NovemberBaby

Nou dit weekend werd ik voor het eerst misselijk. Eten ging moeizaam, gewoon geen eetlust. Maar ik moest dan wel wat van mezelf eten. In de middag/avond weer normaal. Maar deze ochtend ook weer met moeite wat gegeten. Gelukkig niet overgeven. Hopelijk blijft het hierbij. 
Ik ben sowieso wel een koukleum maar ik heb nu wel iets heel geks. In de avond heb ik een hele koude rechter hand. De linker is dan gewoon normaal. En ook koude voeten. Verder merk ik dat mijn huid is veranderd. Voelt zo veel zachter en iets vetter aan.

Hier geen last van cravings nog, wel dat plassen in de nacht. En nog steeds iedere ochtend 5:30uur wakker.

Spannend voor iedereen die straks al een echo heeft, laat vooral even weten hoe het gegaan is!!

Hopsasaa 
Wat leuk! Jij dus ook. Ik ga vanavond weer voor het eerst sinds ik het weet. Is vanavond du, kettlebel en rope climbs. Ik twijfel of ik het tegen de lerares ga zeggen dat ze misschien beetje mee kan denken maar is pas 5 weken dus ook nog erg vroeg. Neem aan dat ik nu nog niet echt ergens rekening mee hoef te houden behalve veel drinken (wat ik al deed) en niet het maximale gaan doen. Lees wel dingen over touwtje springen dat het op gegeven moment niet goed is maar zie er op internet ook nog genoeg die tot aan de bevalling nog fanatiek sporten. Lastig he? Is mijn eerste zwangerschap dus alles is ook nieuw en wil wel echt graag blijven sporten.
Hoe ver ben jij? En dOe jij al verschillende dingen niet meer?

Wauw, meteen na je miskraam weer zwanger? Wat fijn CKtje : )
Hee, nu jij dit zo zegt Pandababy, herken ik toch best wel wat symptomen. Ik word ook wakker om te plassen en ik kom normaal echt mijn bed niet uit en ben nu telkens om 5.30uur al wakker. Wat doe jij dan? Blijf je gewoon liggen, of ga je eruit?
KimmieA. Ik ben echt al aangepast aan het sporten. Morgen ben ik 6 weken zwanger. Vorige week zondag KB swings gedaan en sindsdien heb ik rugpijn. Ik weet niet zeker of het daarmee te maken heeft, maar die spierpijn in mijn rug maakte mij ook onzeker. Snatch doe ik niet meer, vanwege contact in de buik. Boxjumps ook niet vanwege het risico om te vallen. Ik pas best wel op, ik voel me er niet prettig bij om volle bak te gaan. Ik wil gewoon een beetje in beweging blijven. Na mijn bevalling ga ik wel weer fit worden ; )

@Hopsasaa Soms word ik wakker om te plassen midden in de nacht, dan ga ik eruit om te plassen. Mijn vriend word altijd wakker van mij. Hij is tegenwoordig ook iedere keer wakker om dezelfde tijd. Dus we liggen gewoon nog even samen voor de dag moet beginnen. In de ochtend heb ik best nog wel veel energie ondanks dat ik misselijk ben. Ik snap echt niets vanmezelf, ben gewoon een compleet ander mens. Normaal werd ik echt pas wakker door de wekker, 10x snoozen (naja das overdreven) en dan nog sjagge omdat je wakker moet zijn.

Nu ben ik compleet het tegenovergestelde. Ben ook constant bang dat mensen het aan mij zien, haha.

Jullie ook al zo last van plassen 's nachts moest er altijd wel een keer uit, maar nu soms wel 3 of 4 keer. Merk dat ik ook wel veel meer zin heb in kaas en warme melk!! Haha en gisteren avond zo zin in chips. Borsten ook gevoelig. En vandaag iets wat misselijk maar voor de rest geen gekke dingen.
Nu aftellen naar woensdag avond de 1e echo. Dan ben ik 7+3. Ben erg benieuwd 

hopsasaa ik hen een kaartje geschreven dat ik haar geef nog onder het mom van haar verjaardag (ze was gisteren jarig) en daar heb ik het in beschreven. Ben heel benieuwd naar de reactie.
Cktje  wat fijn dat je na je miskraam zo snel weer zwanger bent. Ik duim voor je. Hopelijk blijft het je dit keer bespaart.
Ik herken het plassen in de nacht (nog) niet en wonderbaarlijk genoeg werd ik vanochtend wakker van de wekker ipv dat ik om 5.30u al om me heen lag te staren. Vandaag wel meer gedoe in mijn buik. Niet echt misselijk, maar ook niet heel fijn. Dus ook besloten om vanavond 1 training van de 2 over te slaan. Even wat meer rust. Probeer naar mij  lichaam te luisteren, maar merk dat ik dat toch nog best moeilijk vind. 
Vanochtend nog even een testje gedaan, omdat mijn symptomen dus afnamen, wat me onzeker maakte. Gelukkig dik positief, dus het zal er wel bij horen. Meer mensen die onzekerheid?

Lynnepin ik herken die onzekerheid. Ik heb eigen geen symptomen en dat maakt me onzeker. Had van de week ook nog een test gedaan en donkerder dan de 1e dus dat is dan een goed teken. Kan niet wachten op de 1e echo dat alles goed is!

Terug
Bovenaan