hopsasaa wat moeilijk inderdaad. Hoop dat ik me nooit kan voorstellen hoe het is om een miskraam te hebben, maar kan me voorstellen dat het je nog veel meer onzekerheid geeft dan bijv. ik die gewoon voor de 1e keer zwanger is. Hopelijk maandag leuk en goed nieuws voor je.
pandababy ik herken je verhaal een beetje. Bij mij betreft het geen vriendin, maar wel een collega waar ik op werk redelijk close mee ben. Ben nu al aan het bedenken hoe ik het haar ga vertellen. Het zal ondanks mijn geluk, voor haar moeilijk zijn.
famkejanna ik mag tot op heden ook van geluk spreken, maar als mijn berekeningen kloppen (zeer onregelmatige cyclus dus weer het nog niet precies) ben ik nu 5wk+2 dus ergens verwacht ik nog wel wat meer dan dit. Nu vooral slecht slapen, vroeg wakker en hier en daar wat buikkrampen en hoofdpijn. Ohh en wel gespannen borsten.
Mijn partner is er verder nog best nuchter onder, maar vindt het wel heel leuk. Voor hem is het nog veel moeilijker te bevatten dan voor mij. Ik voel vanalles en hij moet het maar aannemen. Denk dat het wel wat tastbaarder wordt na de eerste echo en het bij hem dan ook wat meer zal gaan leven.
Wij gaan het waarschijnlijk familie ook in dezelfde week vertellen als de echo plaatsvindt. Vrienden niet heel veel later. Ik zou het ook graag met hen willen delen als het nog fout zal gaan. En eerlijk is eerlijk, dat verzinnen van smoesjes e.d. Mensen zullen zich bij mij gaan afvragen waarom ik niet drink of ineens niet meer naar de kroeg ga. 1+1 is dan alsnog snel twee..
Heel verhaal haha.. Al mensen die de eerste echo hebben gehad? Ben benieuwd naar hun verhalen / ervaringen.