November 2020

Ben eerst 2 kg afgevallen omdat ik totaal geen trek had en daarna (tot nu) weer gelijdelijk aan 4,4 aangekomen. 
Dinsdag ben ik 23 weken en zit nu dus 2,4 boven mijn startgewicht. Mijn BMI is/was voor de zwangerschap 19.4. 

Hi allemaal. Vandaag 25+4 en de 22 weken vaccinatie gehad. Was een venijnige prik zeg.  Nou ben ik geen held met naalden dus was ook wel wat gespannen ? vond hem flink gemeen en hebt ook echt nog een paar uur een brandend gevoel gehad.

Hopelijk gaat het goed met iedereen!

Hi! 

Ik heb de prik alweer een tijdje achter de rug en vond 'm eigenlijk niet zo erg. Ben ook niet lastig met naalden of inentingen. Wel 2 dagen last gehad van spierpijn. 
Vandaag had ik een 3D echo, maar ze lag helaas precies verkeerd: met haar gezicht naar mijn rug. Over 3 weken kunnen we terug voor een nieuwe poging, zou leuk zijn als ze zich dan wat meer laat zien :) 
Verder gaat het met mij best heel goed. Merk dat ik een beetje last van mijn rug begin te krijgen, maar gelukkig niets ernstigs. 
Hoe gaat het met de rest?

Morgen 24 weken, afgelopen week ook de prik gehaald. Alleen wat gevoelig en een beetje spierpijn had ik. 
Verder gaat met ons alles goed. Afgelopen week gestart met het opruimen van de berging, zodat alle spullen uit ons 'kantoor/washok' naar de berging kunnen.. Rustig aan plek aan het maken.
Net drie weken op vakantie geweest bij mijn schoonvader in Denemarken, dus er toch op een veilige manier lekker tussenuit geweest. Op een rommelmarktje (lees: oude schuur haha) een mooie commode gevonden. Die gaat mijn vader op zijn zaak een mooi kleurtje geven :) Word er helemaal blij van!
Jullie ook bezig met de kamer? 

Hey! Mijn arm is inderdaad nu wat gevoelig en stijf op de plek van de injectie maar verder gaat het. Ben gewoon een held op sokken als het op naalden aan komt ?

Wij hebben het kamertje grotendeels af ? ben er heel erg blij mee. Wij hebben meubels van onze oudste hergebruikt. Er moet alleen nog even opgeruimd worden en nog wat leuke accessoires geplaats worden.
Ik heb nog wel een lijstje met dingen waarvan ik graag wil dat ze nog voor de geboorte gebeuren dus hoef me nog niet te vervelen. Verder moet ik nog kleertjes uitzoeken en dan alles wassen enz....
Soms denk ik.. was het maar vast november ?

Wij zitten nog midden in een verbouwing, dus helaas nog niet kunnen beginnen aan de kinderkamer. Kleertjes wassen heeft ook geen zin, want dat zit allemaal in dozen op zolder. Dat is soms wel lastig met opkomende nesteldrang ?. 

Ik heb kijk ook uit naar november, maar moet nog veel doen daarvoor! Dus ben blij dat we nog even hebben! 

Hoi Dames,
ik heb afgelopen week ook de 22 weken prik gehad met dik 25 weken. Persoonlijk vond ik de prik echt een makkie? griepprik is jaarlijks erger. Ook vrijwel geen last gehad, beetje beurs op de plek waar geprikt was maar meer niet.
kinderkamer is bij ons al volledig af. En ben momenteel ook wel een beetje klaar met zwanger zijn. Erg veel last van bekkeninstabiliteit/bekkenpijn dus van mij mag het oktober/november zijn en mag de baby wel komen. 

Wat fijn dat de prik je mee viel! En dat het kamertje klaar is! Soms denk ik ook was het maar vast november maar dat ik vooral uit nieuwsgierigheid ?
Zijn jullie de warmte allemaal een beetje goed doorgekomen? Ik heb 1 dag er echt last van gehad. Maar gok dat dat meer oververmoeid was ivm met heeel slecht slapen.
Ik ben ondertussen 27 weken en moet nog twee weekjes werken, waarvan 1 week overtallig. Ik werk in de kinderopvang en bij mijn baas is de corona richtlijn dat ik met 28 weken zwanger van de groep ga en dus met (zeer) vroeg verlof mag.
Verder heb ik gister de glucose tolerantie test gehad en was die goed, dus weer een vinkje van de checklist ?
Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Terug
Bovenaan