November 2020

Hoi allemaal!
Ik denk laat ik het topic nog eens omhoig gooien ? ik ben ondertussen bijna 32 weken ver en kan niet geloven hoe snel de tijd eigenlijk gaat ?
Soms mag het van mij wel november zijn zodat ik het mannetje in mijn buik kan ontmoeten, en tegelijkertijd mag de tijd wel wat langzamer gaan zodat ik alles nog op een rijtje kan krijgen voor hij komt ??

Hoe ver zijn jullie ondertussen??

Groetjes

Haha dit topic is inderdaad veruit het meest rustig. Ik ben ondertussen 30 weken (bijna 31!) :). Heerlijk! Heel fijn om dat laatste trimester te hebben bereikt. 
Ik heb precies hetzelfde, zo nieuwsgierig naar dat lieve mannetje in mijn buik. Ook begin ik me steeds meer af te vragen hoe hij eruit gaat zien en op wie hij lijkt haha. 
Ik ga zelf met 34 weken met verlof en heb dan nog de tijd (als het goed is haha) om de laatste dingen van mijn lijstje te strepen. Wel hebben wij gelukkig al heel veel gedaan/gehaald. Zijn kamer is eigenlijk af, ik moet alleen nog een hele zooi wasjes draaien en een wieg of co-sleeper oid bestellen voor de eerste weken haha, maar dan doe ik dus als ik verlof heb. 

Hoe is het verder met iedereen qua kwaaltjes? Nog goed te doen allemaal? :)

Hey!
Misschien kunnen we samen het topic nieuw leven in blazen.

Hier is het kamertje klaar, en heb ik met het mooie weer de baby wasjes gedaan. De co-sleeper staat naast het bed en volgende week vrijdag gaan mijn man en ik samen het huis van onder tot boven schoonmaken zodat ik het alleen maar bij hoef te houden de komende weken.
Verder qua kwaaltjes gaat het redelijk. Moe door rare dromen en plassen 's nachts. Dus als zoontje in de middag naar de opvang is, lig ik vaak te slapen op de bank? en verder een beurs plek bij mijn ribben want daar ligt het mannetje met zijn billen onder.
Hoe gaat het bij jou?

Laten we een poging wagen inderdaad!

Wel fijn dat je de wasjes al hebt gedaan! Weer een zorg minder :)
Wij gaan binnenkort ook nog grote schoonmaak doen zodat het inderdaad meer bijhouden is de laatste weken.

Oeeef dat is minder die beurse plek. Tijd dus dat hij wat in gaat dalen in de hoop dat je daar dan minder last van hebt :). Het moeilijke slapen daar kun je weinig aan doen natuurlijk, maar vooral lekker toegeven aan de middagdutjes dan! Hoe oud is je zoontje?

Hier gaat het slapen ook steeds moeizamer, maar dat komt ook deels omdat die kleine als hij vrij hoog tegen mijn ribben zit ervoor zorgt dat ik ga hyperventileren, en dat doe ik dus ook in mijn slaap, dus dat breekt mijn nachten dan ook wel op. Verder begint het fysiek natuurlijk steeds zwaarder te worden ivm de groeiende buik, maar ik heb het meeste last van de hyperventilatie momenteel. Maar ach, alles voor die kleine man haha :)

Mijn oudste is nu 3 jaar en 4 maanden. Is heerlijk zelfstandig en sinds de eerste week zomervakantie zindelijk ? . Hij kijkt erg uit naar het grote broer worden en vraagt nu al steeds of hij straks de baby mag vasthouden en de fles mag geven en zo. Zo lief.
Ik heb maandag weer controle bij de verloskundige en ga dan eens horen of ik iets mag hebben om te helpen met het slapen want heb vannacht weer amper 4 uurtjes slaap gehad.
Dat hyperventileren klinkt ook heel erg niet fijn. Bij jou ook hopen dat de kleine snel indaald. Is het voor jullie de eerste?

Oh heerlijk dat je oudste zo enthousiast is! Lijkt me wel een fijne leeftijd om zwanger te moeten zijn van een tweede, wat dat betreft. Al lijkt me zo een tweede zwangerschap wel zwaar met nog een jong kind haha. 

Oeeef dat zou ik zeker even aankaarten bij de verloskundige ja, dit hou je niet vol zo. Straks ben je al helemaal kapot en dan moet de bevalling nog beginnen. Ik hoop dat ze iets voor je kan betekenen. :)

Ja voor ons is het de eerste inderdaad. Dus alles is nog helemaal nieuw en wennen en spannend. ;) Je kunt je dan nog zoveel inlezen of goed voorbereiden maar dan nog is het zo anders om echt mee te maken haha. 

Ik heb bij de oudste ook heel veel gelezen en voorbereidingen gedaan. En toch is het overweldigend als dat kleine mensje er dan ineens is en je zorg nodig heeft. En je kan het je nu niet voorstellen maar twee dagen na de geboorte kun je je al niet meer voorstellen dat er ooit een leven zonder dat wezentje is geweest. Vrienden van ons zeiden, ja jeetje al die clichés die je ze hoort zeggen.. die zijn gewoon waar ??.
Wel lekker dat je verlof in het zicht komt! Hopelijk kun je dan lekker de rust vinden om de laatste dingen te doen?

Leuk om te horen hoe het gaat bij jullie!
Ik ben nu bijna 32 weken, en hoef nog maar 2 weken te werken. Het voelt echter niet alsof ik al aan het afronden ben, deze week hebben we eindelijk een vervanger gevonden.. Ik ben dus nog volop aan het rennen, vliegen en hopelijk komende weken overdragen. 
Met de baby gaat het goed, beweegt er flink op los. Soms kan ik er niet van slapen of wordt ik er erg vroeg wakker van. Gelukkig slaap ik verder wel goed en lang genoeg :)
De babykamer is nog niet af, het is nog mijn werkplek.. De commode staat nog bij mijn vader op zijn zaak, die spuit hij deze week ik een mooi kleurtje! Mijn moeder is de wiegbekleding aan het naaien, zodat de familiewieg van mijn schoonfamilie gebruikt kan worden. Zo leuk dat iedereen helpt :)
Verder hebben we wel al bijna alles in huis, dus na mijn laatste werkdag kan het bureau weg en kunnen we alles in het kamertje zetten. En dan kunnen de wasjes gedraaid gaan worden. 
Ik kijk er heel erg naar uit, ben zo benieuwd hoe de kleine is. Of ie net zo druk is als in mijn buik haha. 

Terug
Bovenaan