@xJen wat naar dat je je zo misselijk voelt! Hopen dat de gember pillen daar wat aan voor je kunnen doen dan..
@lisvb ik heb ook nergens last van, sinds een dag of twee iets gevoeligere borsten maar dat is eigenlijk verwaarloosbaar.
@dogmom gefeliciteerd! Bijzonder hoe snel je dan toch ineens last hebt van kwaaltjes hè, hoe voel je je nu?
@Cindy Kroon welkom en gefeliciteerd! Al zicht op een eerste echo?
@Mp pfoeww wat een weg heb ook jij al afgelegd.. daarom extra bijzonder dat je nu een positieve test hebt mogen hebben! Ik herken het dat pas zekerder worden na een aantal testen (had ik ook). Dat het maar snel 20-3 is en je genoeg afleiding hebt
@gebruiker10106147 gefeliciteerd! Wat rot, 4 miskramen! Hoe ver was je? En hoe fantastisch dat je nu weer zwanger bent. Als ik het goed begrijp zijn de 4 miskramen, zwanger nu en dan een kindje waar je de zwangerschap van hebt mogen uitdragen de 6 kindjes waar je het over hebt?
Ik heb zometeen om 11:00 mijn eerste echo, enkel bekijken of er een vruchtzakje is en of die dan netjes in baarmoeder zit. Heb enorme zenuwen, maar kan tevens niet wachten tot het zo ver is. Ben ergens ook toch wel bang voor slecht nieuws maar goed kan niets anders dan afwachten.
Heel veel liefs, x