Nou, ik denk dat ik in mijn vorige post wel wat te positief was... ik vind het moederschap echt wel zwaar... de ene dag gaat het best goed en heb ik het idee dat ik Nora 'snap', op andere dagen is ze weer totaal onvoorspelbaar. Nu drinkt ze sinds paar dagen exht onrustig aan de borst. Ze hapt minder goed aan, doet dr mond heel snel op en neer ipv dat ze een grote hap pakt (dat deed ze de eerste week super goed!). En ze laat ook vaak los tijdens de voeding nog steeds.. anderen hier ervaring mee? Ben bang voor tepel speen verwarring.. we geven haar geregeld als ze echt onrustig is een speentje (Bibs speen).. proberen het nu minder te doen en vooral heel rustig te blijven tijdens de voedingen.
En dan heb je het slaapgebrek, zorgen over dr luieruitslag, ontstoken oogjes, wanneer nou écht het beste moment is om dr te pakken voor voeding (ze kreunt net zoals anderen al zeiden ook heel veel in dr slaap) of ze wel genoeg slaapt etc. Of we dr genoeg knuffelen..Maar ja.. ik vind het dus super mooi, maar dus ook erg zwaar. haha fijn om te horen dat bij een een tweede je toch wel minder onzeker bent.
Hopelijk gaat het over tijdje wat makkelijker ?. En voor de tussentijd: ik weet zeker dat we het allemaal hartstikke goed doen als kersverse moeders! We mogen onszelf ook complimentjes geven elke dag ?