NovemberBaby

Petronella, ik ik ik! Zo koud. Sliep normaal naakt. Nu met een joggingbroek en shirt en dan nog koud. Een van de redenen waarom ik zo slecht slaap gok ik.
Ik ben benieuwd hoe jullie over het sporten nadenken? Ik sport best intensief (volleybal) en ben een beetje aan het bedenken wanneer te moeten stoppen e.d. Jullie ideeën?

[quote quote=10182932]Konden we die eerste 8-12 weken maar gewoon even doorspoelen hè…[/quote]
Precies!! Die onzekerheid ??

[quote quote=10182970]Petronella, ik ik ik! Zo koud. Sliep normaal naakt. Nu met een joggingbroek en shirt en dan nog koud. Een van de redenen waarom ik zo slecht slaap gok ik. Ik ben benieuwd hoe jullie over het sporten nadenken? Ik sport best intensief (volleybal) en ben een beetje aan het bedenken wanneer te moeten stoppen e.d. Jullie ideeën?[/quote]
Volgens mij wordt aangeraden om met contactsporten en sporten waarbij je het risico loopt te vallen vrijwel direct te stoppen of in ieder geval heel voorzichtig te zijn. Duiken mag sowieso al niet meer en verderop in de zwangerschap is springen ook niet handig. Misschien even overleggen met de VK? ?
Ik CrossFit zelf en heb dit bij zwangerschap 1 tot 37 weken gedaan, ook het weightliften. Wel met lichtere gewichten en rustig aan natuurlijk.

Hoi allemaal! Ik sluit mij ook graag aan bij de NovemberBaby’s. Morgen ben ik 5 wk zwanger en ik heb op 1 april mij intake bij de verloskundige. Nog weer een week later hebben we de eerste echo, super spannend en ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar dat kleine hummeltje in mijn buik. Ben benieuwd hoe jullie dat ervaren of hebben ervaren! ?

Aniann, gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij zouden best wel eens volledig synchroon kunnen lopen. Leuk! Ik zit morgen, volgens mijn eigen berekeningen, ook op 5 weken. En ik heb op 8 april mijn eerste echo. Net zo benieuwd inderdaad. Hoe gaat het met jou en je kwaaltjes?

Hallo dames,
ik mag mij ook melden?. Ben vandaag vanaf mijn vorige menstruatie gezien precies 5 weken. Ik heb naast gevoelige borsten nog helemaal geen kwaaltjes (wat mij best onzeker maakt). Ik heb op 23 april mijn eerste echo?✨

@Petronella
Ik ben ook een hsp'r en ben ook heel erg moe!  En dat koud ook absoluut alleen heb ik het niet alleen savonds maar ook overdag. 
Zijn er nog dames die hebben moeten stoppen met roken? Omdat het bij mij zo onverwachts was moest ik dus ook acuut stoppen. Iemand hier nog tips voor? Heb het er soms best zwaar mee maar wil echt niet roken. 

@mamatobestar
Gefeliciteerd!
Ik zou me niet te druk maken als ik jou was. Met 5 weken had ik nog nergens last van. Dat is eigenlijk in week 6 pas begonnen. 

Terug
Bovenaan