November/december 2021 baby's

@JannekeN ik heb inderdaad ergens online gelezen dat krampjes tussen de 6-8 weken op zn ergst zijn en daarna weer gaan afnemen..Bij mij is ze nog maar 2,5 week oud en vind het nu al zo zielig hoe ze af en toe in elkaar krimpt en huilt ?

zwangeryes, dat was ik ook aan het denken.. Ik ben nog aan het overwegen of ik er mee naar de huisarts ga of wat ik zal doen. Lees nl ook dat het vanzelf over kan gaan en Nora is verder heel tevreden de laatste dagen. Luieruitslag is bijna weg met sudocreme en miconazol. 
Heb advies gevraagd aan lactatiekundige, dus wacht dat even af. Dankjewel voor het tippen zwangeryes ?

Ik sluit ook aan. Ik ben nu 1 week trotste moeder van onze Stijn. Kraamzorg is nu weg. Wij genieten echt wel. Hij drinkt zo goed alleen af en toe slapen is moeilijk vooral in z'n eigen bed. Hij slaapt vaak ook gewoon tussen ons in op een Voedingskussen. Hij huilt amper en wij slapen overdag nog wel uurtje.

Gefeliciteerd, Mirjam! Geniet van jullie Stijn. En heel fijn dat alles goed gaat. Is dit jullie eerste kindje?

Ik zit er even doorheen... onze oudste is elke nacht aan het huilen en vroeg wakker. Slaapressessie... hoop maar dat het snel voorbij is. Merk nu echt dat mn hormonen nog niet op het oude niveau zijn!

@cheza ja vind ik ook wel fijn met mijn achtergrond vorig jaar depressief geweest en wil daar niet in terugzakken.
@janneken ja dit is ons eerste kindje.

Heftig soms hè het moederschap! Erg heftig als je nachten slecht zijn @janneke 
Heeft iemand van jullie toevallig te maken met enorme reflux ? Wij namelijk wel en hebben al van alles ondernomen maar slaat weinig aan dus ik dacht misschien heeft iemand hier nog een super goede tip.
Zijn al over op de pepti , omeprazol , half uur minimaal omhoog na de voedingen , alles staat schuin , nooit plat liggen , prematuur speen , laxeer middel omdat ze slecht poept. 
Ik hoor het graag !!! 

Terug
Bovenaan