NovemberBaby

FlowerS En, hoe is het nu met je bloeddruk? En kun je al wat beter slapen? Heb zelf niet het idee dat het harde buiken zijn omdat de onderkant van mn buik helemaal niet hard is dan. Maar sinds gisteren eigenlijk heel weinig krampen meer gehad... 
Hoe denken jullie eigenlijk nu over wat nu in het nieuws is over het onderzoek in Zweden? Heel veel van jullie zijn al bevallen en hebben er misschien niet over na hoeven denken... 
As woensdag heb ik weer reguliere controle en ben dan 39+6. Eigenlijk wil ik dan beginnen over het inleiden rond de 41ste week. Voor mijn gevoel wil ik niet pas 42 week afwachten en dan pas beginnen met inleiden, ook na aanleiding van alle onderzoeken, want lichamelijk heb ik eigenlijk geen klachten. Alleen het zh zegt de hele tijd dat ze pas gaan inleiden met 42 week. Wat is dan de afweging en heb je zelf daar nog keus in?

ah nee dat zijn dan vast geen harde buiken, tenminste, bij mij word dan wel mn hele buik hard en krijgt ook een beetje een gekke vorm. En het drukt dan ook best wel op mn longen, heel gek. Vandaag heel veel harde buiken.. 
maaar bloeddruk was weer gezakt, van 145/90 naar 130/80. Dus voor mij doen wel nog hoog maar niet te hoog dat ik medisch word. Gelukkig!! ze had ook even gevoeld of de voorweeen wat hebben gedaan.. naja geen ontsluiting nog maar wel mn baarmoedermond wat verweekt en verkort. 
wat betreft de onderzoeken, lastig! Ik geloof dat elke verloskundige en gynaecologen nu wel wat alerter zal zijn en volgens mij pleiten ze nu ook voor inleiden met 41 weken met eigen keuze of je later wilt. Ik moet donderdag (40+2) pas weer op controle maar ik ga dan inderdaad ook aangeven met dat ik 41 weken  ingeleid wil worden. Van die onderzoeken krijg ik altijd de kriebels, dus neem liever het zekere voor het onzekere.
hoe voel je je verder? Aan de ene kant fijn dat je minder krampen hebt maar aan de andere kant, je wilt graag dat er wat gebeurd! 

Hallo allemaal,
Maandag 18 november zijn wij de ouders geworden  van Lily Emma. Jeetje wat een bevalling, nu ik steeds meer details op een rijtje krijg realiseer ik me dat het heel heftig is geweest al heb ik het niet zo ervaren omdat ik heel zen was..
Lily is geboren als sterrenkijker al had ze meer een  voorhoofd positie, met een vacuüm en flink geweld is Lily door mijn bekken getrokken omdat ze er niet door paste, eenmaal met het hoofdje buiten, draaide mw 3 kwart om  haar as, waardoor men de schoudertjes heeft moeten disluxeren om er überhaupt uit te kunnen komen. Gelukkig geen schade ze doet alles goed.
Mijn baarmoeder kromp niet samen waardoor  ik 1,5 liter bloed ben verloren. En nu een beurse buik heb. Ze hebben met 2 man namelijk er boven op staan drukken en de dokter heeft alles leeggehaald waardoor uiteindelijk toch de boel gestopt is en gekrompen en een ok bespaard is gebleven
Lily is een dame met karakter, en heel zoet en heeft weinig tot geen last van wat is gebeurd. Ook ik ben er netjes uitgekomen. En dat alles op karakter, helemaal zen en onder controle  .

FlowerS wat fijn dat je bloeddruk weer gedaald is en dat je gewoon onder controle bij je eigen verloskundige kan blijven. Je merkt dat je lichaam aan het voorbereiden is door die harde buiken en zo, maar zet nog niet door he. 
Aan de ene kant zit ik er een beetje op te wachten nu en mag het wel gebeuren.. maarja blijkbaar vind de baby het nog wel lekker in mijn buik.. Ben jij er al zat van? 
MevrBoes van harte gefeliciteerd ?. Wat fijn dat jullie je goed voelen. Heb je wel het idee dat je alles een beetje goed kunt verwerken? 

