November 2020

@lizvb: gelukkig is het bloedverlies gestopt. Een vriendin van mij heeft in het eerste trimester meerdere keren klein beetje bloedverlies gehad, en die heeft nu een gezonde dochter. Gelukkig al snel de echo, dan hoef je niet meer zo lang te wachten.
@laaanch: ik vind het bij mij ook meevallen met symptomen en daardoor zit ik de hele dag door te vergelijken. En maak ik me weer zorgen gaat het wel goed. had ik gister niet pijnlijkere borsten? En later op de dag voel ik ze juist weer heel goed. Verder heb ik alleen last van wat meer plassen en ook meer dorst.

@lizvb: gelukkig is het bloedverlies gestopt. Een vriendin van mij heeft in het eerste trimester meerdere keren klein beetje bloedverlies gehad, en die heeft nu een gezonde dochter. Gelukkig al snel de echo, dan hoef je niet meer zo lang te wachten.
@laaanch: ik vind het bij mij ook meevallen met symptomen en daardoor zit ik de hele dag door te vergelijken. En maak ik me weer zorgen gaat het wel goed. had ik gister niet pijnlijkere borsten? En later op de dag voel ik ze juist weer heel goed. Verder heb ik alleen last van wat meer plassen en ook meer dorst.

Nou dit is bijzonder. Nadat ik mijn laatste berichtje had verstuurd werd ik overvallen door een soort van vreselijke kater. Dat is denk ik het beste gevoel hoe ik het kan omschrijven. Ineens kotsmisselijk en ontzettend draaierig. Nog een uurtje in slaap kunnen vallen gelukkig. Nu aan de droge crackers... phoe! Bijzonder hoe het dan zo plotseling kan starten zeg. 

Hey meiden, allereest wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap! Ik wil me hier ook graag melden. Net als hetmeisje had ik donderdag een positieve test in handen op de dag van mijn NOD. Dit betekent dat het gelijk de eerste ronde raak is en het wordt ons eerste kindje. Super spannend allemaal dus. De afgelopen dagen lopen de testen mooi op. Volgens berekeningen ben ik 15 november uitgerekend. 
Qua symptomen valt t allemaal nog wel mee. Ik heb wat gespannen borsten en gister werd ik in de middag een beetje misselijk. Benieuwd wat de komende tijd gaat brengen. 
Maandag ga ik de verloskundige bellen. Daarnaast doe ik mee aan een groot onderzoek in Rotterdam (Generation R) waarbij ik week 7, 9, 11 en 30 allerlei onderzoeken én 3d echo's krijg in het Sophia kinderziekenhuis. Mijn eerste afspraak hiervoor staat op 7 april. 

Hallo dames,  
Ook ik mag mij hier aansluiten. Afgelopen donderdag mijn nod maar ik durfde niet te testen. We zijn na 13 maanden zwanger.
Al de hele week zere borsten, maar ik dacht jaaa ik heb de afgelopen maanden wel meer gedacht. Maar vrijdag nog geen menstruatie en vanochtend nog niet... 
Ben een buikslaper en dat lukt mij nu niet en ben al 3 ochtenden om 5 uur wakker en kan dan niet meer slapen.  
Dus vanochtend toch naar de drogist gefietst en direct binnen 30 seconden een knaltest. 
We zijn  zoo blij maar ook nog wel ongeloofwaardig natuurlijk. Nu een beetje aan het inlezen wat te doen etc..
Wil mij ook even inlezen voor moeders boor moeders.  
Volgens de berekening in een app zal ik rond 18 nov uitgerekend moeten zijn. 

Leuk!  Maar ohzoo spannend !

Hallo!

Ook ik kom mij hier aansluiten! Had net als jullie donderdag een positieve test in hadden! Ik zou de uitgerekende datum niet weten (onregelmatige cyclus)
Maar zo blij! Durf het niet echt te geloven! 
Vooral nu last van zere borsten, veel plassen en meer drinken hahaha. 
Ook merk ik dat me darmen lekker aan t rommelen zijn! 
Ik vind het zo spannend! Gefeliciteerd iedereen hier!

Hi Dames,
Vanmorgen een test gedaan en positief! Hééél vroeg, 6 dagen voor NOD. Ik heb nog nooit zo vroeg getest, maar had toch een voorgevoel! 
Ben zwanger geworden d.m.v. letrozol, 4e ronde. 
Voor nu staat mijn datum op 28/11. Ik heb tot nu toe geen kwaaltjes behalve dat mijn tepels iets gevoeliger zijn.
Ik vind het allemaal heel spannend en ik hoop dat het goed gaat, maar ik ben zo blij dat ik het toch moet delen met iemand naast mijn vriend. 
Gebruiker10147216, als je rechtsboven op jou ''naam'' klikt, en dan mijn ouders van nu zie je nogmaals je naam met een pennetje ernaast! Via het pennetje kan je deze wijzigen. 

Terug
Bovenaan