NovemberBaby

Ik herken die onzekerheid ook wel, nog 3,5 week wachten voor de echo duurt echt lang, elke keer als er een dag voorbij is vink ik hem bijna af ? en dan zo nu en dan die krampjes maakt het weer zo spannend om naar toilet te gaan. Ik heb op het moment ook weinig kwaaltjes, gevoelige borsten en moe. Twijfel dan soms of dat wel goed is, maar lees veel dat dat gewoon mazzel hebben is. Hebben jullie veel last van kwaaltjes? 

Ik voel ook steeds van die krampjes, maar na een paar tellen zijn die weer weg. Ook ik was in het begin gefixeerd op het plassen en als er afwijkende afscheiding was. Erg vervelend allemaal! Als ik al iets voelde lopen was ik al lichtelijk in paniek..
Ik zal de dagen aftellen tot de 12 weken, dan is het voor mijn gevoel oke.
Ik ben met vlagen misselijk, gelukkig nog niet hoeven braken, gevoelige borsten(zijn geloof ik ook al gegroeid), de krampjes dan, stemmingswisselingen en cravings.

@hopsasaa Ja moeders voor moeders kende ik niet, ik ga mij er in verdiepen. Dankjewel! 
Ja mijn vriend is ook helemaal hotel de botel. Doet soms al van die lieve uitspraken bijv. Als hij mij een kus geeft voor hij aan het werk gaat geeft hij er meer en zegt dan: ja nu kusjes voor twee. Haha, vond ik zo lief! 
@Babynov dat had ik ook!!! Ik voelde het lopen en dacht ojee toch bloed. Maar was gewoon waterige afscheiding. Je maakt jezelf meteen gek. Ook nog steeds wel een krampje. En misselijk bij opstaan.

Ik vind het nu best spannend.. morgen avond de echo. Ben best een beetje gespannen. Mijn man is best zorgzaam was hij al maar nu nog meer. Zo lief 's nachts legt hij zijn hand op me buik. ☺ hij zal ook blij zijn als we de echo hebben gehad want hij vind het net als ik zo onwerkelijk. We hadden verwacht dat het een jaar zou duren,maar we waren met 2 maanden al zwanger.

November baby op het randje!
Afgelopen weekend mijn 2e zwangerschapstest gedaan in deze ronde, op mijn NOD, in een Early test een negatieve test... maar nu... een positieve! Totaal geshockeerd, ondanks dat we het heel graag wilden was het ronde 1, na de eerste menstruatie na het verwijderen van het spiraal. Na de Etos test natuurlijk ook getest met een Clear Blue en gaf 2-3 weken zwanger aan. 
Mijn Flo app heeft een datum uitgerekend, mijn eerste dag van de laatste menstruatie was op 20-2 en Flo appje zegt dan uitgerekend op 26 november! (uitgaande van 40 weken)
Ben nog steeds erg onder de indruk en superblij! Maar ondertussen wel langzaamaan informatie verzamelen en vanmorgen aangemeld bij een verloskundige waar ik 10 april terecht mag voor de eerste echo. Wat voelt dat officieel en definitief.
Geen grote klachten, in mijn linkeronderbuik voel ik af en toe wat druk en mijn borsten erg gevoelig. Verder gelukkig alles normaal!
(ik wijt mijn stemmingswisselingen maar even aan het antastische nieuws en niet aan de hormonen ;-) )

Terug
Bovenaan