NovemberBaby

Ik lees al een tijdje stiekem mee, en dacht ‘na de eerste echo ga ik me ook aansluiten bij deze groep’. Hier namelijk ook een november baby op komst, onze eerste. 

Afgelopen zaterdag de eerste echo gehad, maar helaas.. het bleek een Missed Abortion te zijn. Ik zou nu 7+2 zijn, maar bij een week of 5 is het gestopt met groeien. Wat een heftig weekend hebben we gehad, ik heb echt onderschat wat een impact dit zou hebben.
Ondertussen nog steeds misselijk, moe, pijnlijke borsten.... ik voel me dus zo zwanger als het maar zijn kan, heel confronterend!
Nu even alles laten bezinken, en deze week weer terug naar de vk om te bespreken of we gaan afwachten, of voor pillen of curretage gaan. 
Geniet er extra hard van als het allemaal goed gaat meiden!!

Jeetje wat heftig. Ik kan me voorstellen dat je dan in een klap van je roze wolk afgegooid wordt!! 
Neem de tijd om dit samen een plaatsje te geven en te verwerken. Lijkt me erg lastig als je weet dat het nog in je lichaam zit en je je nog erg zwanger voelt. 
Heel veel sterkte?

Heftig zeg! Hopelijk voel je je snel wat minder ‘zwanger’. Rustig samen het hele gebeuren een plaatsje geven.
@JufChan ik verwacht geen inwendige echo. Zou nu ook 10 weken en drie dagen moeten zijn volgens de VK. Ik ben er van overtuigd dat het al 11 weken en drie dagen is. Denk dat ik een week eerder al geovuleerd heb, aangezien ik heel snel al last van mijn onderrug kreeg en dat nog steeds heb. 

ooogh Gebruiker10120201 wat heftig zeg. Dat is alles behalve wat je wilt horen als je een echo krijgt. Ik wil je even een dikke knuffel geven, ook al ken ik je natuurlijk niet. Maar ik hoop dat jullie dit samen rustig en in alle tijd kunnen verwerken. Sterkte!

Ellonor ik ben om half 9 aan de beurt. Heb er vooral heel veel zin in, maar de zenuwen zullen nog wel komen. Ik verwacht een inwendige echo. Als mijn eigen berekeningen kloppen, ben ik vandaag precies 7 wk. Redelijk vroeg om het te vertellen, maar we willen het graag met familie delen.
gebruiker10120201 neee! Dit meen je niet. Wat een verdrietig nieuws. Sterkte met de verwerking. Kus!

Lieve Gebruiker10120201 heeeel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd!

Om nog even aan te haken op de andere verhalen, wij hebben het onze ouders en mijn zwager redelijk snel verteld bij 6 weken ongeveer. Mijn ouders over whatsapp want die wonen (helaas) niet in Nederland en ze waren zo verbaasd maar wel heel erg blij :) 
Mijn schoonouders waren bij ons op bezoek en de tranen van blijdschap stonden in hun ogen, zo fijn om van die warme reacties te krijgen. Verder heb ik het 1 vriendin verteld bij een feestje, anders zou ze mij de hele avond bier aanbieden haha maar het was ook ontzettend fijn om het met iemand te delen.
Nog een vraagje aan alle lieve dames hier, ik heb donderdag een sollicitatiegesprek, en vroeg mij af wat jullie denken of ik moet aangeven of ik zwanger ben of niet. Ik zat zelf te denken van niet, toch wel erg bang voor zwangerschapsdiscriminatie... maar aan de andere kant wil ik niet echt wat voor mensen waar je direct mee zou kunnen gaan samenwerken iets achterhouden ofzo. Misschien dat ik het bij een tweede gesprek ofzo kan melden? Ik weet het niet zo goed.. wat zouden jullie doen? Op zich solliciteer ik voor een opleiding binnen het ziekenhuis, dus verwacht op zich wel begripvolle mensen.
Verder: ik las op dit forum ook iets over bloedverlies en of meer mensen daar last van hebben: ja heb ik ook, bij mij gaat er snel een andertje kapot in de baarmoedermond, en dit is volgens de vk normaal, en nou eenmaal wat meer bij de een dan bij de ander. mij is door mijn vk verteld dat ik mij pas zorgen hoef te maken als het gepaard gaat met pijn in de buik en als het veel bloed is (meer dan een maandverbandje in korte tijd) is. Misschien hebben andere dames hier wat aan. Maar natuurlijk altijd je vk bellen als het voor jou abnormaal is of als je je ook maar zorgen maakt, daar is de vk voor (zegt die van mij in ieder geval, topvrouw).

Kloppend hartje gezien! Toch 10 weken ? Uitgerekende datum 4 november. Nu twijfelen of ik het morgen ook op werk ga vertellen.. misschien maar beter om er snel van af te zijn.

Ellonor wat mooi!! Ik heb ook een kloppend hartje gezien vanavond. Zo bijzonder.  Ik zat er 1 dag naast. Zelfs nog maar 6wk+6. Wel uitwendige echo gehad. Door een volle blaas kwam de baarmoeder goed naar voren. Nu is het allemaal wat echter. Ik hoef niet alleen nog maar uit te gaan van een test. Heb nu ook bewijs op foto. Nu kan ik niet wachten het familie te vertellen en dit te delen ♡ 

Terug
Bovenaan