November 2020

Gefeliciteerd allemaal. Ik ben er heel vroeg bij. Vandaag getest en een lichte streep. Ik ben nu heel pril drie weken en drie dagen zwanger van onze tweede. Onze eerst meid is net negen  maandjes oud. 

Congratzz dames! 
Afgelopen zaterdag teste ik positief, ma/di was mijn NOD en momenteel nog altijd geen menstruatie. De krampjes zijn oog weg en voel me prima, geen kwaaltjes helemaal niks. Ik heb ook zeker 15 testjes liggen, slaat nergens op, maar enige bevestiging die me rustiger maakt. 
Aanstaande woe 11-3 heb ik echo in het zkh ivm eerder bbz :) ben zooooo nerveus! 

Welkom dames, gefeliciteerd!
@gebruiker10222190, sommigen zitten in een whatsapp-groep, maar die is vol. Er is nog geen Facebook-groep. Misschien leuk om te maken??
@TarooxXx, Wat fijn dat je al zo snel een echo mag.
Kan je zo snel al wat zien op een echo? Je bent dan 5+2 denk ik toch? Ik zou ook eerder een echo mogen(bij zes weken), i.v.m. twee miskramen en drie jaar proberen, maar zij gaven aan dat er dan ook kans is dat ze nog niks zien. 

@Suussskke wat ik begreep zien ze indd weinig, wss enkel een vruchtzakje, die dan nog leeg is. Dat maakt in mijn geval niet uit, het is belangrijk dat het vruchtje in mijn baarmoeder zit en niet in de ene eileider die ik nog heb want als dat vervolgens mis gaat verlies ik die ook nog en wordt zwanger worden ineens een stuk moeilijker.. dus ik verwacht ook geen vruchtje of hartje, alleen plaatsbepaling zeg maar :) 

Leuk Uminna! Wil jij hem maken? Ik vind het voor mezelf nog even vroeg om zoiets te maken, maar na wat weekjes kom ik er graag bij. 

Ik ben daar eigenlijk helemaal niet zo handig in, hahaha. Ik was al blij dat ik deze pagina gevonden had. Bij mijn eerste zat ik op het wij.nl forum en daar staan de nieuwste berichtjes bovenaan. Nu staan ze op pagina 6 hahaha. Voor ik dat door had!!! 
Dus ik denk niet dat het een goed idee is dat ik zo'n geheim groepje aan moet maken want dan doe ik dadelijk iets in de instellingen fout en is het niet meer zo geheim. Maar er komt vast wel een technischer iemand hier langs denk ik!
Wat betreft de zwangerschap voel ik me eigenlijk heel goed. Af en toe wordt ik overvallen door een hongergevoel maar als dat alles is voorlopig... Top! 

Terug
Bovenaan