NovemberBaby

[quote quote=10183180]Vandaag was wel leuk om het nog geheim te houden. Mijn schoonzus en zwager hebben sinds kort een pleegdochter van 6weken. Heerlijk zo hummeltje tegen je aan. En ze vond dat het ook wel wat voor ons was pleegzorg. En ik maar denken jullie moesten allemaal eens weten wat er in me buik groeit!! [/quote]
Hahaha wat een leuke momenten zijn dat he! Sinds wij het weten hebben we onze familie en vrienden ivm feestjes ook al 2-3 keer gezien. Iedere keer denk ik weer: haaaa, wij hebben zo’n groot geheim en jullie gaan zo verrast zijn over een paar weken.

Gebruiker10098673 tuurlijk moeten we allemaal nog lang wachten! Bedoelde meer, omdat het eventueel de eerste is. Dat is bij mij het geval en ik zou graag zo snel mogelijk teken van leven zien via een echo. Het is nu nog allemaal zo onwerkelijk. 
En Petronella en Zeep dat hebben van een geheim vind ik momenteel ook zo leuk. Net met vrienden op terras gezeten en ze waren aan het speculeren wie de volgende zou zijn met een baby. Ik natuurlijk fanatiek mee doen en niemand die mijn naam noemde. Mijn vriend en ik keken elkaar stiekem aan en dachten waarschijnlijk hetzelde.. Zo leuk!

Ik had eindelijk afgelopen vrijdag weer een positieve test in handen. 10 februari was mijn laatste menstruatie. Dus zou betekenen dat ik vandaag 6 week zwanger ben. Heb vrijdag 4 testen gedaan uit onzekerheid en alle 4 een heel licht positief streepje. Was 11 dagen overtijd en al aardig wat symptomen. Doordat ik nu zo onzeker ben ga ik morgen voor de zekerheid hcg bloedprikken. Heb namelijk afgelopen 5 januari een spoedoperatie ondergaan ivm BBZ. Maar neem aan dat lichte streepjes ook echt positieve streepjes zijn ? heb al 2 kinderen van 10 en 12....maar dit is allemaal wel weer heel spannend. En hoop zo dat het nu goed komt. 

zeep fijn om te lezen van het sporten. Ik ben nu rond de 5 weken zwanger en crossfit redelijk fanatiek zo'n 4 keer in de week. Fijn om te lezen dat jij bij je 1e zwangerschap tot 37 weken hebt door gesport. Ik hoop dat ik dat ook mag beleven. Zijn er wel bepaalde oefeningen die je hebt overgeslagen?
Ik loop volgens alle berichten hier dan ook redelijk gelijk met verschillende meiden. Leuk om alles zo te lezen. Ik heb 12 april de eerste echo en 15 april de intake bij de verloskundige.
Ik voel me nu nog echt goed. Heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes wat me soms ook weer onzeker maakt eigenlijk :)

[quote quote=10179790]Hallo dames! Hier nog eentje die uitgerekend is in november als het goed is. 2 april de eerste echo van mijn eerste kindje, ik ben zo nerveus.. Wel voor iedereen gefeliciteerd![/quote]
Ik 3 april eerste echo! Van ons eerste kindje.?

Leuk en welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd!!
wij hebben het gisteren en vandaag al aan onze ouders en broer en zus verteld. Ik ben zo slecht in geheimen bewaren wanneer er naar gehint wordt... 
ook wel fijn om het al verteld te hebben 

Hallo allen. 
Geheim houden is erg lastig. Vooral bij feestjes en in de zon zitten met normaal een  wijn.  Iedereen vraagt "zijn jullie al bezig. " en ik zeg " nee joh eerst meer zekerheid betreft werk en gezondheid"  haha gekke vrienden en familie. Na de 8 weken gaan we de familie vertellen later vrienden. 
Ik ga goed.  Niet misselijk wel onwijs zere borsten. Hebben daar meer moeders last van? Verder krampen geen bloeding. Oprekken baarmoeder denk ik. 
Soms oud bloed klein beetje. Opgeblazen buik en zin in mc donalds friet om 23.00 als ik op bed lig?
Oh en wie worden er wakker midden in de nacht om te plassen?  Haha gekke 1ste trimester. 
Sharing moment?

Lynnepin ik voetbal zelf ook redelijk fanatiek. Hoop het seizoen wel af te kunnen maken dat zou betekenen tot +- 17 weken. Maar 5 april heb ik mijn eerste afspraak bij de vk afwachten wat die er over zegt.
Vandaag wel een bal vol in mijn maag en weet niet of ik dat risico over een paar weken nog wil lopen.
Verder ben ik sowieso van plan te blijven sporten zolang het kan, maar dan straks gewoon iets minder risicovols wielrennen of zwemmen waarschijnlijk.

Terug
Bovenaan