Mevrboes van harte gefeliciteerd met Lily! ? Ik hoop dat je lekker kunt genieten, klinkt allemaal wel erg heftig. Ik hoop dat je dit goed kunt verwerken!
suuzels, nee zet nog niet echt door nee. Nog steeds regelmatig harde buiken, denk zo'n 4/6 per uur. Ik ben het ook wel wat zat hoor, door al het slechte slapen enzo mag ze van mij lekker komen. Ben er helemaal klaar voor en ben gewoon zo ontzettend benieuwd? maar ze zit bij mij dus blijkbaar ook nog wel lekker. Vandaag ben ik 39+4. 

MevrBoes gefeliciteerd met je meisje. Ik zit met open mond je bevallingsverhaal te lezen. Wat top dat je zelf ondanks alles zo zen hebt kunnen blijven en jullie er beiden nu geen gevolgen aan hebben overgehouden. Het genieten van en met elkaar is begonnen. Veel geluk!
Ik heb dat onderzoek waar jullie over spreken, denk ik gemist Suuzels en FlowerS. Heb dan ook de afgelopen 2 weken in een bubbel geleefd. Eerste week heeft Jari moeten aansterken en nu in de 2e week leren we elkaar echt kennen en bestaat er nog niet echt iets buiten de bubbel Vrijdag en vandaag de eerste korte wandelingen buiten de deur gemaakt, dus langzaam is er weer ruimte voor meer dan alleen hij. De tv en het nieuws heb ik dan ook niet gezien. Maar het zal, als ik jullie verhalen, iets met het inleiden te maken hebben? Bij mij was daar nog niet over gesproken, totdat het ineens zover was bij 38 wk en 4 dagen, maar ik heb wel van andere gehoord dat er vaak voorbij de 40 weken al langzaam over gesproken werd en een planning voor werd gemaakt. Als je je daar zelf prettig bij voelt, zou ik het in ieder geval zeker benoemen bij je verloskundige. Het gesprek hierover kan maar gestart zijn, toch? Houd ons weer op de hoogte dames. De laatste loodjes zijn misschien het zwaarste, maar je weet wel dat binnen nu en zoveel dagen de kleine er echt is. Succes! ?

Wat leuk om jullie verhalen te lezen en dat sommige ook al over de 40 weken zijn en aan het wachten zijn.
Ben nu zelf 40w+3. Wil ons meisje al zo graag zien. Hoop echt dat ze deze week uit der zelf komt. Voel alleen nog niet veel gebeuren daar beneden, alleen wat lichte beginnende ongi gevoel of een harde buik. Donderdag met 41 weken kunnen ze me strippen als ik dat zou willen. Maar ben er nog niet over uit. En anders week erop inleiden. Maar hoop dat het me bespaard blijft.
Voor degene die ook nog wachten, succes dames! En die al bevallen zijn, geniet er van!

Hallo Dames, ik volg ook al een tijdje jullie berichten allemaal. Zowel de heftige verhalen als de tips en adviezen geven allemaal een fijn gevoel van steun.
Ik ben ook 40w+3 vandaag en gisteravond braken ineens mijn vliezen ?, inmiddels heel wat vruchtwater verloren, maar de weeën komen maar heel langzaam op gang. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik vanavond toch nog naar het ziekenhuis moet. Wat niet mijn voorkeur heeft, maarja wat moet dat moet. Er zit dus sinds gisteravond niks anders op de wachten, wachten en wachten....denk je dat je er bijna bent...
Ik ben heel benieuwd wat die kleine man nog allemaal in petto heeft de komende uren. 

Terug
Bovenaan