hoef te maken. Vandaag geen bloed meer gehad, dus ben super blij. 
Ik mag 23/3 voor de eerste echo. Super benieuwd en ook een beetje zenuwachtig hiervoor. 

Kwaaltjes vallen bij mij nog mee. Pijnlijke borsten en de hele dag vreselijke dorst, maar dat is het wel. Hoe is dat bij jullie? 

Terug
Bovenaan