NovemberBaby

Hoi,
Vandaag naar de termijnecho geweest. Alles was goed en ik bleek verder dan in eerste instantie gedacht: 11+4 !!! We voelen ons zo gelukkig. Ik loop al de hele dag met een grote glimlach op mijn gezicht?. 
Groetjes Renate

Hi allemaal, fijn dat het goed gaat bij jullie. Hier helaas wat minder nieuws... Vandaag stond bij ons de termijn echo gepland, maar vanaf het begin van deze week heb ik last van bloedverlies, het werd helaas alleen maar erger gedurende de week en gisteren en vandaag ook behoorlijke buikkrampen erbij. Dus ik ging steeds meer uit van een miskraam en dat werd vandaag helaas ook bevestigd op de echo... 
Ik wens jullie het beste met de zwangerschap en hoop dat alles voorspoedig mag verlopen! En hopelijk heb ik zelf binnen niet al te lange tijd ook weer een positieve test in handen.

Wat een verdrietig nieuws Byba. Heel veel sterkte en inderdaad hopelijk snel weer een positieve test. Het kan helaas altijd misgaan (heb ik ook eerder gehad) maar er is altijd meer kans dat het goed gaat dus ik hoop voor je dat je dat geluk snel gaat vinden. 

Hallo allemaal,
Ik ben ook even afwezig geweest. Totaal geen behoefte gehad om ook maar iets over zwanger zijn of baby's te lezen.. Dus hier volgt een flinke lap tekst (oeps)
Het gaat hier met ups en downs. Vorige week een intake gehad en toen het hartje gehoord bij 10 weken. Dat was wel heel bijzonder. Aanstaande woensdag bij 11 weken de termijn echo. Ik kijk hier enorm naar uit omdat wij hopen op een bevestiging dat alles goed is. Voor nu ben ik nog erg moe en misselijk. Hoop echt dat dat snel voorbij is want ben daar wel een beetje klaar mee. Gelukkig nog een weekje vrij dus kan ik ook echt toegeven aan de vermoeidheid. 

@rammelaar ik merk dat mijn broeken ook strakker gaan zitten en op momenten dat ik alleen ben gaat de knoop ook gewoon lekker los!!
@Ellonor wat fijn dat de uitslag van de nipt goed was!! Wij twijfelen nog welke testen we willen laten doen maar ik denk zelf ook aan de nipt.
@preggoCynthia hoe was het vandaag om te vertellen??!! 
@ameubetje hier hetzelfde.. genieten kan ik op dit moment echt even niet. Wat voel ik me moe, misselijk, ellendig en inderdaad huilen om niks!! Ik houd mezelf voor dat het vanzelf wel weer beter gaat..Maar leuk is anders ja!
@byba wat een vreselijk verdrietig bericht!! Ik hoop dat jullie er snel bovenop komen en er iets moois in het verschiet ligt!
Nog een vraagje aan allen: positiekleding (ik denk dan voornamelijk aan broeken), waar kopen jullie dat het liefst. Ik struin wel eens wat online enz maar totaal geen idee hoe of wat!! Dus tips zijn welkom :)
Fijne zondag allemaal!

@JufChan vervelend dat je je zo voelt! Hopelijk gaat het straks in het 2e trimester beter. Ik heb nu een linnen broek en shorts gekocht bij de H&M qua positiekleding. Zijn nog wel echt te groot terwijl mijn eigen normale broeken vrijwel niet meer dicht gaan.. Nu wel morgen 13 weken dus zal er binnenkort wel ingroeien ?

Hier ook een tijdje afwezig geweest, maar leuk ook om weer wat van iederee  te lezen.
Famkejanna ons traject loopt tot op heden gelijk :) 24e ook intake gehad en de 6e ook met 11 weken een termijnecho. Ben wel benieuwd of er dan nog iets wordt bijgesteld aan het termijn. Mij wordt iedere keer nog verteld dat ze het dan pas zeker kunnen berekenen. Ik mocht de 24e wel nog even kijken, terwijl we dat niet hadden verwacht. Bijzonder om te zien hoe snel je kindje zich ontwikkeld en hoeveel beter alles al te onderscheiden was. Benieuwd naar hoe het over een weekje is! Dan krijgen wij ook de formulieren mee voor de NIPT en ga ik zsm bloed prikken.
Ik heb tot op heden nog steeds geen reden tot klagen (gelukkig!). Het enige waaruit blijkt dat ik zwanger ben, is de vermoeidheid en het bewijs wat ik heb van de echo haha. Gelukkig kan ik al mijn kleren ook nog "gewoon" aan en nog geen buikje te zien. Hopelijk kan ik nog even vooruit, maar ook weer niet. Zou leuk zijn om een beginnend buikje te kunnen showen.
Verder gaan wij het deze week vrienden vertellen. Ouders en broers weten het al. Mijn vriendinnen wonen door het gehele land en die zie ik vrijdag allemaal. Meteen van het moment gebruik maken, want wie weet hoe lang het anders weer gaat duren voordat ik ze zie. Zin om het ze te zeggen, want ben razend benieuwd. Volgens mij zien ze het nieuws totaal niet aankomen :)
Byba wat een verschrikkelijk nieuws.. Heel veel sterkte en hopelijk voor jullie dat je inderdaad snel weer een positieve test in handen hebt! 

Het vertellen was erg leuk!
Reacties waren echt goud waard.
Wel was het echt heel erg druk dus ben nu echt helemaal gesloopt. Maar ben wel blij dat het er nu uit is haha. 

Terug
Bovenaan