NovemberBaby

@MollyK ik heb dit ook iedere dag! Het begon een week voor ik ongesteld moest worden  maar menstruatie bleef maar uit. Toen ik drie dagen over tijd was toch maar getest. En zwanger.
Ik heb ook die angsten gehad, ben nu redelijk gerust gesteld dat die krampjes/menstruatie gevoel er bij hoort. Mijn verloskundige zei: dat is het oprekken van je baarmoeder. 

Ik heb dit al een paar dagen na de terugplaatsing gehad dit bleek de innestelling te zijn zoals ik had geteld. Heb een paar keer bruin bloed gehad en daarna niet meer 
Maar zoals je zegt ik lees er veel over dat het oprekken van je baarmoeder kan zijn ik had eigenlijk gehoopt dat ik wel eerder een echo kon krijgen maar met 5 weken zie je volgens mij niet veel Dus dat wordt nog afwachten 
Heb nu ook al vaker getest en krijg elke keer jeen knaller van een test als ik niet zwanger zou zijn dan loopt dat toch ook terug neem ik aan 

hoe voel jij je verder Pandababy

[quote quote=10182858]Van harte iedereen, Ben ook weer zwanger na 3 heftige miskramen. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen, ben superblij maar heel erg bang. Vaak in paniek omdat ik niet weet of dit verkeerd gaat aflopen, 1e miskraam was bij 5 weken, 2e was bij 12 weken, en de 3e bij 6 weken. Hopelijk verloopt het goed voor ons allen, geniet ervan![/quote]
Ohh ik voel met je mee! Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Heb twee miskramen gehad. De eerste bij 8 weken en de tweede bij 5 weken. Nu is er elke keer die angst als ik naar de wc ga. Zo bang om weer bloed tegen te komen. 
Momenteel gebruik ik de aanwezige zwangerschapskwaaltjes als indicator dat het nog goed zit. Volgende week donderdag is de eerste echo.. ik kijk er naar uit!
Heel veel succes en sterkte! En hopelijk kan je er ook een beetje van genieten. 

@preggochyntia ik kijk er ook naar uit en hoop dan meer geruster te zijn. 
Duidelijk wat PCOS is. Wel erg lastig dan. En je kan zeker de gynaecoloog het tegen deel bewijzen. ? 

Terug
Bovenaan