November 2020

Ik heb lang niet meer gereageerd maar wel nog meegelezen! Had een enorme eindsprint qua werk voor ik met verlof ging en moest daarna echt even een dikke week bijkomen! Vorige week druk geweest met laatste dingen regelen. Ben vandaag 36+2, dus het duurt bij mij nog wel even waarschijnlijk. Dat moet ook want ik moet nog een hoop wasjes draaien haha. Verder er wel helemaal klaar voor gelukkig.
Wat spannend dat jullie de 37 weken voorbij zijn. Kan me voorstellen dat het dan nog erger gaat kriebelen. Ik ben nu al bijna te ongeduldig. Extra spannend dat het bij jullie al aan het rommelen is :) Ik ben reuze benieuwd wie er als eerste gaat zijn!  
Hoop dat het fysiek ondanks alles allemaal nog wel een beetje gaat bij jullie ondanks het gerommel? De laatste loodjes!

Op de Facebook pagina zijn de eerste 2 ondertussen bevallen. Beide met 38+ nog wat.
Hier lijkt alles weer wat rustiger te worden. Ik ben wel echt heel erg moe ? slaap zo slecht.

Morgen 38 weken, maar verwacht nog steeds dat het mannetje zich pas meld tussen de 40 en 42 weken

Ja een bekende van me was met 37 weken ok bevallen, dus je weet het nooit. Maar ik verwacht het ook nog niet hoor. Begint wel serieus spannender te worden voor jou dan :). Misschien dat het dit keer sneller gaat omdat het al de tweede is? Ik hoop in ieder geval voor je dat het geen 42 weken wordt!
We wachten het maar rustig (maar ook semi ongeduldig) af ;)

Hier ook vaker wakker 's nachts ivm moeite met liggen/goede houding, wat gerommel/indalings-/voorweeën/harde buiken bij draaien, etc. Maar niet het gevoel dat de kleine eerder gaat komen. Ben nu 37+5 maar de eerste kwam met 40+6. Dus kan nog alle kanten op. Heb mijn goede en mindere dagen en bekijk het dag bij dag. Wordt wel steeds nieuwsgieriger naar de kleine zijn geslacht, gezondheid en uiterlijk. Merk ook dat ik iets minder onbevangen in de bevalling sta dan de eerste keer. Slaap ze nog. 

Jeeej het is november? ? onze maand is aangebroken. Zo spannend!! Wie zal zich het eerste melden?

Zo jij was vroeg wakker Crazy! Ik hoop dat je nog even hebt kunnen slapen. De nachten zijn soms echt niet te doen hé? Heb ik ook. Laatst heb ik een hele nacht krampen/voorweeen gehad maar toen ik wakker werd, wist ik niet meer of ik het nou had gedroomd of niet. Omdat ik de hele nacht tussen dromen en wakker in had gezeten ?
Ik heb donderdag met 39 weken weer controle bij de vk en ga dan in ieder geval vragen of ze wil voelen/kijken of het voorwerk in ieder geval wat in werking heeft gezet ?

Terug
Bovenaan