November/december 2021 baby's

@nicole hier echt precies het zelfde... Alleen was Logan vannacht echt niet te genieten. Hij had om 10 uur zijn fles en om half 1 viel hij in slaap daarvoor alleen maar pijn. Niet meer normaal. Zo maar de huisarts bellen denk ik om te kijken of er niet iets anders aan de hand is. Het is niet leuk om hem zo te zien?

@cheza ja bij ons is het ook altijd tussen 11 en 1u snachts drama. Met de krampjes (die dan opeens erger lijken dan overdag) maar ze is dan ook klaarwakker. En wakker in bed leggen is dan echt geen optie, terwijl dat overdag in de box en na latere voeding snachts wel prima gaat ??‍♀️.
Ik heb trouwens wel gemerkt dat buikje masseren en fietsen met haar beentjes wel wat helpt. Dan poept ze sneller na de voeding en dan is ze (bijna) van de krampjes af.

Hoi dames hoe gaat het? Even een nachtelijke update?. Hier alles goed. Mijn vriend heeft gister nacht de kleine bezig gehouden zodat ik lekker kon slapen en dat was nodig haha. Logan heeft het gisteravond en vannacht echt super gedaan. Ik laat hem tussendoor nog meer boeren waardoor hij ook minder last heeft. Nu even wachten tot hij in slaap is en dan nog een half uurtje tot een uurtje wachten tot ik zeker weet dat hij niet wakker word van darmkrampen. Hij ligt nu heerlijk op mijn buik en slaapt al bijna. Hij blijft alleen wel veel rare geluiden maken (maar ik een er langzaam aan) doen die van jullie dat ook? Het is net of hij verstopt zit...

@emma-vB die complimenten zijn zo belangrijk! Dat herken ik echt hoor, zeker als het een mindere dag is.
Fijn dat je vriend geholpen heeft met Logan! Vind het vaak fijn als hij rond etenstijd of met de kinderen speelt of eten kookt!

Vandaag het eerste lachje heel bewust! Dus hier een trotse moeder!

Krampjes inderdaad steeds iets erger en dan neemt het weer af. Maar dat is de ervaring met de andere kinderen.. deze kleine is bijna 2 weken en heeft nog weinig last.
Nicole kan het geen spruw zijn waar je het over had?

Oh ik zie dat ik Emma-vb bedoel. Met het onrustig happen, luieruitslag en oogontsteking. Dat was hier spruw, bij beide eerste kinderen. Antischimmelmiddel op de billen en tepels en kinderen kregen na de voeding een druppel medicijn voorgeschreven (ik was wel langs de dokter ;) ) en dat hielp super. Ook veel minder pijn aan de voeding aan m'n borsten toen

Terug
Bovenaan