Hier ook een tijdje afwezig geweest, maar leuk ook om weer wat van iederee te lezen.
Famkejanna ons traject loopt tot op heden gelijk 🙂 24e ook intake gehad en de 6e ook met 11 weken een termijnecho. Ben wel benieuwd of er dan nog iets wordt bijgesteld aan het termijn. Mij wordt iedere keer nog verteld dat ze het dan pas zeker kunnen berekenen. Ik mocht de 24e wel nog even kijken, terwijl we dat niet hadden verwacht. Bijzonder om te zien hoe snel je kindje zich ontwikkeld en hoeveel beter alles al te onderscheiden was. Benieuwd naar hoe het over een weekje is! Dan krijgen wij ook de formulieren mee voor de NIPT en ga ik zsm bloed prikken.
Ik heb tot op heden nog steeds geen reden tot klagen (gelukkig!). Het enige waaruit blijkt dat ik zwanger ben, is de vermoeidheid en het bewijs wat ik heb van de echo haha. Gelukkig kan ik al mijn kleren ook nog "gewoon" aan en nog geen buikje te zien. Hopelijk kan ik nog even vooruit, maar ook weer niet. Zou leuk zijn om een beginnend buikje te kunnen showen.
Verder gaan wij het deze week vrienden vertellen. Ouders en broers weten het al. Mijn vriendinnen wonen door het gehele land en die zie ik vrijdag allemaal. Meteen van het moment gebruik maken, want wie weet hoe lang het anders weer gaat duren voordat ik ze zie. Zin om het ze te zeggen, want ben razend benieuwd. Volgens mij zien ze het nieuws totaal niet aankomen 🙂
Byba wat een verschrikkelijk nieuws.. Heel veel sterkte en hopelijk voor jullie dat je inderdaad snel weer een positieve test in handen hebt!