November 2020

Nu bij de 2e heb ik het idee sinds vorige week wat beweging/golfjes in mijn buik te voelen. Het zijn nog geen schopjes maar wel beweging. Voorheen voelde ik mijn darmen maar dat gevoel zit hoger. Nu dus lager en verwacht dat het kindje dit doet. 
Hoop dat het middel gaat helpen tegen de hoofdpijn. 
En zeker dat we snel wat beweging/schopjes mogen voelen. 

Leuk! Gefeliciteerd ?! 
Hoe gaat het met jullie? 20 weken echo komt dichterbij, daar heb ik wel zin in hoor! Wil graag weten of alles medisch in orde is.

Hier volgende week vrijdag de 20 weken echo maar dan wel met 19.1.
De hoofdpijn begint eindelijk wat af te nemen. Heb ondertussen al 4 weken niet gewerkt door de hoofdpijn dus hoop snel weer aan de slag te kunnen.

Hoop dat bij jullie ook alles goed gaat!

Oh wat fijn dat de hoofdpijn een beetje afneemt zonnebloempje2017! Hopelijk is het straks helemaal weg! Ik kan me goed voorstellen dat je ook wel weer zin hebt om te werken, zeker na de Corona periode waarin iedereen ook al weinig mensen heeft gezien. 

ik heb volgende week maandag de echo ook met 19.1, dus dat zal wel normaal zijn. Ze zei tegen mij ook dat ze het in week 20 wilde plannen. 
Heb wel het idee dat ik meer gerustgesteld ben na die echo. Nu denk ik steeds: het kan ook echt nieuw zijn. Hebben jullie dat ook? Ik wil me daar dan een soort van op voorbereiden (in hoeverre dat kan natuurlijk). Maar met de 20 weken wordt alles zo nauwkeurig bekeken? Ik hoop dan van dat gevoel af te komen. Dus kijk er wel naar uit! Ook super leuk om ons kleine meisje weer even te zien natuurlijk! 

Hey Dames! Wat leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat. 
Helaas zelf al weer last van mijn heupen en veel hoofdpijn. De verloskundige denkt dat het spanningshoofdpijn is, vanwege wat er de vorige keer gebeurt is. 

Morgen eindelijk de 16weken echo met 16w+5d dan weten we eindelijk of alles goed is. Dus nog 1 nachtje slapen en dan kan het genieten hopelijk echt beginnen.

De placenta ligt bij mij ook voor maar voel rechtsonder en linksboven wel bewegingen. En s avonds als ik in bed lig komt baby echt naar m’n hand toe en ertegenaan liggen. Heel bijzonder gevoel dat baby echt tegen je hand aankruipt. 

Bij de eerste zwangerschap voelde ik ook rond begin 16 weken de baby voor het eerst. Dus wel bijzonder dat ik het nu ook weer rond dezelfde tijd voel. 

ik laat jullie morgen weten hoe het ging.
groetjes Rieneke 

Terug
Bovenaan