NovemberBaby

kimmiea ik blijf ook gewoon testen totdat ik de echo heb gehad. Mits de onzekerheid aanblijft dan. Dat geeft momenteel de enige hou vast, zolang je in afwachting bent van die eerste echo..

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat blijven testen geen nut heeft en meer geld verspilling. Als je evt een miskraam zou doormaken dan blijft er nog een paar weken hcg waarde aangeven en dus een positieve test. Dit ook bij een bbz, hier blijft het hcg gewoon doorstijgen zoals een normale zwangerschap.
We moeten helaas afwachten tot de eerste echo en er vanuit gaan dat alles goed gaat!! Dat doe ik in ieder geval hihi.
Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap en veel succes in de onzekere periode, dat is echt een kl*te tijd die enorm lang trekt.

Ja dat heb ik ook ergens gelezen dat het nog in je lichaam blijft ook al heb je een miskraam gehad maar gaf mij op dat moment even een fijn gevoel :)
Wanneer hebben jullie je 1e echo? Ik 12 april en 15 april de intake. Ik ben dan rond de 7.5 a 8 weken zwanger. 

Die onzekerheid herken ik ook hoor! Blijven testen heeft inderdaad geen zin, al snap ik je dus volkomen! Zodra je weet dat je zwanger bent wil je het eigenlijk meteen zien en als je dan de verloskundige belt duurt de afspraak veel te lang. Die onzekerheid geeft je dan veel stress en stress is zeker niet goed om te hebben nu!
Spannend voor diegene die bijna naar de verloskundige mogen ?

Ja, jullie hebben ook helemaal gelijk en eigenlijk wist ik dat ook wel. Maar ik moest het gewoon weer opnieuw zien ofzo. Nu zal ik maar gewoon wachten tot de 8e. Dan heb ik een echo om te kijken of het hartje klopt e.d. Bij die afspraak wordt er ook een nieuwe afspraak gemaakt voor de echte intake en dan gaan we pas uitgebreid zitten met de verloskundige. 
Iedereen heel veel plezier met de eerste echo deze week :)

Ja dat snap ik! Dat gevoel heb ik ook gehad en toen ook meerdere keren getest. Maar dit keer bewust niet gedaan.
Wij hebben as woensdag onze 1e echo, we zijn dan 7,5 week zwanger.

Ja dagen duren nu nog langer voor mijn gevoel! Het eerste waar ik aan denk zodra ik wakker ben is de baby en vervolgens kun je het met niemand delen! Nu heb ik het wel verteld aan een vriendin die zelf al jaren bezig is om een kindje te krijgen en misschien wel definitief ongewenst kinderloos blijft. Moest ik dit wel vertellen. Dat kon ook niet op een vrolijke manier. Maar ze pakte het goed op, maar was echt geen leuk moment. En met haar kan ik dus ook niet leuk hierover kletsen natuurlijk. Veel te pijnlijk.
Ik vind het ook zo lastig om met mensen af te spreken nu. Ben bang dat ik me verspreek of dat ze het aan me merken. Ik wil echt de eerste afspraak met de vk afwachten en dan pas vertellen. 
Daarom ben ik wel blij dat ik hier zo af en toe wat kan schrijven aan jullie ?

Lynnepin. Heel herkenbaar die onzekerheid helaas. Komt ook wel door mijn miskraam denk ik. Ik zal blij zijn als alles goed is maandag met de echo. Hopelijk kan ik het dan een beetje los gaan laten. Nu is het echt geen feestje voor mij, ook al probeer ik het los te laten.
Aah, dat is morgen al! Spannend BabyNov. Laat je even weten hoe het was?
Goed dat je het haar alvast verteld hebt Pandababy. En hoe moeilijk het ook is, je kunt moeilijk je eigen leven op pauze zetten. Ik doe overigens mee aan moedersvoormoeders. Misschien kun je op die manier (indirect) toch iets terug doen.
Hoe gaan jullie partners er tot nu toe mee om? Mijn partner vergelijkt het met verliefdheid. Hij denkt er de hele dag aan en krijgt er vlinders van in zijn buik.
Wij gaan volgend jaar trouwen dus ik heb het jurk passen nu naar voren gehaald. Anders zou ik na de bevalling moeten gaan passen en dan wordt het te kort dag. Met het passen ben ik 8 weken, dus ik hoop dat de misselijkheid nog even uit blijft haha.

Terug
Bovenaan