November 2020

@crazy!

Zo spannend! Ik heb zelf ook echt last van maagzuur, tijdens het slapen worden mijn bekken en onderrug stijf dus moet wel wat blijven draaien... Gelukkig valt het plassen nog mee, meestal 1x per nacht.
Succes met de laatste loodjes! Nog even!

Ik was even benieuwd naar hoe het met iedereen gaat en of er langzaam aan toch babynieuws gaat komen. Bijna november!!!
Hier hobbelig het nog rustig door. Zitten nu in quarantaine omdat bij schoonvader corona is vastgesteld. Onze testen waren gelukkig negatief. En heeft schoonvader milde klachten. Maar komt toch dichtbij. 
Alle mama's to be succes nog. 

Hey!
Kan me voorstellen dat het wel even schrikken is geweest toen je hoorde had je schoonvader positief heeft getest. Vond ik al bij mijn tante die ik niet eens gezien heb maar mijn moeder was wel bij haar geweest.

Hier alles nog rustig. Ondertussen 37+2.. Merk wel al wat meer voorwerk bij deze dan bij mijn eerste. Heb menstruatiekramp in mijn onderrug die komt en gaat. Meer harde buiken, ook wanneer ik rustig aan doe.

Stiekem hoop ik dat dit inhoud dat dit mannetje straks wat eerder komt dan de eerste. Die kwam pas met 41+6.

Hoe gaat het bij jou?

@heholetsgo

Jaa ben nu inmiddels 38+3
Ze magvan mij al komen.we zijn er helemaal klaar voor. Heb ook al de sympthomen van beginnende weeen. 

@chantal want spannend dat je echt al symptomen van beginnende weeën hebt!
Hier begint de nieuwsgierigheid ook wel steeds meer de overhand te krijgen. En begin ook wel echt af te tellen?

Wat spannend allemaal die signalen. Hier een druk bewegende baby en al langer last van harde buiken maar geen signalen. Wel nieuwsgierig. 
Hoop dat jullie het rustig aan afwachten en volhouden. Of veel succes met de bevalling. 

Terug
Bovenaan