November 2020

Hoi allemaal!
Ik ben nu 17 weken, 26 nov uitgerekend van de tweede! 
Geen idee of het een meisje of jongen is. 30 juni 20 weken echo, maar willen het geslacht niet weten.
Is er ook een WhatsApp groep waar ik me bij aan kan sluiten? 

Liefs X

Woehoe! Vandaag een goede 20 weken echo gehad. Super blij!
De rest al de echo gehad? Of nog aan het wachten. 
Volgens mij was er wel een app groep gestart IrissNoor, maar die zit op een gegeven moment natuurlijk vol. We kunnen anders wel een nieuwe groep starten? Ik weet niet echt hoe je hier een link plaatst waarmee je in die groep komt, maar misschien weet jij dat. 

Wat fijn om te horen allemaal. Proficiat. 
Wij hebben vandaag ook een mooie 20-weken echo gehad. Heel erg fijn om te horen/zien. Nu kan onze vakantie echt beginnen. 

Hoi meiden! Hierbij een nieuwe whatsapp groep! Mochten jullie er interesse in hebben, sluit je aan!    https://chat.whatsapp.com/G23C6bUPs1UDlaEmk1OOE4

Onze 20 weken echo is helemaal goed gegaan. Ze zeiden wel dat de kleine een wat kleinere hoofdje heeft dan normaal. Maar dat maakte niks uit. 

En...... we weten wat het word........

Een...... MEISJE........ ❤❤❤❤❤

Gefeliciteerd met alle goede 20 weken echo's. Onze 20 weken echo was ook goed. Onze jongen is ook kleiner dan gemiddeld, maar wel normaal :)

Leuk die appgroep! Ik heb me ook aangemeld :) 

Fijn dat je ook een goede echo had Anoniemke! Ons meisje is ook ietsje kleiner dan gemiddeld, maar niet om ons zorgen over te maken zei de vk. 

Terug
Bovenaan