November 2020

Inderdaad NOVEMBER!!!!Bring it on.
De kwaaltjes en voortekenen zullen nu niet ongewoon zijn. Zijn in ieder geval goede tekenen dat je lichaam en de kleine zich voorbereiden op de komst. Ik ben erg benieuwd naar alle kindjes, verhalen en ervaringen. 
Ha ha, zijn 'gewoon' mijn nachtelijke wakkermomenten. Gelukkig heb ik er overdag niet persé last van. Probeer nog zo veel mogelijk te wandelen, bewegen afgewisseld met rust.
Veel succes allemaal. 

Lang niet meer van me laten horen en ook niet echt meer meegelezen door drukte :) Morgen is mijn uitgerekende datum en ben benieuwd of ze zich ook aan die datum gaat houden ;) 

Goedemorgen,
Mijn naam is Kirsten Hoogendijk en ik ben een derdejaars student aan de Verloskunde Academie Rotterdam. Samen met drie studiegenoten zijn wij bezig met het uitvoeren van een onderzoek in het kader van onze minor Echografie. Onze onderzoeksvraag is: ‘’Hoe hebben echoscopisten, zwangeren en hun partners een echo-onderzoek ervaren ten tijde van COVID-19?’’.
Wij zijn specifiek op zoek naar vrouwen én partners die een echo hebben gehad tussen 16 maart tot 11 mei. In deze periode waren partners namelijk NIET toegestaan om bij de echo aanwezig te zijn i.v.m. corona maatregelen. Door middel van een online interview (15-20 min.) willen wij graag de ervaringen van zowel vrouwen én partners bevragen. De gegevens worden anoniem verwerkt.
Meld u aan via 0941976@hr.nl óf stuur een bericht voor meer informatie. 
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Kirsten Hoogendijk

Hey allemaal,
Hier vandaag, met 39 weken rond, controle gehad en de verloskundige heeft even gevoelt of het voorwerk me al wat opgeleverd heeft. En hoewel ik ingesteld was op niks nada noppes, bleek ik gewoon al een goede centimeter ontsluiting te hebben en was de baarmoederhals al flink verweekt.
Hoewel dit absoluut geen garanties geeft, ben ik zeer opgelucht. Bij mijn oudste had ik dit resultaat zelf met 41+2 niet.
Waar het gister rustig was met voorweeën, merk ik nu dat ze weer op komen zetten. Ik ben zo benieuwd hoe lang het nog duurt?

Hoe gaat het met jullie allemaal? Sommigen zijn al uitgeteld en anderen bijna. Zijn er al baby's geboren?
Ik ben nu 39.1 en nog in afwachting. Op zich is het nog best rustig in mijn buik. Soms wat harde buiken maar niks van een start. Mijn dochter is met 40.6 geboren. Ze is volgende week donderdag jarig (2 jaar). Ukkie is dinsdag uitgeteld dus het wordt spannend. 
Heel veel succes allemaal. 

Hey! Ik zit vandaag op 39+6. Op de nodige (en soms pijnlijke) voorweeën na, alles nog rustig.

Ik mag morgen bellen om gestript te worden. Er spelen privé wat omstandigheden waardoor ik eigenlijk hoop voor het einde van het weekend te bevallen ?
Ook heb ik homeopathische korreltjes gekregen die kunnen helpen bij het op gang brengen van de bevalling. De eerste neem ik morgen, en als er dan niks gebeurd, heb ik er vrijdag nog 1.
Succes met de laatste loodjes allemaal ?

Terug
Bovenaan