November 2020

Hoi Lois,
Wat leuk zeg dat jullie babykamer zo'n familie project is en dat iedereen er aan mee helpt? de baby komt letterlijk en figuurlijk in een warm nest terecht straks.
Voor jou ook heel fijn dat je verlof in zicht komt, al kan ik me voorstellen dat het nog 2 drukke weken worden. Heel veel succes er mee.
Hebben jullie ook gekke, hele levendige dromen? Vorige week na persles van yoga, had ik een nachtmerrie dat er al een armpje geboren was maar dat we op bed lagen en mijn man me niet serieus nam. Dus een en al paniek gevoelens. Pas toen mijn zoontje van 3 begon te schreeuwen werd ik wakker en realiseerde ik me dat het een droom was. Het paniekerige gevoel heb ik de rest van de dag gehouden.

En vannacht weer gedroomd dat de baby te vroeg kwam maar nu was alles rustig en beheerst en was er geen paniek. Deze droom was dus ook lang niet zo eng ? echt heel vreemd!

@ Lois, inderdaad super tof dat iedereen zo mee helpt en een deeltje van de babykamer levert. Heel bijzonder :)
Wel jammer dat juist nu in die laatste weken zo als een gek moet rondrennen om je vervanging in te werken en de laatste dingen af te ronden, hopelijk heb je thuis genoeg kans voor ontspanning in de weekenden en 's avonds. 

@ Zonnebloempje, jaaa ik begin ook steeds meer rare dromen te krijgen. Van die onsamenhangende waarvan je denkt wat heeft dit nou weer met elkaar te maken. Gelukkig nog niet echt nachtmerries waardoor ik overdag ook uit mijn doen ben, dat lijkt me toch onhandig haha! Wel ben ik sinds een week weer flink moe. Ik slaap 's nachts heel onrustig, word/lig super vaak wakker en vervolgens lig ik dan 's ochtends als ik eigenlijk op zou willen staan in een diepe slaap of heb ik echt een middagdutje nodig. Super onhandig, maar ivm met thuiswerken kan ik zelf mijn dag indelen en verschuif ik mijn uren dan maar. Mijn man zegt ook steeds dat ik gewoon mijn slaap moet pakken. Dus ik luister maar braaf naar hem hihi. 

Hey!
Fijn dat de dromen tot nu toe vooral onsamenhangend zijn en geen rare nachtmerries. Het slapen is hier de hele zwangerschap al drama.
Maar inderdaad als ik zeg dat ik 's middags slaap krijg ik van iedereen complimentjes omdat het zo goed is schijnbaar. Heel fijn dat je door het thuiswerken toe kan geven aan de behoefte! En goed dat je er naar luistert?

Brr ja die dromen.. Ik droom af en toe echt pure horror.. Niet eens over de baby of bevalling, maar echt random hele nare dingen.. 
Goed dat je middagdutjes doet! Ik ben morgen een dagje vrij, misschien ook maar even doen :) 

Hi loiss,
Ik hoop dat je een fijne dag vrij hebt gehad en een heerlijk middagdutje hebt kunnen doen ? 
Wij hebben hier morgen een uitvaart. De oma van mijn man is overleden, nog geen 4 weken nadat mijn oma (beppe) is overleden. Dus nu uitvaart nummer 2 in 3,5 week. Beetje bizar allemaal...

Volgende week de tweede groei echo. Bij de laatste controle was meneer aan de ruime kant zei ze, maar nog niet (te) groot. Mijn eerste was 3720 gram en dus nog net onder de 8 pond. Was maar goed ook, want dat was de afspraak die ik met hem gemaakt had ? ben heel benieuwd wat deze gaat doen

Ik kijk ook weer langzaam meer mee. Ben niet zo van app of fb groepjes dus dit forum is fijn. 
Ben nu 33+2 en door harde buiken maar vooral een psychiatrische crisis in mijn directe familie waar wij zeer nauw bij betrokken zijn al 6 weken thuis. Gelukkig gaat dat nu allemaal goed. Harde buiken zijn ook stuk minder/weg. 
Merk vooral dat ik de zwangerschap zwaarder vind dan bij mijn dochter. Of misschien juist wel door het hebben van een 23-maanden dreumes. Fysiek kan ik nog veel en zijn het wat kwaaltjes: maagzuur, lichte slaapproblemen, licht vermoeid, wat kortademig, maar vooral verminderde weerstand. Met de corona merk ik wel dat het isolement me steeds zwaarder valt mentaal. Wel of niet kunnen en mogen afspreken vanwege risico's, verkoudheid, vermoeidheid en de zorg voor mijn dochter vind ik pittig. 
Gelukkig doet de kleine het goed. Hij/zij is echt meer een trappel/wiebelkont als mijn eerste. Ben nu eindelijk bezig met de persoonlijke decoratie voor de kinderkamer. En de tijd begint ook op te schieten dus dat is fijn. 
Iedereen succes met de vorderingen en we houden elkaar op de hoogte. 

Ach jeetje wat verdrietig:-( Sterkte vandaag! Zal zeker nu in deze tijd ook een beetje vreemd zijn met elkaar bij een uitvaart?
Altijd een beetje spannend een echo! Ik heb 'm pas over 2 of 3 weken dacht ik. Haha! Met deze baby ook een afspraaj gemaakt hoop ik? ?
Vannacht had ik toch een gekke droom.. Ik kon zien dat de baby in mijn buik echt op mijn vriend leek.. Hij had namelijk zijn tanden??

Hoi dames!
Crazy, leuk dat je weer wat aansluit! Wat fijn dat de harde buiken weg beginnen te trekken, nu er wat meer rust in jullie privé komt. Ik merk zelf ook dat ik deze zwangerschap zwaarder vind. Komt misschien ook wel door de peuter die inderdaad ook zijn aandacht nodig heeft.

@loiss ja dit wordt sowieso een gespannen bijeenkomst door onderlinge familie relaties? en verder hou ik gewoon echt afstand van iedereen en kus en knuffel ik niet. Hoe çru ook maar wil echt geen risico nemen.
Ik heb met deze inderdaad ook een aantal afspraken gemaakt. Ook weer onder de 8 pond en hij moet zich melden voor de 41 weken? de eerste kwam pas met 41+6.

Dat is wel echt een hele vreemde droom??

Terug
Bovenaan