NovemberBaby

Hallo allen,
Gisteren naar de verloskundige geweest weer 10 weken en 5 dagen vandaag. We hebben het hartje zien en horen kloppen( dit keer ik ook vorige keer was ik zo emotioneel dat ik niet meer oplette). We hebben hem/haar zien zwaaien en duimen en is 3,8 cm groot.
Nu kan ik eindelijk gaan genieten, ren ik niet meer weg voor alles wat met baby te maken heeft. Het is een wonder ons kleine wonder.
27 mei hebben we al een echo voor de geslachtsbepalong. Jeetje gaat dat allemaal snel zeg.

@mevrboes wat grappig dan lopen we precies gelijk! Ben ook 10+5 vandaag haha.
Ook ons kleine wonder heeft al naar ons gezwaaid zo bijzonder he! 

Hoi hoi, ik ben hier ook al tijdje niet meer geweest. Ook omdat ik aanstaande maandag pas mijn eerste echo krijg.. weet ik nu nog niets. Ben vandaag 10 weken. En heb zondag de 14e een stuk van mijn kies verloren. Deze kies was aan het vergaan (oud wortelkanaalbehandeling) en hij moest eruit van mijn tandarts. Dus vandaag geweest om hem te laten trekken. 
Ben verdoofd, en dat kon prima volgens de vk. Maar goed dit kon echt niet wachten tot na de bevalling. Ik wist dat je last kon krijgen van je tandvlees en ontstekingen. Wist alleen niet zo vroeg in je zwangerschap. Maar ben blij dat het achter de rug is.
Verder alleen nog wat vermoeid. De eetlust is weer normaal en ben niet meer misselijk sinds een week.
Soms maak ik me best zorgen om wat daar binnen allemaal kan gebeuren en of het wel goed gaat. Juist omdat ik nog niets gezien heb. 
Ik ben vrij stevig van me zelf, dus hier nog geen buik te zien hoor :)

Hi ladies, 

Ik heb ook een mailtje gestuurd voor de app groep :) 
Vandaag 10 + 1 weken zwanger. De misselijkheid is niet grappig meer. Hoewel het een welkomverschijnsel is, word ik er best verdrietig van. Het schakelt me totaal uit. En dan die hormonen. OMG! Gister de heel dag zitten huilen. Om een mooi liedje, om een verdrietige scene uit een film, na een telefoontje met mam, toen manlief thuiskwam.. Gelukkig kunnen we er allebei om lachen. Ik ben allang blij dat het geen intens verdriet is, maar puur een blootliggende zenuw die bij elke aanraking tranen uit mijn ogen duwt. 
Vorige week hebben we de tweede echo gehad, bij 9 weken en de kleine was goed gegroeid, zoals het moet. Hartje klopt sterk en er was ook beweging te zien. Wauwie! De kans dat het nu nog mis kan gaan is minder dan een procent zei de gynaecoloog. Na twee miskramen is dat een zeer welkome boodschap. 
Ik lees hier en daar dat er al buikjes ontpoppen. Ik merk hier dat de broeken wat strakker zitten. Ik ben altijd al een stevige meid geweest dus dat buikje wat er nu (denk ik) komt, duwt mijn eigen buikje naarvoren. Gevolg; ik voel me heel zwanger maar mijn 'kwabbelbuikje' doet niet vermoeden dat er een beebje groeit. 

Ik verheug me op de tijd dat er een babybump te zien is! En dat de kwaaltjes voorbij zijn! oef. 

Is het gevaar voor miskraam na 9 weken nog maar 1% wauw.. ik dacht echt dat dit na 12 weken pas was.. ben nu 10+4 dus dat moet wel goed komen dan 

Dat wist ik ook niet! Klinkt goed ? Ben nu 9+3, 6 mei weer echo, als alles dan nog goed is hoop ik dat ik ook echt kan gaan genieten. 
Zijn er ook dames die s’nachts met een bh oid slapen? Ik wordt elke nacht wakker zodra ik op m’n zij wil draaien door m’n pijnlijke borsten. Wordt er soms even helemaal idioot van ?

@FamkeJanna Ja ik heb dat even gedaan! Maar uiteindelijk voelde dat ook niet meer fijn aan. Nu week 12 maar heb het idee dat mijn borstel al een cupmaat gegroeid zijn... Geen bh past meer normaal ? Binnenkort maar weer nieuwe aanschaffen. 

Hee Dames!

gefeliciteerd iedereen met dit mooie wonder! Ik ben vandaag 8+5 ik heb gisteren na lang wachten mijn 1e echo gehad en 6 mei gelukkig weer een 2e het is allemaal zo bijzonder! Ik heb eigenlijk nog geen klachten gehad vandaag voor de 1e keer misselijk geweest en vooral veel zin in zoutige dingen hebben jullie ook van die gekke dingetjes?

liefs, amanda

Terug
Bovenaan