November 2020

Ik sluit me aan?. 14 februari eiersprong gehad en 29ste eerste test gedn en kwam er een streepje?.  
volgens de app die ik gebruik ben ik nu 5 weken en 16 maart heb ik eerste afspraak bij de verloskundige. 

hoe verloopt het bij jullie, hebben jullie laats van kwaaltjes? 

Ik zit vanuit een ander forum in een fb groep. Is nog niet zo druk, daar kan ik jullie vast bij doen. 

https://chat.whatsapp.com/JNUzlwegTFb5gw3ELjMZEr

stuur mij hier even een appje met je mailadres, dan kan ik je toevoegen.

@gebruiker10220827 Ik heb nergens last van, geen misselijkheid, zere borsten, alleen lijkt mijn reukvermogen wat verbeterd. Ergens fijn maar ook weer wat ongerust makend omdat het dan allemaal niet zo “echt” voelt. En jij? Hoe voel je je? 
As woensdag heb ik een echo, als ik gezien heb dat er indd een vruchtzakje is die in de baarmoeder zit, wordt het allemaal wat tastbaarder ?

@tarooxXX, ik voel ook helemaal niks, dat is best spannend na twee miskramen en 2,5 jaar proberen. Kan niet wachten tot de echo! 

@Suussskke ik duim voor je mee! Wat een weg heb je afgelegd al tot nu toe.. hopen dat de tijd snel gaat tot aan de echo, heb je wel wat afleiding? Wanneer had je de echo ook alweer? 

Leuk! Ik mag mij ook melden! 
18 februari een positieve ovulatiettest. En de 28e een positieve zwangerschapstest. Omdat ik een late eisprong had pas op dag 20 weet ik niet precies uitgerekend ben. Maar 25 maart eerste afspraak ?

@tarooxXX ja, heel spannend. 18 maart eerste echo in het ziekenhuis bij 7+0 en 23 maart voor het eerst bij de verloskundige bij 7+5. Maar voor jou ook spannend na een bbz lijkt me! 
Welkom Kimmmyyy, gefeliciteerd! 

Terug
Bovenaan