NovemberBaby

Hallo iedereen!
ik heb zaterdag positief getest, super leuk! Ik ben volgens eigen berekening rond 11 nov uitgerekend. Heb echt super pijnlijke borsten, voel vanalles in m’n buik en heb ook af en toe lage rugpijn. Dacht dat de rugpijn aan iets anders lag, maar kan dus ook al van de zwangerschap lees ik hier. Het is ons eerste kindje, dus alles is nieuw en spannend. Ik heb 2 april mijn eerste echo, duurt veeeeel te lang;-) 

Hi allemaal!
Ik mag me bij jullie aansluiten :) 
Ben iets minder ver dan ik had gedacht. Ik dacht zelf dat ik precies op 7 weken zat maar zojuist de eerste afspraak en echo gehad en het blijkt pas 6+1 te zijn. Waarschijnlijk een late eisprong gehad.
Alles was goed en zelfs een kloppend hartje gezien! Zoo blij en onwerkelijk maar het begint nu pas door te dringen dat ik echt zwanger ben haha.
Iedereen heel veel succes met jullie echo's!

Wat fijn shan-! Lijkt me heel bijzonder om te zien. Hoop dat wij dat woensdag ook mee mogen maken, kan niet wachten!!
Ook al best bijzonder dat je al met 6w+1 een kloppend hartje kon zien toch? Goed teken!!
Welkom alle andere mama's :) hoe voelt iedereen zich? Al last van wat kwaaltjes?

Terug
Bovenaan