NovemberBaby

@Suuzels oh dat "het is je eerste kindje dus die komt toch pas week 41/42" ken ik ook, maar dan gewoon van de verloskundige.. vond dat ook geen leuke verloskundige (we hadden een team van 4 dus telkens een andere tijdens controles). Had alleen toch wel echt weeën met 36 weken ? Sommige gynaecologen waren wat zakelijker maar over het algemeen waren ze bij mij in het ziekenhuis heel aardig. Namen goed de tijd voor me om alles uit te leggen. Dinsdag ook mijn laatste controle gehad bij de gynaecoloog en ook weer nam ze genoeg tijd. Legde nog even wat zaken uit over de waardes van onze kleine bij de geboorte ook al is dat eigenlijk terrein voor de kinderartsen. 

Ik ben dinsdag alweer helemaal goed gekeurd en mag nu alles weer doen! Vind het nog zo bizar om te denken dat een aantal van jullie gewoon nog zwanger zijn en ik alweer in de 5e week zit ? Wel beetje jaloers dat jullie wel gewoon normaal verlof hebben gehad, want dat mis ik toch wel een beetje. Maar goed, hopelijk bij de volgende! Ik mag sowieso niet meer thuis bevallen dus verplicht medisch bij de volgende. 

Spannend allemaal ? 
hier nu 38+5 maar nog geen enkel teken van een naderende bevalling ? 
er wordt wel volop geschopt en gehikt in de buik, maar dat is het dan ook, haha. 

Ik doe wat dingen in het huis, elke dag even een rondje lopen buiten maar verder ook niet veel meer.. Netflix is een goede vriend geworden ?
Alles is gewassen en staat klaar, al heb ik soms de neiging om maar weer opnieuw te gaan wassen ?

Zo, dat was me het weekje wel.. zoals ik woensdag zei, zijn toen om 13u mijn vliezen gebroken. Om 14u zijn ze begonnen met het toedienen van weeënopwekkers, omdat het zelf niet op gang kwam. Om 17.38u ben ik bevallen van zoon Jari ♡ Het ging dus in sneltreinvaart. Omdat de kleine in vruchtwater had gepoept en ik al vanwege een ontsteking in het ziekenhuis lag, moesten we een nachtje blijven. Donderdag om 14u waren we thuis.
...... Voor een paar uurtjes, want helaas zijn we om 21u weer opgenomen, is Jari in de couveuse gelegd en volledig onderzocht. Meneer zijn temperatuur wilde niet stijgen, alleen dalen. Gelukkig is dat na 2 nachten ziekenhuis weer op de rit en zijn we sinds vandaag 11.30u thuis en tot op heden doet hij het super goed.
38 weken en 2 dagen dus door mijn zwangerschap heen gefietst. Misschien te verwend geweest haha. De laatste twee dagen en de eerste dagen als moeder waren toch net iets anders. Maar.. geen reden meer tot klagen. Hij is er en hij is prachtig!
Andere dames, veel succes met de naderende bevalling. Jullie kunnen het en het manneke of de knappe dame die je ervoor terugkrijgt, maakt de 9 maanden en al het andere meer dan goed. Niets dan liefde!

Van harte gefeliciteerd lynnepin fij  he nu weer ter gaat met Jari, zal wel schrikken zijn geweest.
Hier 40, en denk dat sinds gisteren flink aan het rommelen is. Althans druk van beneden en steeds meer denk harde buiken Als ik het daar onder weg kan schuiven, zal het dan toch zelf komen...

Ellonor het verschilt natuurlijk ook wel een beetje de manier waarop ze het zeggen maar bij deze vk vind ik het maar onprettig. In het zh hebben ze ook een team van 3, maar die andere 2 nog nooit gezien ?. Hoe gaat het verder met jou en je kindje? ?. 
Lynnepin van harte gefeliciteerd! ?  Wat fijn dat het nu weer goed gaat. 
MevrBoes spannend, je bent de 40 weken gepasseerd... Ben je er al een beetje zat van of kun je je nog wel aardig bewegen? ?.

@suuzels, 40 weken  bedoel 40,2, weet nu zeker dat het rommelt vanaf gister avond. Bijna de hele nacht wakker gelegen, valt geen touw aan vast te knopen maar dat steeds terug komt dat zeker. Was er klaar mee maar heb er vrede mee inmiddels, dinsdag gaan we voor gesprek voor inleiding als nodig is.

Gaat goed hier! Heeft deze week last gehad van het 5 weken sprongetje dus ik heb dr heel veel moeten vasthouden anders was het huilen. Soms pas om 16:00 voor het eerst rustig naar de wc kunnen gaan ? Zelfde geval in de nacht, alleen op mij willen slapen. Maar lijkt nu weer gelukkig voorbij te zijn. Heerlijk meisje zo! 

Wij zijn p 6/11/2019 trotse ouders geworden van Ryan!! Ben ingeleid ivm hoge vliesbreuk. Rond 09.00 kreeg ik weeënopwekkers , en rond 10.00 zijn me vliezen gebroken. En het ging meteen los qua weeën ?. Kwam in een weeën storm terecht , en heb met 3 cm een ruggenprik gekregen! Om 18.56 is hij dan geboren !!! Kwartiertje persen hihi 

Terug
Bovenaan