Hallo allemaal,
Ik ben ook even afwezig geweest. Totaal geen behoefte gehad om ook maar iets over zwanger zijn of baby's te lezen.. Dus hier volgt een flinke lap tekst (oeps)
Het gaat hier met ups en downs. Vorige week een intake gehad en toen het hartje gehoord bij 10 weken. Dat was wel heel bijzonder. Aanstaande woensdag bij 11 weken de termijn echo. Ik kijk hier enorm naar uit omdat wij hopen op een bevestiging dat alles goed is. Voor nu ben ik nog erg moe en misselijk. Hoop echt dat dat snel voorbij is want ben daar wel een beetje klaar mee. Gelukkig nog een weekje vrij dus kan ik ook echt toegeven aan de vermoeidheid.
@rammelaar ik merk dat mijn broeken ook strakker gaan zitten en op momenten dat ik alleen ben gaat de knoop ook gewoon lekker los!!
@Ellonor wat fijn dat de uitslag van de nipt goed was!! Wij twijfelen nog welke testen we willen laten doen maar ik denk zelf ook aan de nipt.
@preggoCynthia hoe was het vandaag om te vertellen??!!
@ameubetje hier hetzelfde.. genieten kan ik op dit moment echt even niet. Wat voel ik me moe, misselijk, ellendig en inderdaad huilen om niks!! Ik houd mezelf voor dat het vanzelf wel weer beter gaat..Maar leuk is anders ja!
@byba wat een vreselijk verdrietig bericht!! Ik hoop dat jullie er snel bovenop komen en er iets moois in het verschiet ligt!
Nog een vraagje aan allen: positiekleding (ik denk dan voornamelijk aan broeken), waar kopen jullie dat het liefst. Ik struin wel eens wat online enz maar totaal geen idee hoe of wat!! Dus tips zijn welkom

Fijne zondag allemaal!