NovemberBaby

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb vanochtend ook positief getest. Na eerst vorige week al een heel vaag streepje te hebben die ik eigenlijk niet vertrouwde nu dan toch heel duidelijk:) ik ben nu waarschijnlijk 6 weken zwanger en volgens berekening rond 13 november uitgeteld.
Straks maar eens contact opnemen met de vk.

Gefeliciteerd KimmieA!

Hoe is je echo geweest firstbabyontheway?
Gefeliciteerd Samlarissa en Byba

Hier alles in orde. Nog wel heel angstig ivm mijn vroege miskraam de vorige ronde, maar zit inmiddels op 5+1. Ik kan niet wachten tot de 7 weken, hopelijk gaan we dan een kloppend hartje horen. 

Hallo dames!
Aller eerst gefeliciteerd allemaal!
Ik ben zelf 9 november uitgerekend van ons eerste kindje en krijg 27 maart mijn eerste echo. Na 3.5 jaar was ik zo verbaasd een positieve test in mijn handen te hebben! Zeker omdat ik ook pcos heb! Ben ook behoorlijk zenuwachtig voor die eerste echo en hoop dat alles goed gaat. 
Vind het erg leuk dat er zoveel dames zijn die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn!

Hoi dames,
Heeft er al iemand een eerste echo gehad? En hoe ging dat?
Ik moet zelf nog wachten tot 11 april. Dan ben ik ongeveer 9-10 weken zwanger. 

Rammelaar: Spannend he dat wachten? Ik heb eerst een eerste controle afspraak op 4 april en 29 april pas de Termijnecho dan ben ik 10 weken zwanger. Dus ben ook benieuwd hoe zoiets gaat. Ik durf nu niemand te vragen die dit al eens hebben meegemaakt in mijn omgeving. ik wil ze het pas echt vertellen als ik de baby op de echo heb gezien en zeker weet dat alles goed is. 

Zeker spannend Pandabeer. 
Ik heb zelf eerder een miskraam gehad bij 9 weken. Vanaf het begin veel kramp en bloed verloren. Ik had er een slecht gevoel bij, maar op een vroege echo was alles goed. Vlak daarna ging het alsnog mis.
Nu heb ik bewust een latere eerste echo gevraagd. Want vorige keer was het heel verwarrend dat het eerst goed was en toen alsnog fout ging. 
Vroege echo ging bij mij trouwens inwendig. Ik ben nu benieuwd of het uitwendig gaat. 
Ik voel me deze keer heel anders en heb geen krampen en bloedverlies dus ik hoop zo dat het een goed teken is!
Het is fijn dat we hier kunnen kletsen, want wij willen het nog even geheim houden totdat we iets meer zekerheid hebben. 

Hey!
Ik heb 3 maart positief getest! In Juni een miskraam gehad met 8,5 week. We kwamen er pas achter bij de 2e echo van 12 weken. Paar dagen voor de echo opeens donker bloed verlies en dag van de echo helderrood bloedverlies.
Bij deze zwangerschap erg bang in het begin dat het weer mis ging gaan. Volgende week de eerste echo, voel me nj wel steeds rustiger worden, geen klachten mbt miskraam of iets dergelijks. Alleen hopen dat de komende weken snel gaan zodat we onze blijdschap eindelijk kunnen delen!
We zijn nu 6,5 week zwanger!! Inderdaad fijn dat we hier er wel over kunnen praten met mensen.

Terug
Bovenaan