NovemberBaby

preggocynthia, in week 6 begint dat pas? Hé jak.. En ik stiekem al hopen dat het hier bij zou blijven ;)
Mamatobestar gefeliciteerd met de zwangerschap! Je hebt vrij laat je eerste echo of niet? Als ik het vergelijk met de andere dames op dit forum dan. Kun je wel zo lang wachten haha..

Gefeliciteerd @Mamatobestar 
We lopen gelijk op, ik ben nu 5 weken en 3 dagen.
Ik ben ervaringsdeskundige ;) en ga ook rond dezelfde periode als jij voor een eerste echo, eerdere zwangerschap voor een vroegere echo gegaan waar we nog niks konden zien of horen en vanuit daaruit zorgen maakten terwijl het 2 weken later gewoon allemaal oke was. 
@Lynnepin we moeten allemaal nog zo'n 32 tot 36 weken wachten, mochten we ons zo gelukkig prijzen dat alles goed gaat. 

@PreggoCynthia
Dat is fijn om te lezen. Ik dacht op een gegeven moment dat ik niet meer zwanger was ?. Weer getest en een knaller natuurlijk. 
@Lynnepin
Dankjewel, ik ben dan 9 weken en 2 dagen. Ivm met een geplande vakantie kan ik de week ervoor niet en daarvoor zat het jammer genoeg helemaal vol:(

@Gebruiker10098673
dankjewel?. Fijn om te lezen dat het oké is om zo laat de echo te krijgen. Hoop dat alles goed is met onze baby’s ❤️. 

Ik heb ook pas mijn echo met 9+5 hoor! Dus je bent niet de enige die hem “later” heeft.
Spannend he, nu afwachten of het allemaal goed gaat en blijft gaan ?

@preggochyntia jij ook hsp'r. Denk dat het er bij hoort die moeheid zo extreem. Was het al snel maar nu nog erger. Ik heb het soms overdag koud maar vooral 's avonds. Zit soms te bibberen van de kou.

@lynnepin erg he die kou. Zit echt soms te bibberen van de kou. Wel lachen want mijn man vind het niet erg maar die zei gisteren wel dit is wel extreem koud hoor. ?

Vandaag was wel leuk om het nog geheim te houden. Mijn schoonzus en zwager hebben sinds kort een pleegdochter van 6weken. Heerlijk zo hummeltje tegen je aan. En ze vond dat het ook wel wat voor ons was pleegzorg. En ik maar denken jullie moesten allemaal eens weten wat er in me buik groeit!! ??

Terug
Bovenaan