November 2020

Nee, Zweden heeft geen lockdown gehad en die gaat er denk ik ook niet meer komen. Het dodental is volgens de laatste berichten aan het afnemen (Zweden of Scandi's in het algemeen zijn al een stuk afstandelijker ;)
Weekendje Nederland gaat helaas niet lukken aangezien ik geen persoonsnummer heb gekregen maar een samordningsnummer en het probleem daarmee is dat ik dan waarschijnlijk Zweden voorlopig niet meer in kom (ook al is er geen lockdown, de grens Denemarken-Zweden zit dicht) Nou ja, heel gedoe dus en we hebben ook nog eens 2 honden die we hier niet in een pension willen doen (kost 45 euro per hond per dag!) 
We zullen zien hoe het is op 16 juni, maar ik gok dat hij dan nog steeds niet mee kan.

Inmiddels een goede pretecho en controle verder. Morgen alweer 16 weekjes zwanger. Tijd gaat toch wel heel erg snel. Met de pretecho kregen we te horen dat wij een jongetje gaan krijgen. Ontzettend blij zijn we, omdat we al een meisje hebben. Een echte koningsdroom. 

Wat super fijn en leuk dat jullie een jongetje krijgen Anoniemke! 

Wij hebben dinsdag ook een pretecho gehad en verwachten een meisje! Allebei was even welkom, ik had echt geen voorkeur. Toch wel heel leuk om nu te weten en verder te dromen. 

Alweer bijna 16 weken. Ik vind dat het heel snel gaat tot nu toe! Hoe is het met de rest? Omdat ik niet op fb zit ben ik niet echt op de hoogte van jullie vorderingen. Wel nieuwsgierig! :) Weten jullie al wat het wordt en voelen jullie je ook zo veel beter dan een paar weken terug? 

Ik ben vandaag 16 weken. Gister voor de laatste keer mijn moeders voor moeders laten ophalen. En morgen hebben we een pretecho zodat mijn man onze Muppet ook kan bewonderen.
16 weken is echt een moment geweest waar ik naar uit keek. Weer een mijlpaal.

Ik lig alleen sinds 2 weken plat met zware hoofdpijn klachten. Heb 2x geprobeerd te werken maar het lawaai op de BSO is echt niet te doen.. verder voel ik me gelukkig wel weer meer mezelf dan tijdens de eerste weken.

Hoe gaat het met de rest?

[quote quote=10326353]Ik ben vandaag 16 weken. Gister voor de laatste keer mijn moeders voor moeders laten ophalen. En morgen hebben we een pretecho zodat mijn man onze Muppet ook kan bewonderen. 16 weken is echt een moment geweest waar ik naar uit keek. Weer een mijlpaal. Ik lig alleen sinds 2 weken plat met zware hoofdpijn klachten. Heb 2x geprobeerd te werken maar het lawaai op de BSO is echt niet te doen.. verder voel ik me gelukkig wel weer meer mezelf dan tijdens de eerste weken. Hoe gaat het met de rest?[/quote]
Dat lijkt me naar, die hoofdpijnklachten. Ik ben momenteel klaarwakker, het is 1:05 in de ochtend maar hier in het hoge, hoge noorden gaan we naar de "midsommar" toe..... Het is nu nog schemerlicht buiten. Binnenkort hebben we (tijdelijk) geen donkere nacht meer ? Ben benieuwd hoe dat dan gaat met (niet) slapen ☹️
Verder weinig klachten, in tegenstelling tot de eerste paar weken.

Wat leuk om hier nog mee te lezen. Ik kijk namelijk niet op fb. Ben bijna 16 weken en heb nu ook geen klachten. De misselijkheid is rond 11 weken weg getrokken. Dinsdag de 16 weken controle en 22-6 de 20 weken echo. Die vind ik nog spannend. Gelukkig mag mijn partner mee. 
Wij willen (weer) niet het geslacht weten. Hebben een dochter van 1,5 jaar. Hoop een beetje op een jongetje maar weet zelf ook hoe leuk een zusje is. Dus laten ons bij de geboorte verrassen. 
Hoop dat het bij jullie ook goed gaat. Erg vervelend als je klachten hebt. Gelukkig gaat het inderdaad vrij vlot. Nu eerst naar de vakantie uitkijken. Misschien gaan we naar Zweden met auto en tent. En dan al richting verlof toewerken. Heerlijk. Wij gaan afwachten of we dadelijk 2 kindjes op dezelfde dag verjaardag vieren!

Oeh ja, die hoofdpijn ken ik! Vreselijk!! Ik vind het soms erger dan de misselijkheid in het begin. Hopelijk stopt dat ook weer snel. 

Ik heb toevallig ook de 22e de 20 weken echo. Wel spannend, maar heel blij dat mijn man mee mag :) dat is toch wel een ander gevoel dan tijdens de eerste echo's. 

Vandaag te horen gekregen dat mijn placenta aan de voorkant ligt, dus helaas gaat het vast nog lang duren voor ik haar kan voelen. Voelen jullie al iets? Voor mij is het de eerste, maar bij de tweede zou je al iets kunnen voelen nu toch? Aangezien je dan weet waar je op moet letten. 

Leuk om weer even met jullie in contact te zijn! 

Nee de hoofdpijn is heel erg niet fijn. Heb vandaag homeopathische korreltjes gekregen van de huisarts, ik hoop dat dat gaat helpen..
De pretecho was prachtig! We hebben voor het eerst ook het hartje mogen horen, dat geluid bracht toch wel even wat tranen naar boven ? het blijft toch een wonder.
Zelf voel ik al licht iets sinds 11 weken ongeveer. Dit is dan ook mijn tweede, dus herken het ook echt. Het begint nu me met 16 weekjes echt trapjes te worden.
Wat jammer dat je placenta aan de voorkant ligt Elizemama, maar het voelen komt vanzelf!

Terug
Bovenaan