NovemberBaby

@pandababy de krampen komen bij mij vaak 's avonds of 's nachts. Maar kan ook slecht naar de wc. Vandaar dat de huisarts zakjes heeft gegeven in de hoop dat het beter gaat. Heb deze nog maar 2 dagen dus kan er nog weinig van zeggen. 
Ik ben nu 6 weken en 4 dagen. Heb alleen last van mijn darmen en ben erg moe. Verder weinig last eigenlijk. Daarom vind ik het moeilijk te bevatten. Hoop dat het echt tot me door gaat dringen als ik volgende week de echo heb gehad. Heb jij verder nog zwangerschapskwaaltjes? 

@preggochyntia gefeliciteerd. Ik ben zelf rond 10 november uitgerekend en heb net als jij de 27emijn eerste echo. Vind ook erg spannend we hadden niet verwacht dat we al zwanger zouden zijn. Daarom zo onwerkelijk. Zelf ben ik ook wat ouder.. 36 en mijn 1e kindje. Alles zo onwerkelijk. Kijk erg uit naar de echo. Hoop dat het allemaal goed is. 

@Petronella Ja bij komen ze gewoon zo af en toe en dat is behoorlijk irritant hehe. Ik heb juist diarree achtige ontlasting (sorry klinkt vies). Las al dat het 2 kanten op kon. Of verstopping of diarree. Ik drink voldoende de gehele dag door en eet normaal. Heb niet extreme eetlust. Ook voel ik me vaak "vochtig". Ik heb normaal nooit last van afscheiding ofzo. Maar elke x denk ik: ojee toch ongesteld? Maar dan is het gewoon waterige afscheiding dus. Lekker vies praatje weer.
Oh je bent al een dikke week verder dan mij! Spannend he zo'n afspraak?! Heb er zelf echt zo'n zin in! Wil weten of alles goed zit en of er überhaupt iets zit. Haha. Wat een angst kun je hebben he? En inderdaad denk dat je het pas geloofd als je het ziet! 
Las dat je 36 bent, ik ben 32 jaar ook onze eerste kindje. Spannend!

Gefeliciteerd weer allemaal! 

Petronella spannend zo'n echo! Is dat dan al je termijnecho? Ik dacht dat die pas na 10-12 weken kon. Hopelijk helpen de zakjes!
Die spanning en angst zijn wel normaal denk ik hoor Pandababy. Je wens is zo groot, dan wil je ook gewoon dat alles goed gaat. Heb je dan de eerste afspraak ook pas met 10 weken? Of mag je dan al wel eerder langskomen?

Hier gisteren moedersvoormoeders op bezoek gehad. Dat was wel een heel fijn gesprek. Ze kon me wel een beetje geruststellen. Mooi om iets terug te kunnen doen.

Ik ga de facebookgroep ook eens opzoeken. 

Hier ook een novemberbaby! Zwanger van de eerste, dit wel na een erg vroege miskraam. Ik ben dus ook bij elke buikkramp beetje gespannen.. hebben jullie ook last van af en toe ‘menstruatie’ krampen en daarna weer weg? Vorige keer heb ik alleen maar buikpijn gehad maar dit had een andere reden. Verder heb ik eigenlijk nergens last van, meer dames die dit hebben?? 

Ik heb hetzelfde meegemaakt Kimmiee, dus ik herken je gevoel heel goed. Het is normaal dat je alle klachten gaat analyseren, maar feit is dat je gewoon moet afwachten tot de eerste echo. 

Het maakt niet uit welk symptoom je googled. Je vindt altijd wel iemand die dat ook heeft. Het is zo persoonlijk en verschillend. Bedenk je dat 9 op de 10 zwangerschappen wel gewoon goed gaan!

@hopsasaa als ik mijn 1e echo heb Ben ik 7 weken. Deze verloskundige praktijk doet al een vroege echo gewoon omdat de meeste vrouwen nieuwsgierig zijn. Ben daar blij mee want te moeten wachten met 10 weken vind ik wel lang. Zeker omdat we het al met 4 weken wisten. Erg spannend.
Hoever ben jij nu dan? Hoop dat je niet te veel last heb van de zwangerschapskwaaltjes? 

Terug
Bovenaan