November 2020

Hey Dames! Het was Idd even heel stil. Maar ja tussen de 12 weken echo en de 20 weken gebeurt er vaak ook vrij weinig ?
zelf heb ik morgen met 20w+5d de 20 weken echo. Kon niet eerder in het ziekenhuis terecht en wou perse niet op 8 juli weer voor de 20 weken. En maandag en dinsdag worden altijd vrij gehouden voor GUO2 mensen. Wat heel fijn was vorig jaar zodat we niet super lang hoefden te wachten. 

zelf heb ik alweer sinds de 13weken veel last van bekkeninstabiliteit. Helaas ben ik een van de gelukkigen die last heeft van hormonale bekkeninstabiliteit. Ik had 3 weken vakantie en viel me erg zwaar om weer 4 dagen te gaan werken. Maar met een goede stoel thuis nu en een bekkenband is het te doen. Hopelijk kan ik zo tot de 34 weken volhouden. 

ik moet me nog opgeven voor de 22 weken prik. Zal ik morgen even doen? als ik het niet vergeet. Ik vind het belangrijk om deze prik te nemen, omdat ik wil dat mijn baby het beste beschermd is. En als dat kan doordat ik een prik moet halen prima. En het scheelt weer een vaccinatie in de eerste weken? 
ik voel baby nu al sinds 16weken en mijn man kan de baby ook voelen rond 18 weken werd het van buitenaf duidelijk. Duurde wel even voordat ik het door m’n hele buik voelde, placenta ligt voor. 
Wij willen niet weten wat het wordt ? we zien het wel bij de geboorte. Het belangrijkste is dat baby gezond geboren wordt. 

groetjes ☺️

Hey dames, had jullie laatste berichtjes niet meer gezien. Ik moest zelf ook wennen aan de klachten en het heeft lang geduurd voordat ik er aan toe wou geven. Nou moet ik wel zeggen dat mijn nichtje van 15 weken toen ze 10 weken oud was gediagnosticeerd is met acute leukemie en dat heeft mijn/onze wereld wel echt even in perspectief gezet. Want geloof me dan staat de wereld echt even stil. Voor mij al, laat staan wat het doet met mijn schoonbroertje en schoonzusje...
Mijn man en ik hebben nu lekker 3 weken vakantie en zijn de afgelopen 2 dagen even fanatiek in de babykamer bezig geweest. Wat is dat toch heerlijk! Ondanks dat de co sleeper al bij ons op de kamer staat, want dat is waar het mannetje in eerste instantie komt.

En as we speak ligt het mannetje weer lekker gek te doen in zijn hangmat (mijn bekken) hierdoor voel ik alles nog laag in de buik en kan mijn man het wel voelen maar is het nog niet gelukt om het mijn zoontje te laten voelen. Hopelijk komt dat snel.

Ik ben vandaag 22 weken en ga 3 augustus voor de 22 weken prik. Het was een beetje druk bij het consultatiebureau.

20 weken echo net gehad. Alles was goed gelukkig ? met 29/30 weken nog een keer een echo voor de gemoedsrust. Wat zijn we blij zeg! 
helaas wilde onze kleine niet graag op de foto? dus wel veel echo’s maar weinig mooie foto’s. 

11 augustus kan ik voor de 22 weken prik. Was bij ons ook druk op het consultatiebureau. Hopelijk kan ik nu wat beter slapen. Afgelopen week vrij weinig geslapen, drukke baby in de buik en veel stress om de echo. Op naar de 40 weken. Mag van mij nu al wel november zijn?

Hi allemaal,
Mag ik vragen hoeveel jullie tot nu toe aangekomen? Ik had voor de zwangerschap al een BMI van 30+, maar flink overgewicht en merk dat ik er echt moeite mee heb dat ik de nummers op de weegschaal op zie lopen.
Ik geniet heerlijk van mijn groeiende buik en mijn borsten zijn echt al wel 2 cupmaten gegroeid, dus ik weet donders goed dat het geen echte vetjes zijn... Maar toch, als je al je hele leven worstelt met je gewicht is het wel weer confronterend.

Bij mijn oudste ben ik ongeveer 10 kilo aangekomen. Lijkt er nu op dat het meer wordt. Lastig

Ik snap je goed. Ik heb zelf geen overgewicht, maar heb toch een soort moeite met de weegschaal. Voel me daar dan ook weer een beetje stom over, omdat het idd niet alleen vet is. Toch vind ik het maar lastig om aan te komen zonder het onder controle te hebben. 

Ik ben nu 23 weken en 6 kg aangekomen. Heb aan de vk gevraagd of dat oké is en zij zei dat dat helemaal prima is! Ik probeer dat dus maar te geloven en daar zelf ook een beetje oké mee te zijn. 

Ben ook wel benieuwd hoe veel jullie zijn aangekomen! 

Hoi Dames, Zelf ben ik nog maar 1 kilo aangekomen. Ik viel de vorige zwangerschap ook af tot de 20 weken. Ben momenteel 22 weken zwanger.  groetjes ❤️

Terug
Bovenaan