@Suuzels oh dat "het is je eerste kindje dus die komt toch pas week 41/42" ken ik ook, maar dan gewoon van de verloskundige.. vond dat ook geen leuke verloskundige (we hadden een team van 4 dus telkens een andere tijdens controles). Had alleen toch wel echt weeën met 36 weken ? Sommige gynaecologen waren wat zakelijker maar over het algemeen waren ze bij mij in het ziekenhuis heel aardig. Namen goed de tijd voor me om alles uit te leggen. Dinsdag ook mijn laatste controle gehad bij de gynaecoloog en ook weer nam ze genoeg tijd. Legde nog even wat zaken uit over de waardes van onze kleine bij de geboorte ook al is dat eigenlijk terrein voor de kinderartsen.
Ik ben dinsdag alweer helemaal goed gekeurd en mag nu alles weer doen! Vind het nog zo bizar om te denken dat een aantal van jullie gewoon nog zwanger zijn en ik alweer in de 5e week zit ? Wel beetje jaloers dat jullie wel gewoon normaal verlof hebben gehad, want dat mis ik toch wel een beetje. Maar goed, hopelijk bij de volgende! Ik mag sowieso niet meer thuis bevallen dus verplicht medisch bij de volgende.
Ik ben dinsdag alweer helemaal goed gekeurd en mag nu alles weer doen! Vind het nog zo bizar om te denken dat een aantal van jullie gewoon nog zwanger zijn en ik alweer in de 5e week zit ? Wel beetje jaloers dat jullie wel gewoon normaal verlof hebben gehad, want dat mis ik toch wel een beetje. Maar goed, hopelijk bij de volgende! Ik mag sowieso niet meer thuis bevallen dus verplicht medisch bij de volgende.