November 2020

Hoi Allemaal! 

Vandaag de 16weken echo gehad en onze baby lijkt gezond te zijn? geen vergrote hersenkamers en een normale hoeveelheid vocht ? wat zijn wij blij zeg! 

De rest van het lichaampje werd ook goed bekeken en goed gekeurd. De gynaecoloog kon sommige dingen nog niet helemaal goed beoordelen omdat baby nog zo klein is. Over 3 weken weer heen voor de 20 weken echo ?
Mijn dag kan niet meer stuk. Het genieten kan eindelijk beginnen. Echt onbezorgd zal het nooit helemaal worden, maar dit is echt een opluchting. 

@rdubb wat ontzettend fijn! Onbezorgd is inderdaad niet haalbaar, dat ben ik ook niet meer na 2 miskramen.
Maar genieten kan wel en ik hoop echt dat dat nu gaat lukken!

De echo's blijven toch altijd wat spannend. Zeker zo'n mijlpaal als de 20 weken.

Ik zit dankzij de hoofdpijn klachten deels in de ziektewet. Ga 2 middagen minder werken in de week. En dan over 3 weken heb ik lekker 3 weken vakantie en dan kijk ik weer verder naar hoe het gaat en hoeveel dagen ik dan ga werken.
Succes allemaal met de echo's deze week en probeer er ook wat van te genieten!

Spannend hè, de 20 weken echo. Ik heb 'm volgende week maandag. Ben dan 19+1. Voel haar sinds dit vrijdag nu elke dag, dat neemt al veel zorgen weg. Begrijp dat dat vroeg ik voor een eerste baby, dus echt een gelukje! 

War vervelend dat je hoofdpijn blijft! Hopelijk gaat het na de vakantie weg. 
Ik heb wat last van bekkeninstabiliteit, dus ga van de week naar de fysio. Over 3 weken ook vakantie, heerlijk! 

Hoi allemaal! 

wat leuk om te lezen over alle nieuwtjes en fijn dat het ( over het algemeen) zo goed gaat met iedereen. Ik herken die hoofdpijn trouwens ook heel erg! Ik lig soms ook twee dagen op bed met alleen maar dichte gordijnen en een glas water. 
Anyway as woensdag de 20 weken echo! Ik ben dan 19+1. Super spannend. Wij hebben met 14 weken ook een echo gehad met geslachtsbepaling. Een meisje!! Super leuk maar stiekem toch ineens bang dat het overmorgen toch anders is. Niet omdat een lief Jongendijk niet welkom is maar meer omdat we per ongeluk helemaal los zijn gegaan op de kleertjes haha! 
nou spannend allemaal ik ben benieuwd naar iedereens echo. Geniet er alvast van!!

liefs

Hey! Ik hoop dat alle 20 weken echo's goed zijn gegaan!
Wij zijn vanochtend met 19.1 geweest voor de 20 weken en zijn helemaal goed gekeurd. Wel had de baby ik-heb-het-goed-in-mama's-buik maten zoals de echoscopist het noemde.
Ik kreeg vanwege mijn gewicht sowieso al groei echo's dus ben benieuwd hoe dit mannetje zich blijft ontwikkelen.
Wel weer een stukje geruster en nu in de hoop dat ik het echt allemaal los kan laten en kan gaan genieten.

Terug
Bovenaan