NovemberBaby

Gefeliciteerd Ellonor en Lynnepin, wat fijn dat er alles er goed uit zag!
Voor jou veel sterkte gewenst Gebruiker10120201, wat moet dit vreselijk voor je zijn...

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ups en downs hier, maar we komen er wel.
Julia z... kan me voorstellen dat het lastig is voor je! We hebben hier een meisje die ook al zwanger bleek te zijn tijdens haar sollicitatiegesprek, maar het toen niet heeft verteld. Ik denk dat ze niet was aangenomen als ze het van tevoren had verteld. 80% bij ons is vrouw, dus met zwangerschappen hebben ze veel vaker te maken. Maar vanuit praktisch oogpunt, wetende dat ze dus al vrij snel na het starten een aantal maanden afwezig zou zijn, dat ze dan niet voor haar hadden gekozen. Haar contract is overigens wel gewoon verlengd tijdens haar verlof!
Ellonor en Lynnepin wat fijn dat de echo goed was, geniet :)!

Nou een erg stressvol weekend achter de rug. Afgelopen woensdag een mooie echo gehad met een super beweeglijke kleine en een kloppend hartje. Na de echo (uitwendig) bruinverlies wat steeds meer werd. Volgens verloskundige is dit geen rede tot paniek maar dat kon ik niet geloven. 
Uiteindelijk een extra echo gevraagd aangezien ik me steeds meer zorgen ging maken. Gister meteen langs kunnen komen en gelukkig nog steeds alles goed! Wat een opluchting maar toch blijf ik me zorgen maken in mn achterhoofd. Vandaag 10+4 weken zwanger. Ik mag nu elke week langskomen voor een echo zodat ik me niet zo'n zorgen hoef te maken. 

Gisteren de eerste echo gehad, kloppend hartje was te zien. En wat ben ik blij met mijn verloskundige bij hun kan je zelf bepalen om de hoeveel weken je langs wilt komen. Ik heb over 3 weken dus weer een gesprek en bij elk gesprek maken ze een echo. Hun willen dat de moeders hun kindje elke keer kunnen zien ? ik ben nu al verliefd op dat kleine mensje ookal is hij of zij pas 9.8 mm haha 

Wat fijn om te horen Ellonor en Lynnepin! 
En Julia z ik denk dat ik het altijd eerlijk zou vertellen. Is natuurlijk best lastig maar eerlijkheid duurt het langst denk ik dan maar. 
Shan ik begrijp je stress. Wat fijn dat je extra langs mocht komen! 
Die eerste echo lijkt me zo speciaal! Ik kijk ook echt uit naar donderdag, dan hebben wij hem. Hoewel ik het ook spannend vind.

Nou, wij zijn gelukkig verblijd met een mooie eerste echo vanochtend. Hartje klopte stevig en was direct zichtbaar. Termijn klopte vooralsnog ook exact met hoe ik het had berekend: 7+5 vandaag.
2 mei staat de termijnecho gepland; dat is al over drie weekjes - zo fijn!

Hoi allemaal,

wat leuk wat leuk! Ik krijg ook een november baby’tje. Nu 8 weken zwanger, maar men, wat ben ik moe en kapot. Ik ga wel werken, misschien niet slim en meer m’n rust pakken? Hoe doen jullie dat? Ook zo moe? 
Liefs!

Ik heb een sollicitatiegesprek gehad,ik wist het 2 dagen ervoor dat ik zwanger was. 
Je kan gerust het gesprek ingaan, mocht men de intentie hebben je aan te nemen, kan je aangeven dat je op eerlijke voet wil beginnen en in verwachting bent.
Het werd super ontvangen en mag 1 mei starten. 

Terug
Bovenaan