November 2020

Hebben jullie verder nog klachten?  Hier ben ik wat sneller moe en mijn tepels zijn heel gevoelig. Misselijk ben ik nog helemaal niet, gelukkig! 

Hallo dames! Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit me graag bij jullie aan! Ik heb vorige week zondag voor het eerst positief getest. Volgens mijn berekening ben ik 6 november uitgerekend! Het is ons eerste kindje dus ik vind het enorm spannend. Het ene moment voel ik niks en maak ik me daar zorgen over en het andere moment voel ik van alles en ben ik bang dat het misgaat.. Ben ik de enige die zoveel onzekerheid ervaart? Wij hebben 27 maart pas een afspraak bij de VK. Ik wens jullie allemaal heel veel geluk met jullie zwangerschappen! Hoop dat het voor iedereen goed mag verlopen ?

Welkom @Kimmmyyyy en @gebruiker10220825! 
gefeliciteerd ook voor jullie. 
volgens mijn eigen berekening zou ik 10 november uitgeteld moeten zijn. 
@gebruiker10220825, die onzekerheid herken ik zeker, denk de meeste dames wel. Voor mij ook de eerste en zo graag als ik het al zo lang wilde zo snel kan de paniek nu ineens toeslaan om vanalles en nog wat. 
Nu voor de meeste dames wachten op de eerste echo’s.. spannende tijd! 

Gefeliciteerd @Lizvb! Welkom bij de club! ? Voel je je goed?
@TarooxXx Dankjewel! Het lucht altijd wat op om te horen dat je niet de enige bent die het zo ervaart!

extreem misselijk, ook overgeven.. ik herken mezelf gewoon niet! Vanochtend naar de dokter geweest en eerst gember pillen proberen. En toch veel vaker eten. Sport normaal heel veel, maar moet er nu niet aan denken! Maar ach, het is voor een goed doel ;-) 

Ik voel me eigenlijk prima, nog nergens last van. Het is ook nog wel heel pril, dus wie weet komt het nog. 

Wat vervelend voor je XJen! Hopelijk helpen de pillen je! Succes. 

Het is nog vroeg 3w5d maar ook ik mag me bij jullie toevoegen ? 
zwanger dmv icsi. 
al heel snel na de terugplaatsing misselijk door geuren, nu continu misselijk en kan al niet meer normaal functioneren. Maar dat heb ik er voor over.

Terug
Bovenaan