November 2020

Lang niet meer op dit forum geweest. 

Het gaat hier goed met onze kleine meid, ze weegt 2200 gram en ben momenteel 35 weken zwanger. 
6 november uitgerekent dus dat is bijna ?.
Voor de rest geen bijzonder heden gelukkig. 

Hoe gaat het bij jullie?

Zonnebloempje2017
Jaa ik dacht ik zal eens gaan kijken weer op het forum.
Hoe gaat het bij jou? 
Ons meisje is al ingedaalt en licht al vast. 
Vandaag 36 weken gaaf zooo snel 

Hey!
Wauw 36 weken! Is stiekem toch ook wel een mijjlpaan hè?
Ik ben 35 weken. Sinds anderhalve week heb ik een overbelaste spier in mijn schouder, die bijna de hele dag door pijn doet dus voel me vreselijk onthand. Ben ook blij dat we een groot deel van het opruimen en schoonmaken van het huis achter de rug hebben.
Sinds deze week heb ik alles in huis voor het bevalbad en over 2 weken komt het kraambed. Hoop dat alles goed blijft gaan en dat ik deze keer echt lekker thuis kan bevallen.
Hoest met de rest??

Dag dames!  ik heb geloof ik ergens een week of 30 geleden eens meegeschreven, vanaf toen voornamelijk gelezen in andere topics.. Nu het einde zo kort bij is leuk om die verhalen te lezen! @chantal ahh kijk aan, nog even wachten en dan dus klaar om geboren te worden, wat fijn dat ze al goed ligt :)  @zonnebloempje poeh dat is rot, kan het me helemaal voorstellen.. gelukkig nu indd de laatste loodjes en hebben jullie de grote opruim fase achter de rug. Wel nog even tijd om te relaxen nu dan?  Ik ben morgen 36w maar word ingeleid met 38weken.. spannend maar ook prettig idee dat ik over twee weken mijn lichaam terug mag hebben :’) 

Hey! 
Leuk dat je weer aansluit! Lijkt me deels wel heel gek om te weten wanneer je de baby gaat ontmoeten. Is er een reden voor dat je met 38 weken wordt ingeleid??
Aftellen is wel echt begonnen nu????

Hier week 36 aangebroken ? voelt toch als een mijlpaal.

Nog 1 weekje en dan mag ik thuis bevallen, wat ik zo graag wil. Vorige week zat ik er even helemaal doorheen, nu denk ik blijf nog maar lekker een paar weekjes zitten. Ergens tussen 38 en 41 weken vind ik prima ?

Alles goed bij de rest?

Spannend ja 36 weken. Ik zit bijna op die termijn. Helaas mag ik niet thuis bevallen ivm gbs bacterie en de noodzakelijke antibiotica die ik moet krijgen tijdens de bevalling. 
Ook ik heb mijn baaldagen naar ook zeker genoeg goede dagen. Omdat we geen 'zware' baby verwachten mag hij/zij het liefst nog ff blijven zitten. Voor mij fysiek/mentaal mag ie ook eerder komen. Gelukkig heb ik genoeg afleiding met mijn bijna 2-jarige dochter. 
De kwaaltjes nemen nu wel wat toe: maagzuur, oprispingen, pijn in mijn schaamstreek/bekken, moeite met slapen, etc. Maar ik heb dan ook moeite om rustig aan te doen?

Terug
Bovenaan