NovemberBaby

Hoi dames!! Allemaal van harte gefeliciteerd! Zo leuk he?
ik heb afgelopen maandag positief getest. Werd ook wel tijd want zat al op dag 56 in mijn cyclus. Ben super onregelmatig dus dan is het de vraag wanneer ik ovuleer. Overigens nog snel gegaan, want  het is maar twee rondes niet gelukt sinds november. 
Ik ben ongeveer uitgerekend op 18 november van mijn tweede kindje. Mijn dochter is 1,5. 
Ik begin s avonds steeds sneller vermoeid te raken en moet vaker plassen. Daarnaast willen mijn borsten soms ontploffen, al voelt dit anders dan ontploffende borsten bij borstvoeding haha! 

Ik heb een geheime FB groep aangemaakt omdat het uit ervaring makkelijker kletst dan hier. Omdat hij geheim is kun je hem niet vinden zonder eerst bevriend met mij te worden. Je vrienden etc zien dus ook niet dat jij hier lid van bent! Daarom heb ik ook even een ander FB account aangemaakt. 

Als je mij zoekt op Nov Mamas en je ziet een profielfoto van een zwangere buik, ben ik dat. 

Hallo allemaal, 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hier ook een november kindje. Wij hebben 3 april 1ste echo.
Zitten nu in 4de of 5de week. Wil zo graag weten welke. Heb zere borsten krampen, opgeblazen gevoel. 1 dag donker afscheiding of bloed. Maar verder gaat het goed. 
Maar jeetje wat zijn deze weken spannend zeg. Dit is pns eerste kindje en hebben van vrienden nooit over deze eenzame eerste, maar zo mooie spannende weken.  
Toch probeer ik te genieten en iedere heldere plas, laat kleone pixel weten daar nog goed te zitten. 
Leuk om anderen te horen. 
Groetjes 

Hallo dames! Mag ik hier ook meekletsen? Deze morgen een positieve test in handen. Was de 4e ronde, de vorige ronde had ik een vroege miskraam. Mijn hart klopt in mijn keel, zo spannend vind ik het. 
Volgens berekeningen (in de app) ben ik 19 november 2019 uitgerekend. 

Jullie ook allemaal gefeliciteerd!! Ik hoop dat we elkaar hier door die spannende eerste fase (voor sommige tweede of derde keer eerste fase) heen kunnen helpen : )

Hi Asjat. Als ik jou toevoeg bij nov mamas zien mensen natuurlijk wel nov mamas in mijn vriendenlijst staan. Ik zou graag meekletsen, maar wil natuurlijk niet dat mijn vrienden en familie het al weten. 

[quote quote=10178958]Hi Asjat. Als ik jou toevoeg bij nov mamas zien mensen natuurlijk wel nov mamas in mijn vriendenlijst staan. Ik zou graag meekletsen, maar wil natuurlijk niet dat mijn vrienden en familie het al weten.[/quote]
Dan moeten ze in je vriendelijst kijken ;)
maar wat ik doe is zodra ik je toegevoegd hebt en jij t geaccepteerd, je weer verwijderen als vriend. Dit is toch een nep account haha!

Hallo dames,

Allemaal gefeliciteerd!!
Ik ben nu 6weken en 3 dgen zwanger :) Wij hebben 20 maart onze eerste echo. en volgens eigen berekening uitgerekend op 3-11. 3 dagen na mijn eigen verjaardag haha..
Vind het zo spannend allemaal. Hopelijk is alles goed.
Het wachten duurt zo ontzettend lang haha.. gelukkig nu nog maar een weekje wachten.. Ik ga er vanuit dat alles gewoon goed is maar je weet het toch nooit. Ik heb ook zoiets van als ik geen extreme buikkrampen, koorts of extreem bloedverlies heb het vast goed zit.. Ik heb ook al veel verhalen gelezen die geen buikkrampen hadden of bloedverlies toch een mk hebben gehad.. Maar daar denk ik dan even niet teveel over na. anders maak ik mezelf helemaal gek.

Terug
Bovenaan