November 2020

Hoi allemaal, 
Ik mag me ook bij jullie aansluiten. Gister een positieve test in handen en volgens berekeningen rond 14 november uitgerekend. Ik heb al een dochter van 2,5 en in januari een miskraam gehad.

Hoi Dames, 
gefeliciteerd allemaal!! Ik mag me ook bij jullie aansluiten, 1,5 wk geleden een positieve test, en nu enkele testen later durf ik me ook aan te sluiten. Volgens eigen berekeningen ben ik 6 november uitgerekend.
goh wat spannen allemaal, dit wordt in ons eerste kindje, helaas al 3 vroege miskramen gehad. We hebben 20-3 onze eerste echo bij de gyn, daar liepen we ivm eerst moeilijk zwanger worden( we zijn al iets meer dan 1,5 jr bezig) en daarna dus de herhaalde miskramen.
naast wat gevoelige borsten en vandaag een kleine vlaag misselijkheid nog geen klachten.  
Hopelijl snel allemaal een goede eerste echo.

Dag allemaal ik mag me ook bij jullie aansluiten 26 februari een positieve test gehad  ben nu 6 weken 1 dag dit wordt ons 6de kindje ik heb hiervoor 4 miskramen gehad de laatste vorig jaar september dus we hopen dat het nu goed blijft gaan .ik voel me vooral in de ochtend misselijk en heb gevoelige borsten verder voel ik me best goed 30 maart heb ik mijn eerste afspraak bij vk dus dat wordt spannend xxx groetjes 

@xJen wat naar dat je je zo misselijk voelt! Hopen dat de gember pillen daar wat aan voor je kunnen doen dan.. 
@lisvb ik heb ook nergens last van, sinds een dag of twee iets gevoeligere borsten maar dat is eigenlijk verwaarloosbaar.
@dogmom gefeliciteerd! Bijzonder hoe snel je dan toch ineens last hebt van kwaaltjes hè, hoe voel je je nu? 
@Cindy Kroon welkom en gefeliciteerd! Al zicht op een eerste echo? 
@Mp pfoeww wat een weg heb ook jij al afgelegd.. daarom extra bijzonder dat je nu een positieve test hebt mogen hebben! Ik herken het dat pas zekerder worden na een aantal testen (had ik ook). Dat het maar snel 20-3 is en je genoeg afleiding hebt :) 
@gebruiker10106147 gefeliciteerd! Wat rot, 4 miskramen! Hoe ver was je? En hoe fantastisch dat je nu weer zwanger bent. Als ik het goed begrijp zijn de 4 miskramen, zwanger nu en dan een kindje waar je de zwangerschap van hebt mogen uitdragen de 6 kindjes waar je het over hebt? 

Ik heb zometeen om 11:00 mijn eerste echo, enkel bekijken of er een vruchtzakje is en of die dan netjes in baarmoeder zit. Heb enorme zenuwen, maar kan tevens niet wachten tot het zo ver is. Ben ergens ook toch wel bang voor slecht nieuws maar goed kan niets anders dan afwachten. 

Heel veel liefs, x

@TarooxXx ooh wat spannend zeg, ik duim met je mee voor een gezonde zwangerschap! Maar dat zal vast goedkomen! Probeer er van te genieten!

Ik voel me nog steeds behoorlijk slecht, ik ben dus ook niet aan t werk omdat ik dat nu echt niet trek. 
voel me behoorlijk schuldig tegenover mijn werknemer al weet ik dat dat niet nodig is. Maar dat zullen ook de hormonen wel zijn ?

Jaa leuk! Ik heb vandaag een zwangerschaps test gedaan! Ze zeggen 4/5 weken zwanger. Vorig week bruine afscheiding gehad en afgelopen zaterdag moest ik eigenlijk ongesteld worden maar niet gebeurd. Gister en vandaag soort van onderbuik krampen, dus toch maar een testje gedaan en het is positief! Clearblue geeft 2/3 weken aan, verloskunde zegt 4/5 weken omdat zij vanaf de eerste dag van je laatste menstuatie telt. Heel erg onzeker omdat dit de eerste wordt en geen idee wat ik moet doen en ga mee maken. Maar wel erg nieuwsgierig en blij! 

@LaaaanCH ohh gefeliciteerd! En wat spannend! Voor mij ook de eerste dus snap helemaal waar je doorheen gaat. 

ik heb de echo gehad, leek er niet op dat het vruchtje in mijn eileiders zat maar netjes in baarmoeder. Klein vruchtje te zien van 1,6mm zoals je dat met 5 weken kunt verwachten. Over twee weken opnieuw een echo, dan hoop ik een hartje te kunnen zien kloppen ????

Terug
Bovenaan