NovemberBaby

Hoi dames. 
Net jullie hopen wij in november ons kindje. We zijn nu 6 weken en 3 dagen.. Volgende week woensdag onze 1e echo. Ben zo benieuwd. Kan het nog steeds niet bevatten. Voor mij is het het 1e kind. Mijn man heeft 2 kids uit zijn vorige huwelijk. Erg nieuw allemaal voor mij. 
Allemaal gefeliciteerd 

Hoi dames.
Gefeliciteerd allemaal 
Net als jullie zijn wij ook in november uitgerekend. Ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger! Over een week de 1e echo. Dit is mijn 1e kindje die we hopen te mogen ontvangen. Mijn man heeft 2 kinderen uit zijn vorig huwelijk. Dus alles erg nieuw. Heb niet veel klachten. Alleen erg moe en veel last van me darmen. Verder mag ik niet klagen.
Leuk om met andere er over te praten. We willen het voorlopig nog even stil houden. 

@rammelaar heel naar om te horen dat je een miskraam hebt gehad. Dan snap ik zeker dat je nu iets later wil gaan voor een echo en dat het je nog onzekerder maakt. 
De verloskundige praktijk in het dorp waar ik woon werken sowieso met 2 afspraken. De echo altijd in week 10. Ik ben nog nooit eerder zwanger geweest, maar voel vooral af en toe menstruatie achtige krampjes. Ik denk ook steeds dat ik nog ongesteld ga worden ofzo. Maar de verloskundige zei dat het normaal is dat ik dit voel en dat het de baarmoeder is die uitrekt.
Maar dan nog ben ik ook gewoon angstig. Dus liever geheim dan aan grote klok. Dan is dit forum zeker fijn om even ervaringen te delen! 

Op een of andere manier vind ik het deze keer spannender dan tijdens mijn eerste zwangerschap, zo gek. ‘Gelukkig’ hebben de kwaaltjes hier inmiddels wel de overhand en houd ik mezelf gewoon voor dat het betekent dat er iets groeit. 
Ben de weken naar de eerste echo (10 april) echt aan het afvallen. We zijn van plan het iedereen daarna de vertellen maar mijn buik is ‘s ochtends en ‘s avonds zó opgeblazen, het wordt al lastiger om te verbergen. En dat met bijna 5 weken. 

Hey meiden, ik mag me hier ook (eindelijk) melden! 17 maart een positieve test ! Eind november uitgerekend, als het allemaal klopt.
ik vind het echt rete spannend allemaal, hopelijk blijft het goed gaan! ??
Ik ga me ook aanmelden bij de facebook groep! 

Pandababy ik had met 4 weken (wist het toen nog maar net) ook heel veel last van krampen. Bang dat ik het zou verliezen. De verloskundige zei dat je dan heel goed de baarmoeder kan voelen of dat het me darmen zijn. Blijkbaar toch me darmen die op spelen heb van de huisarts er wat voor gekregen. Kan nog niet goed geloven dat ik zwanger ben en erg benieuwd naar de 1e echo volgende week. 

@Petronella Ik had het een week voordat ik ongesteld zou moeten worden deze krampjes al. Ik voelde me zo raar.. En toen ik ook nog eens een paar dagen over tijd was.. deed ik een test. Ik ben vandaag nu 5 weken. En ik heb sinds dien dus af en toe die steken/kleine krampjes. Het komt echt ineens en binnen 1 minuut is het weer weg. 

Gefeliciteerd trouwens! Hoe ver ben jij nu dan? Spannend de eerste echo! Ik kijk er ook erg naar uit! Heb je ook zwangerschapskwaaltjes verder? Ik kan het zelf ook niet geloven.. Zolang naar dit moment uitgekeken en dan is het ineens zo ver. Zo bizar!

Terug
Bovenaan