NovemberBaby

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb zojuist de verloskundige gebeld, na afgelopen vrijdag en zaterdag te hebben getest! Heb al sinds vorige week woensdag zo’n blij gevoel, het kon niet anders zijn dan een positieve test! Volgens m’n berekening ben ik 22 november uitgerekend en ik krijg 18 april een 8-wekenecho... vindt ik persoonlijk heel fijn, ik heb namelijk steeds een menstruatie-achtig gevoel. Het is m’n 2e zwangerschap dus hopelijk mag weer alles goed gaan!  

Hallo iedereen, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Na 10 maanden heb ik ook voor het eerst in mijn leven een positieve zwangerschapstest. Ik had al een dikke week het gevoel dat ik ongesteld zou worden, maar het bleef maar uit. Nu las ik ook dat je dat kan hebben als je zwanger bent. Nu was ik 4 dagen overtijd en stond gisteren om 7uur in de badkamer een test te doen. Ik moest het weten.
Ik dacht... zal wel niet.. Iedere maand ben je toch teleurgesteld als je ongesteld wordt. Maar nu zag ik een tweede streep. Ik had verwacht als dit ooit gebeurde ik in huilen zou uitbarsten maar dat gebeurde niet. Ik geloofde het gewoon niet. Ik heb vanochtend weer getest gewoon om te kijken of het geen droom was... Klinkt dit gek? haha!
Aangezien we het echt nog niet willen vertellen aan iemand, is het ons geheimpje. Ik bel morgen de verloskundige denk ik.

Als het goed is ben ik nu 4wk en 5 dagen. Spannend!! Kan niet wachten tot ik het met eigen ogen kan zien!

Leuk om hier even anoniem te kunnen kletsen met jullie die ook in November een baby verwachten. :)

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. 
Nu 3 weken weet ik dat ik zwanger ben. Ik was 3 dagen over tijd en dacht het zou toch niet.. maar ik kreeg binnen enkele seconde 2 dikke vette strepen. Ik zou nu 7+2 weken zijn van onze eerste kindje.Morgen afspraak verloskundige en een echo. Erg spannend... ik heb zoveel klachten wat juist positief kan zijn maar daardoor vindt ik het ook allemaal erg spanned en ben ik angstig. Ik lees bij veel van jullie dat jullie van 1/2 zwangerschapkwalen last hebben en dat maakt me onzeker. Ik heb veel pijn in me onderbuik en rug. Menstruatiepijn/branderige pijn. Me buik in ze geheel is super gevoelig en enorm gespannen en opgeblazen. Moet veel boeren en winden laten en aan de diaree. Ook heb ik zodra ik ga liggen last van maagzuur. Me borsten zijn gevoelig en jeukende tepels. Ik ben licht misselijk maar hoef niet over te geven en ben extreem moe. Kan de hele dag wel slapen. En ik pas me spijkerbroeken al niet meer. Allemaal klachten die er bij kunnen horen. Maar zoveel veel bij 7 weken zwangerschap al.. ik hoop maar dat alles in orde is. 
Leuk om jullie te volgen en ervaringen te kunnen delen. En hoop voor iedereen een fijne zwangerschap. 

Ik sluit me ook graag hier bij aan. Zojuist positief getest!! Kan het haast niet geloven. Is nog zo onwerkelijk. Zat op dag 34 en 12 dpo. Bij zowel de 2v5 als de early van action was een streep. 
Volgens mijn berekening zal ik ergens eind november dan uitgerekend zijn. Van de week gelijk de verloskundige bellen ? 

Geen idee wat al die afkortingen betekenen in de reacties maaar

ik ben 6 weken + 1 dag en 10 november uitgerekend! Eerste keer zwanger 

Gefeliciteerd allemaal! We hebben een november fb groep (geheim dus niemand kan t zien). Stuur even een mail naar novemberr2019@gmail.com met je e-mail die je gebruikt voor je fb account en je naam hier op t forum en Facebook.

Terug
Bovenaan