NovemberBaby

PreggoCynthia Ik kan me herinneren dat ik het wel eens in huis heb gehad, maar volgens mij deed het bij mij niet zo heel veel. Maar ik heb dan ook chronische darmklachten dus dat zegt niet zoveel, hihi. Het is wel een heel veilig middeltje om te proberen als je erg verstopt bent en niet zo smerig gelukkig.
Pandababy Wat een leuke reacties bij jou! Vooral een dansende vader, haha - zo lief!
Wij hebben een leuk weekend achter de rug! Gisteren hebben we het onze ouders verteld. We hadden onze peuter een shirt aangetrokken met ‘Grote Broer’ en de shock was bij iedereen enorm toen ze het doorhadden. Het nieuws is nog steeds niet helemaal geland bij iedereen, haha. Vond het in eerste instantie een wat afgezaagde manier van vertellen, maar was achteraf heel leuk! Ben blij dat onze ouders het nu weten en ik een hulplijn in kan schakelen waar nodig.
Vandaag heb ik echt een mindere dag. Niet kotsmisselijk gelukkig maar iedere vezel in mijn lijf was moe. Alsof ik in slowmotion bewoog en zelfs een gesprek voeren vond ik vermoeiend, zo irritant. Had constant zo’n ik-kan-wel-janken-van-moeheid gevoel, bah. Ik zie hierdoor ook enorm op tegen deze week, die is zo druk en vol en afzeggen is helaas geen optie. Gelukkig hebben we woensdagochtend de eerste echo gepland staan; verder maar vroeg naar bed iedere dag.

@zeep ja ik heb ook last van chronische darmklachten al heel mijn leven. Heb nu al 3 bekers op. (Best sterk ook) maar merk indd ook nog helemaal niks.. morgen maar even vk bellen voor een middeltje want deze pijn is echt niet leuk meer. 

@Lynnepin Ja leuk he? Ik wou eigenlijk ook wachten tot de echo, maar dat duurt nog drie weken.. echt lang! Maar spannend dat jij ze volgende (of is het inmiddels deze) week ook het nieuws kan vertellen ? 
@Zeep jaa zo leuk. Mijn vader hoopte het al zo lanh van ons. En hij was echt helemaal happy. Dat vind ik leuk om te zien. Ook mijn schoonvader en schoonzusje verteld gisteren. Die waren er ook zo blij mee. We zouden eerst met hun op vakantie deze kerst. Maar we zeiden: We weten niet of dat nog door kan gaan want we krijgen het nogal druk in november ? Zijn vader zo: hoe zo dat dan? We worden nama en papa ? haha hun gezichten waren priceless. 
Leuk dat jullie het ook inmiddels hebben verteld!! Toch wel een enorme opluchting he? En ik vind dat wel een leuke manier waar jullie voot gekozen hebben. Gewoon met een T-shirt laten rondlopen en dan kijken of ze het zien! Geweldig!!
Vervelend dat jij je zo voelt, niet leuk. Misschien zijn we ook allemaal vreselijk gespannen en onzeker wat ook op ons lichaam slaat. Maar woensdag de echo voor jullie wat ontzettend fijn!! 

--
Merk dat de misselijkheid minder wordt, moeheid overheerst nu. Dit weekend was ook echt te spannend, maar de druk is hier nu van af! Wel krijg ik nu pas echt zere borsten en dikker. Moet straks denk ik al even naar bh's kijken. 

pandababy we hebben vanavond de echo. Daarna gaan we deze week de ouders en broers af. Zin in! Zou het graag met iemand anders dan mijn vriend willen delen. Die weet ondertussen wel dat ik zwanger ben haha.
Zeep vervelend dat je zo'n last hebt van vermoeidheid e.d. al helemaal met zo'n week voor de boeg. Wel goed naar je lichaam luisteren hè? En fijn dat je woensdag een echo hebt. Stelt misschien ook meer gerust? 
Zet hem weer op dames. De werkweek is weer begonnen!

@Lynnepin Leuk dat jij ook vanavond de eerste echo hebt! Op hoeveel weken zit je nu? Ik heb m ook vanavond en begin nu al zenuwachtig te worden haha

Oh spannend Lynnepin vandaag!! Oh ben zo benieuwd..!! En dan inderdaad eindelijk vertellen aan de mensen. Ik had meteen allerlei vragen aan mijn zus en schoonzus. Zo leuk om wat te kunnen delen! Laat je ons weten hoe het was? 
Jij ook vandaag Ellonor!! Spannend! 

Oh spannend Lynnepin vandaag!! Oh ben zo benieuwd..!! En dan inderdaad eindelijk vertellen aan de mensen. Ik had meteen allerlei vragen aan mijn zus en schoonzus. Zo leuk om wat te kunnen delen! Laat je ons weten hoe het was? 
Jij ook vandaag Ellonor!! Spannend! 

Terug
Bovenaan