NovemberBaby

@PreggoCynthia heerlijk hier weten nu ook de meeste mensen het, wel fijn dat je niks meer hoeft te verbergen. Alleen vind ik het naar dat mensen goed bedoelt gaan bedenken wat goed voor je is en extra op je passen. Heb er al meerdere keren uitgefloept" ben Zwanger niet gehandicapt, en weet zelf wel hoe ik me voel en waar mijn grenzen liggen" 

Hier ook al een tijdje niet meer meegetypt. Ik zit een beetje in mijn eigen bubbel geloof ik. Moe, misselijk en heel veel last van mijn rug waardoor ik soms liever in de foetushouding op de bank of op bed ga liggen. Hier word ik dan wel ongelukkig van, want ik ben normaal gezien nogal een actief persoon. Ik ben nog een beetje aan het zoeken naar de juiste modus denk ik. 

Fijn dat alles goed was Renate!
Aah wat ontzettend jammer Byba. Ik hoop dat je snel een kindje mag voldragen en dat je de volgende keer, ondanks dat het deze keer mis ging, toch kunt genieten van de zwangerschap. 
Goed om te horen dat alles goed  gaat JufChan. Spannend, woensdag de termijnecho!
Spannend dat je ze het gaat vertellen Lynnepin. Ze zullen ongetwijfeld leuk reageren! En wees blij dat je niet zoveel klachten hebt. 
Leuk dat je het de mensen hebt kunnen vertellen PreggoCynthia. Je verwacht wel een leuke reactie, maar is toch altijd fijn als dat ook daadwerkelijk zo is. 

Wat leuk Lynnepin!
Ik ben ook heel benieuwd, het termijn schommelde nu steeds nog wat, dus ik hoop dat het de 6e echt duidelijk wordt. Ik denk wel dat het rond 25 november is. 
Wat leuk dat je nog een keer mocht kijken! Ik heb niks meer gezien na de eerste echo met 8+4 dus ik ben echt ontzettend benieuwd naar de echo van 11 weken. Ik zag allemaal al voorbeelden en het is echt al ineens 'groot' dan! Bizar! Heel veel zin in! :) 

jufChan  ik heb 1 positiebroek bij H&M besteld en die zit wel prima! Buikband zakt wel af omdat hij nog te groot is, maar vind hem verder wel fijn. Heb ook nog niks anders gekocht want er is best veel qua kleding en ik weet ook nog niet zo goed wat ik allemaal wil. 
Maar heb o.a. bij bonprix, asos, h&m, en prenatal online gekeken.

@mevrboes ja ik snap wat je bedoelt. Er zijn altijd mensen die zich ermee willen bemoeien. 
@hopsasaa ja inderdaad! Is altijd maar afwachten. Maar iedereen was positief gelukkig 

@lynnepin wat leuk dat je het vrijdag aan al je vriendinnen tegelijk kan vertellen. Dat is wel ideaal! 
Wij willen het (Als de termijn echo woensdag goed gaat) vrijdag ook aan een groot deel van de familie vertellen. Oma wordt 90 en dit lijkt me een prachtig cadeau :) 
@preggocynthia wat fijn dat het zo leuk was! En idd @mevrBoes die goedbedoelde adviezen zit ik ook niet op te wachten 
@hopsasaa op hoeveel weken zit je nu? Ik snap dat je je erg ellendig voelt. Helaas is het voor iedereen anders.. Ik zit nu bijna op 11 weken en hoop dat ik snel over dat ellendige gevoel heen ben. Wil nu ook een beetje kunnen genieten!
@Famkejanna bedankt voor de tips. Als ik een beetje meer energie heb ga ik maar eens op zoek naar kleding!

Beter cadeau kan ik me niet voorstellen jufChan! Is het jullie eerste kindje?
Ik zit nu op 10+2, aankomende vrijdag termijnecho. Duimen dat alles dan goed is : )
Zalando heeft ook heel positie kleding! 

Ons eerste kindje ja @hopsasaa onze ouders en mijn broer die weten het al. Voor hun kwam het onverwacht (waarschijnlijk omdat we net de sleutel van ons nieuwbouwhuis hebben en "we" hier dus flink moeten klussen). Ben heel benieuwd hoe de rest van de familie reageert!
Ik nu op 10.6 dus ongeveer hetzelfde. Ik denk dat ik ook als woensdag alles goed is nog wel een beetje onzeker blijf.. denk dat "iedereen" het pas te weten krijgt bij 14/15 weken ofzo.

Hey Hey, ik wou ook even mijn enthousiasme kwijt aan jullie. Ik heb vandaag voor het eerst het mini mensje in mij gezien. Wat is dit een onwerkelijk mooi gevoel. Alles zag er goed uit en ik ben vandaag 11 weken. Uitgerekend op 18 november.
Ik ga woensdag op vakantie (naar Amerika). Dus kan ik met een gerust hart nu gaan. Maar wou het toch even kwijt hier! 
Over het vertellen. Mijn ouders, schoonvader, mijn zus, broer en schoonzusje weten het in ieder geval. En 1 oma weet het sinds vandaag. De rest vertellen wachten we nog even mee. Eerst op vakantie.
Ik lees nog wel af en toe mee, maar ben ook lekker in mijn eigen bubbel.. Heb op vermoeidheid na geen symptomen meer. 

Terug
Bovenaan